روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کفش اسکیت

سلام

روزتون شکلاتی اونم از نوع فندقی

دیشب مغز بادوم کفش اسکیت خریده بود و کلاس اسکیت ثبت نام شده بود

اونقدر ذوق داشت که انگار قد کشیده بود

هی کفشاش را میپوشید و هی در میارود

هی کلاهش را میزاشت و برمیداشت

اصلا تو پوست خودش نمیگنجید

بعد من دیشب تا صبح در خواب در حال اسکیت بازی کردن بودم 

اونم بدون حجاب و آزاد و رها...

باد میخورد  به موهام

هوا هم بهاری

خلاصه به لطف مغزبادوم من دیشب تا صبح کلی خوش گذروندم...




پ ن 1 : بهتره از حرکات موزونی که انجام میدادم دیگه چیزی نگم




نظرات 7 + ارسال نظر
اناهیتا یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 14:39 http://khaterateman1369

وای پس افرین به مغز بادوم.

اناهیتا یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 15:11 http://khaterateman1369

تیلو جان تو پیوند وبلاگم با اجازت گذاشتمت

خیلی خیلی هم متشکرم
اما هر کاری میکنم وبلاگتون برای من باز نمیشه

دل آرام یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 15:27

سلام
یه عالمه گاز لازم داره مغز بادومتون. من بودم خدمتش میرسیدم وروجک رو


فقط بوس عزیزم... گاز چرا؟ تا بوس هست گاز لازم نیست

حامد یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 16:46 http://hamed-92.mihanblog.com

حالا یه خورده شو بگو

خدا حفظش کنه چه دنیاییه دنیای بچه گی

خدا حفظش کنه

همچنین شما را

امیر دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 12:33

سلام
درسته هوا خیلی سرده و شرکت گاز هم گفته در مصرف گاز صرفه جویی کنید . به همین خاطر بوس را بر گاز ترجیح دادین . از طرفی مغز بادوم هم طفلی طاقت گاز را نداره .....

بله
اینطوریاس

امیر دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 12:39

گاهی با یک تلنگر کودک درون بیدار میشه و ما را به عالم زیبای کودکی و کوچکی می بره . چه خوب که همراه نسیم، زلفکان را به دست باد داده و سوار بر مرکب اسکیت تا قله عشق ، رقص کنان و غزل خوان ، بر توسن رویا خیال خود را به پرواز در اوردید.
گرچه رویا بو.د و خیال، اما خوش است و جان نواز و روح پرور
تا باد چنین بادا ......

هورا
تا باد چنین بادا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد