روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای شبیه هم

سلام

روزتون بخیر

امروزم را با گریه و غصه و زاری های للی بانو آغاز کردم..

جالبه که هرچی هم بهش هشدار میدم گوش نمیده...

بعد که با همون قضیه مشکل پیدا میکنه زنگ میزنه به من و گریه میکنه...


از صبح روی دور تند کارهایی که دیروز انجام ندادم را انجام دادم و تحویل دادم و خیال خودم را راحت کردم




پ ن 1 : نگران یه موضوع خیلی وحشتناکم که اصلا نمیشه گفت... حتی برای خودمم تعریف نمیکنم ... اما خب خدا کنه که به زودی بیام بگم که حل شد


پ ن 2 :با یک اشتهای تیلویی خرما و ارده و کنجد سفید بخورین که ترکیبش دوست صمیمی من هست ... سالهاست...


پ ن 3 : چقدر زود رسیدیم به چهلم دایی جان... واو


پ ن 4 : انگار کلمات را گم کردم

نظرات 11 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 12:21

سلام
للی مگه بهم نزد با اون آقا؟

هنوز ادامه داره قضیه شون

امیر سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 12:35

در مورد گریه للی این عادت شده برا بچه ها که کارشونو با گریه پیش ببرند و شاید به نوعی ارثی باشه که از مادر به فرزند منتقل میشه

ادما معمولا موضوعی را که ازش بدشون میاد یا ازش وحشت دارند سعی می کنند یا فراموشش کنند یا تا آخرین فرصت ممکن بهش نزدیک نشند و حل کردن اون مشکل را پشت سر می اندازند تا زمانی که دیگخ ....

خرما و ارده یا شیره و ارده اره ولی اضافه کردن کنجد پوست کنده و سفید دیگخ اضافه است چون خود ارده کنجد بوده که بر اثر فشار روزگار و زندگی مذاب شده و به اسم ارده بفروش و بخورد مردم میره

در مورد چهلم داییهم تا چشم به هم بزنی روزها و ماه ها میرن و ما هم پیرتر و .....

ما کلمات را گم نکرده ایم خودمان را گم کرده ایم .... زندگی را گم کرده ایم آرامش و آسایش را گم کرده ایم ..... راه درست را گم کرده ایم ....


همش درست بود

حامد سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 14:51 http://hamed-92.mihanblog.com

حرف واسه بعضیا آب در هاون کوبیدنه نمیره تو کله شون

ایشالا که خیره و به زودی حل میشه اون موضوع

این ترکیب خرما و ارده و کنجد سفید یه جور بمبه
کرمانیا بهش میگن قوتو، بجای مواد دوپینگی میشه تو المپیک ازش استفاده کرد

اما برای دوست حتی اگه آب در هاون کوبیدن باشه هم باید گفت...
انشاله
محشریه در نوع خودش این بمب انرژی...

حامد سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 14:51 http://hamed-92.mihanblog.com

حرف واسه بعضیا آب در هاون کوبیدنه نمیره تو کله شون

ایشالا که خیره و به زودی حل میشه اون موضوع

این ترکیب خرما و ارده و کنجد سفید یه جور بمبه
کرمانیا بهش میگن قوتو، بجای مواد دوپینگی میشه تو المپیک ازش استفاده کرد

بانو میم سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 17:46

آدم ها تا خودشون یه سری مسائل رو تجربه نکنن ، به حرف کسی گوش نمیدن...
انشاءالله که مشکلت حل میشه...
مغز بادوم چطوره ؟؟؟

همین میشه که آدمها اشتباهات هم دیگه را هی تکرار میکنن
دست بوس شماست ...

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 18:26 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

سلام :)

خدا رحمت کنه دایی جان رو


متشکرم
خدا رحمت کنه همه رفتگان را

نفس1 سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 20:04 http://nafas1367.blogsky.com/

ایشالله زود زود بیای بگی حل شد..

عزیزدلم
انشاله
انشاله
با دعای شماها حتما حل میشه

خاله ریزه چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 08:11 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

ان شاءالله بزودی مشکلت حل میشه
طفلکی للی..

الهی آمین
داره خیلی نگرانم میکنه

بچه پولدار چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 09:00 http://rahgozar1.blog.ir/

سلام خیلی خیلی ممنون که منو لینک کردید.
شما اولین کسی هستید که وبلاگ منو لینک کردید.
با عرض شرمندگی اگه ممکنه ادرس قبلی رو اصلاح کنید و ادرس جدید منو لینک کنید. اخه میزبان وبلاگ رو تغییر دادم و بجای بلاگفا در بلاگ مینویسم. زحمتی شد برای شما.

سلام و روز بخیر
اونم چشم

mahee چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 09:51

من از دست للی حرص میخورما..حررررص..
چطوری این همه گرمی میتونی بخوری؟ من منفجر میشم از گرماش! ولی بسیار مقویه.
حامد مگه کرمانی هستی؟

منم از دستش حرص میخورم
اگه من به شما بگم چقدر گرمی میخورم شاخ در میارین... زنجبیل جز لاینفک صبحانه منه... ارده شیره... خرما و ارده در طول روز... بادام زمینی...

منم این سوال برام پیش اومد... مگه شما کرمانی هستی؟
احتمالا از اطلاعاتشون استفاده کردن... فکر میکنم تهرانی هستن

شاذه جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 15:28 http://moon30.mihanblog.com

اوه چقدر گرمی می خوری! من آدم سردمزاجیم ولی گرمی زیادم باعث اضطرابم میشه. اینه که نه میوه زیاد می تونم بخورم نه دارچین و زنجبیل و ارده. عوضش پلو نون شیرینی :(((((

اینقدر گرمی میخورم که باعث تعجب دیگرانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد