روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کشف تازه

سلام

صبح بخیر

خوبین...

من که عالی هستم

امروز قرار بود زودتر از هر روز بیام چون خیلی خیلی کار داشتم

ساعت را نیم ساعت زودتر از هر روز کوک کردم و ...

تا بیدار شدم دیدم به به ... این که زنگ ساعت نیست آقای دکتر هستند

ایشون 5 دقیقه زودتر از زمان زنگ ساعت منو بیدار کردند...

دلشون تنگ شده بود...

نشستیم به حرف زدن... حالا حرف بزن و کی حرف نزن

انگار نه انگار که کله ی سحر هست

انگار نه انگار که ما دوتا امروز هزارتا کار داشتیم که به خاطرش میخواستیم زودتر بیدار بشیم...

بعله همچین دوتا مرغ عشقی هستیم ما...

اینقدر حرف زدیم تا دیرمون شد و بدو بدو خداحافظی کردیم

تا اینجا که عاشقانه بود...اما کشف تازه

من باید خیلی سریعتر از هر روز کارهام را انجام میدادم

چون نه تنها زودتر نبود که خیلی هم دیرتر شده بود

این بود که زمان حمام را به چهار دقیقه رسوندم

مسواک سی ثانیه

و ...

کشف کردم من از زمان همه چیز میتونم کم کنم و تندتر انجام بدم

غیر از کرم زدن...

انواع کرم ها زمان خودشون را میبرن

نمیشه که تند تند کرم مالید



تا کشفیات بعدی خدانگهدار



پ ن 1 : صبح که اومدم ترافیک نت تمام شده بود... تا بخرم و وصل بشه یه کمی زمان برد... وگرنه من زودتر از این حرفا به دفتر رسیدم

نظرات 13 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 09:10

مسواک سی ثانیه؟؟!! هنوز خورد به دندونات درآوردیشراستی خمیردندون چی شد؟
شما دو تا خیلی عشق زیبایی دارید...
خدایا کمک کن این تیلو جون و آقای دکتر با هم ازدواج کنن مارو هم عروسی دعوت کنن


آقا اصلا این مسواک صبح زود خیلی بی معنیه
خب من دیشب مسواک زدم
تو خوابم که چیزی نمیخوریم... پس چرا صبح سحر تا چشمام باز میشه مسواک میزنم؟
اصلا خمیر دندون نخریدم ... کسی هم هدیه نداد... همچنان میفشارم خمیردندان را

چه عروسی ای بشه اون عروسی

مینا چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 10:23

سلام عزیزم خوبى میگم من تو تصورم ازت یه تصویردارم که فوق العاده جذاب وتو دل برو هستى منم امروز مثلا خواستم زودتر ازهمیشه بیدارشم کارهاى عقب افتادمو انجام بدم بیدارم شدم ها اما به هیچ کارى نرسیدم کلا حسم پرید صبح تماس گرفتن که حال پدرشوهرم خوب نیست دیگه تا شوهرى ببرتش دکترو بیاد منم توجام میخزیدم دیگه تا شوهرمو راهى سرکار کنم شد ساعت 10اهان یه سوال صبح هامیرى حموم موهاتو چطورى سریع خشک میکنى؟

سلام به روی ماهت
شما خوبی
من که عالیم
دوست داشتم میشد تصور ذهنیت را ببینم
اخیش
حالا برای فردا برنامه ریزی بهتری میکنیم انشاله
من زیاد به خشک شدن مو حساس نیستم
در حد یه سشوار کوچولو میزنم

دخترشیرازی چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 11:06

سلام بر تو ای خانم گل

سرعتت درون حلقمان
چالش خوبه؟

سلام به تو عزیزتر از جانم
واقعا سرعتی داشتم باور نکردنی
دیشب قبل خواب نزدیک برو دستم بره تو موهام یهو یادت افتادم... کلی قبل از خواب دعاگوت بودم

دخترشیرازی چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 11:15


خوشحالم
منتظر پیشرفت بیشترت هستما
فکر نکنی فراموش می کنم


الان بیشترین انگیزم خودتی

دخترشیرازی چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 11:22

عشقی شمو

مینا چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 11:25

یه دختره سفید تپلى خوشتیپ شیک پوش مرتب باسلیقه, باانرژى خنده رو دیگه جونم برات بگه فوق العاده تمیز, موهاتو فرق کج میزنى اینا دیگههرکدوم اشتباه بود بگو

سفید نیستم ... گندمی روشن هستم
تپل هستم دقیقا
همیشه سعی میکنم شیک بپوشم (میدونی که خیلی سلیقه ای هست)
با انرژی هستم
همیشه هم نیشم تا بنا گوشم بازه
اما محجبه ی کامل .. شاخه ای از موهام پیدا نیست

امیر چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 11:27

بادا بادا بادا
ایشالله مبارک بادا
جینگ ساز میاد و از یالای شیراز میاد
مرحبا جناب دکتر تیلو جان با ناز میاد
کل کل کل .................

نغمه و نوا و ترنم عشق آن هم کله سحر ، انقدر انرژی زاست که کله پاچه هم نمی تونه این همه انرزی را همراه داشته باشه ...

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر یادگاری که در این گنبد دوار بماند
و از هر چه که بگذریم سخن عشق خوشتر است ، ان هم یواشکی و کله ی سحر

در مورد زمان و کارکرد : این مطلب را همیشه به یاد داشته باش : کیفیت فدای کمیت نشه.
مطمئن باش کاری که با عجله است کیفیت آن بشدت کاهش پیدا می کنه و وقتی که صرف بازسازی و مرمت و ترمیم میشه بیشتر از وقتی است که بدون عجله صرف می شد.

در مورد مسواک : مهم مسواک زدن در شب است که دندان ها تمیز شوند بعد از مسواک فقط ممکن است آب بخورید که اونم مسواک نمیخاد

البته من هر موقع بیدار بشم سر وقت یخچال رفته و میوه ای چیزی می خورم . شام و ناهار و صبحانه ام وقت و زمان خاصی نداره

از ظریفی پرسیدند وقت صرف صبحانه و ناهار و شام چه موقع است : گفت توانگر وقتی میلش بکشه و فقیر وقتی گیر بیاره :

در مورد کرم ها : سعی کن خیلی از لوسیون ها و کرم ها استفاده نشه
بقول حافظ: به اب و رنگ و خط و خال چه حاجت روی تیلو را(زیبا را) ...

اون بالا کلی قر برانگیز بودا

اصلا کله سحر منو شارژ میکنه این آقای دکتر خودش خبر نداره....

در مورد زمان هم میدونی که وقت کمه و اعمال بسیار
این روزها مدارس به من فشار میارن... دیوانه ام میکنن.. همشون با هم از من برنامه سالانه میخوان ... مگه مخ من چقدر کشش داره... همینه که گاهی... مجبوریم کیفیت را فدا کنیم... اونم فدای پول... به به

مسواک کلا همیشه خوبه
زمان و مکان نداره
آقای حامد قرار بود به من مسواک و خمیر دندون هدیه بدن

کرم و لوسیون برای خانوما واجباته... رنگ هم نداره... همه ی کرم ها و لوسیون هایی که میزنم بیرنگ و ناپیدا هستند... نگران نباشین... خودم را به شکل آپاچی های جنگل های آمازون در نمیارم

دختر گندم چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 12:10 http://azar1394.blogfa.com

اصن نمیشه کرم رو هول هولکی زد به صورت.یهو میبینی ابرو ومژه همه رو کرم مالی کردی.
اقای دکتر چقد سحر خیزه ماشالا
کامنتهای امیر خان هم ماشالا داره

اصلا نمیشه هول هولکی پخش نمیشه
تازه هرکدوم هم ماجرای خودشون را دارن

اقای دکتر سحرخیز هست تازه شبا هم دیر میخوابه... برعکس من

امیرخان برای خودشون سبک خاصی در کامنت گذاری را پایه ریزی کردن

مینا چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 12:53

تاحدودى خوبه دیگه

امیر چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 13:16

شما و گل دختر گندم و سحر و بقیه دوستان لطف دارید و گرنه منم کامنت هام مثل بقیه است با این تفاوت که کمی طولانی تر و گرنه ....

امیر چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 13:22

شما و گل دختر گندم و سحر و بقیه دوستان لطف دارید و گرنه منم کامنت هام مثل بقیه است با این تفاوت که کمی طولانی تر و گرنه ....

نه
با همه فرق داره
با همه ی همه

دلژین چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 14:06 http://delzhin313.blogsky.com

دقیییقا من همه کارهام سریعه به جز کرم مالی :))))
میگم اون ادامه مطلب بالا رو میشه خوند یا مثل پایینی ممنوعه اس ؟

ممنوعه را نخوندی؟
بخون
همه چیزای این وبلاگ خوندنیه

دلژین پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:18 http://delzhin313.blogsky.com

نه اخه خودت گفتی نخون ممنوعه رو... :)) الان بوخونم ؟؟

اره بخون
ممنوعه ش کردیم که مشتریش زیاد بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد