روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

صبح آبلیمویی

سلام

صبح بخیر

روزتون بخیر

همه ی عمرتون به خیر و شادی

خوبین؟

منم خوبم

دوش صبحگاهی را با آداب مربوطه انجام دادم

بعدش هم لیمو ترش تازه و عسل خوردم و لقمه نان و پنیر و گردو را برداشتم و از خانه زدم بیرون

آهنگ دلتنگانه ی شادم را پلی کردم و رسیدم دفتر

کار دارم باید شروع کنم

گفتم اول سلام صبحگاهی بگم بعدش برم سروقت کارهام



پ ن 1 : روزهای تند و پر کار نمیزارن زندگی عاشقانه مون را مزمزه کنیم

پ ن 2 : با صداش میخوابم و با صداش بیدار میشم... بقیه ی روز عین دوتا ربات هر دو ساعت یکبار زنگ میزنیم حال هم را میپرسیم....


نظرات 17 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 08:58

سلام
آب لیمو عسل هم انرژی زاست و هم آنتی ویروسی است برا سرما خوردگی و زکام و هم ضد عفونی کننده است برای بدن .

با گوش دادن به آهنگ شارز روحی هم شدی . پس هم شارز جسمی و هم روحی .... حالا امروز توپ توپ هستی انشالله که همیشه توپ باشی) می تونی بشکن بزنی و کمی هم بابا کرمی برقصی

گفتی با صدای اون می خوابی و بلند میشی: پس با صدای دلکش عشق خوابیدن و بلند شدن آنقدر برات عادت شده که اگه اگر یه روز خدای نکرده نغمه دلکش یار نبود همانند گلبانگ اذان ،که اگر نباشد نماز ها دچار اشکال خواهد شد . سعی کن با صدای دلت بخوابی و بلند بشی . در مورد تلفن و حرف زدن من چه بگویم؟ اگه بگویم اعتیاد است شاید توهین باشد و اگر بگویم نیست خود فریبی است .
به هر حال صلاح مملکت خویش را خسروان دانند. ولی اینو هم بدون آنچه تو در آیینه می بینی امیر در خشت خام می بیند.
و بدون که ما هم جامه ها (جانها)در این راه سوخته ایم ...

سلام به روی ماهت
حالا تو خشت خام چی دیدی؟
یعنی آخر عاقبت ندارم؟
دیکه بعد از 9 سال قراره چی بشه؟

دخترشیرازی دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 09:45

امان از این شلوغیا....

شلوغیای من خیلی خوبه
تو کار خصوصی ... هرچی شلوغتر ... بهتر

رسیدن دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 09:50

سلام عزیزم خوبی . ماشالا وسط این همه کار خوب پست میذاری من حتی تو خوندنشون عقب موندم . البته میدونی که من هر روز پای وبلاگ نمیام . خسته نباشی عزیزم . ایشالا همیشه همه روزات به خوشی و سلامتی و با مشغله های خوب سر بشه .
راستی به شدت دنبال یه کار برا درآمد بیشتر هستم مخصوصا اگه بشه تو خونه انجامش داد که عالیه .چون خودت میدونی رفت و امدهام محدوده . میخواستم ببینم پیشنهادی نداری؟

سلام عزیزدلم
اخه من جونم به نوشتن بسته است
حالا درسته که چرت و پرت مینویسم
ولی خیلی بهم آرامش میده
نمیدونم اونجاها چه کاری میتونه درآمد زا باشه... به بافتنی و ساخت جعبه های هدیه هم فکر کن...

دلژین دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 10:11 http://delzhin313.blogsky.com

سلااااام سلاااام
ایشااالا زودی دیدار عاشقانه فرا برسه...

انشاله
انشاله
ولی فکر نکنم

امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 10:55

سلام
قرار بود داستان زندگی ات را برام بنویسی دگه تا کی ؟
و موضوع دیگه اینکه همانطور که می بینی من پست های شما را کالبد شکافی می کنم و گفته هایتان ن را نقد می کنم و آنطور که خودم دوست دارم تفسیر و تجزیه و آنالیز می کنم . ترا قسم میدم به امامزاده محل تان اگه از حرفام ناراحت میشی بهم بگو تا روش جواب دادن و نقد نویسی را عوض کنم
ممنونم از شما
و دوست دارم شما هم منو نقد کنید هر چند سرتان شلوغ است .

نگو که نخوندی؟
من نوشتم
روز تولد وبلاگم
یادت نیست؟
به تمامی امامزاده های محلمان سوگند یاد میکنم که جز خنده گاهی از ته دل گاهی لبخند و گاهی زیرزیرکی به کامنتهای شما هیچ کار دیگری نمیکنم
با دیدنش هم لبخندهای گشادگشاد میزنم
لطفا این روزها از من کارای سخت نخواید
در ضمن وقتی هیچی در مورد روزمره نمینویسین
من چطور نقد کنم شما را
من ریز ریز زندگیم را مینویسم
قابل نقد هستم
شما جطور؟

ملی دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 11:40 http://melijoon.blogsky.com

اهنگه دلتنگانه شاد خلی چیزه خوبیه

اوهوم
خوبه
ولی یهو تهش میزنیم زیر گریه
دیدی؟

امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 11:53

1- لطفا آداب دوش صبحگاهی را بگویید مطالب کلی و جزئی را تمام و کمال .
2- فرق آداب دوش صبحگاهی با شامگاهی و ظهر گاهی چیست؟
3- هدف و نیت از دوش صبح گاهی کدام است ؟
4- منظور از صبحگاهی یعنی از ساعت ... الی ... صبحگاهی محسوب می شود
5- در دوش صبحگاهی آب مصرفی باید سرد باشد یا گرم؟ آیا کیسه و صابون و شامپو نیز استفاده می شود؟
6- در دوش صبحگاهی مدت زمان ماندن در حمام چند دقیقه است؟
7- آیا دوش صبح گاهی واجب است یا مستحب ؟
8- دوش صبحگاهی قبل از صبحانه است یا بعد از آن
9- آیا در دوش صبحگاهی همانند سایر دوش ها می توان در حمام آواز خواند؟
10- آیا تاثیرات دوش صبح گاهی به میزان دوش سایر اوقات است؟
11-...

1- حوله را برمیدارم میرم حمام
شامپوی اول ... بعد شامپوی دوم... بعد شامپو بدن... نرم کننده مو... بعد شامپو صورت... بعدترش کمی نرم کننده ... بازی کردن با کفها... بازی کردن با سنگ پا... قلقلک دادن پا... و بعد میام بیرون... سرم مو... شانه زدن مو... لوسیون بدن... کرم به جای مام ... ضد لک اطراف دهان.... آبرسان صورت... ضد آفتاب صورت... خط چشم ... رژ لب....رژ گونه... سشوار مو...کرم کف پا... ادامه بدم؟؟؟؟؟؟ اسپری... عطر... خوشبو کننده ی دهان

2- صبحگاهی سرحال میکنه ... شامگاهی خواب آوره... ظهرگاهی آدم را خنک میکنه

3- هدف سرحال شدن و اغاز یک روز بی نظیر

4- ساعت شش و نیم صبح

5- اب مصرفی ولرم ... همه چیز استفاده میشه

6- نهایتا ده دقیقه

7- واجب کاملا واجب

8- قبل از صبحانه
دقیقا بعد از باز شدن چشم ها

9- البته به راحتی
کسی در خانه نیست... من در طبقه ی بالا کاملا تنها هستم ... داداشم رفتهههههههههههههههههههههههههههههه

10- تاثیر آن از همه ی دوشها بیشتر و ماندگارتر است

11- عیب دوش صبحگاهی اینه که بعدش باید شال یا روسری را محکم ببندی به سرت و کفرت بیاد بالا

سلام دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 12:16

چه تیتر باحال و سرحال آوری زدی

مینا دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 12:32

سلام عزیزم خوشا به این همه انرژى پس چرا من صبح ها ساعت ده جون میدم تا بیدارشم میگم اداب حموم صبحگاهى چیه؟؟؟

راستی میگی؟
من اینطوری حس میکنم همه روزم از دستم رفته
برای دیدن اداب کامل به کامنت امیر آقا مراجعه کنید....
به طور مفصل توضیح دادم

دلژین دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 13:51 http://delzhin313.blogsky.com

گفتی دوش صبحگاهی... همانا دوش گرفتیم و خوابمان برد :)))

خوش ب حالت
چه حالی میده بعد از دوش یه چرت زدن

امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 14:10

یا حضرت عزراییل
این ادابی که برای دوش صبحگاهی نوشتین . به امازاده محلمون قسم پسرا این آداب برا یک سالشان هست (البته نه اون پسرایی که زیر ابرو بر می دارند و مو مش می کنند و جدیدا هم ابرو تتو می کنند)
تا این اداب را به اتمام برسانید ساعت از 25 هم گذشته .
حالا من دوش صبگاهی پسرا میگم
1- رفتن تو حمام همراه با غر و لند
2- همیشه خدا یا اب خیلی سرد است یا خیلی گرم
3- شامپو یه نوبت کافی است
4- نیازی به صابون بدن نیست با همون کف شاپوی سر بدن را هم می شوریم . (حین مالیدن بدن، آهنگی را نیز زمزمه می کنیم جهت جلو گیری از سر رفتن حوصله)
5- تو آینه نگاهی کرده و تند تند ریش را به سه حرکت از دو طرف صورت اصلاح می کنیم (با ژیلت ده بار استفاده شده)
6- لباس های زیر را تند تند با کمی شامپو یا صابون یا پودر لباسشویی شسته و ابکشی می کنیم (حداکثر 15 ثانیه)
7- از تو حمام داد میزنیم یه چای برا من بریز دارم میام بیرون که سرد بشه تا بیام بیرون
8- تندی یه تکه پنیر را لای نون پیچیده و لقمه کله گربه ای را قورت داده و چای را هورت می کشیم بالا.
9- لباس ها را گاهی رو طناب آویزون کرده و گاهیی هم فراموش می کنیم و تو حمام جا می مونه
10- تند حداکثر سی ثانیه لباس ها را پوشیده و با دست موها را حالت میدیم و جوراب ها را در حین حرکت رو پا می کشیم .(البته اگه پیداشون کنیم)
11- بیرون میریم و دم در با صدای بلند خداحافظی می کنیم ...


تازه من آداب لباس پوشیدن بعد از حمامم را نگفتم
وگرنه اونم یه پروسه ای هست برای خودش
ناگفته نماند که همه ی این کارها که گفتم روی هم نیم ساعت بیشتر زمان نمیبره ها...

امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 14:15

مختصری از زندگی ات را برا عموم نوشته بودی اونا را خواندم و تعجب هم کردم که اینطور آزاد و راحت نوشته بودی
ولی دوست داشتم اختصاصی برا من هم بنویسی

مینویسم
من از اینکه راحت بنویسم واهمه ای ندارم
من از قضاوت دیگران نمیترسم
من سالهاست که با افتخار به خودم نگاه میکنم

امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 14:44

دوست خوبم
برا نوشتن کارای روزانه و روتین نویسی کافی است که کارایی را که انجام میدی جایی داشت کنی و عوارض و پیامدش هاشو را رصد کنی . و از ابعاد مختلف اونو بسنجی
در نگارش میگن باید کی (زمان واقعه) کی (چه کسی) چرا(علت انجام کار) و چگونه(شرح چگونگی انجام کار) و سه اصل دقت ، صحت و سرعت عمل مورد نظر باشد.

نه
اشتباه منظورم را رسوندم
منظورم این بود که : شما که گفتی زندگیم را بنویسم... از خودم... از علایقم... چطوری و از کجا شروع کنم... میخوام بدونم شما منظورتون این بود که چی بنویسم

امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 14:52

از اینکه همزمان آن بودیم شاید رضایت و رغبتی است که نسبت به هم داریم . (مصداق دل به دل راه داره)

امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 14:57

بله
از همین هایی که گفتین جلو و عقب و تاخیر و تقدمش مهم نیست
از هر جایی که دلت میخاد و هر طور که راحتی بنویس

به طور عمومی داخل وبلاگم بنویسم؟
خب این را که دارم مینویسم

امیر دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 15:05

بله
از همین هایی که گفتین جلو و عقب و تاخیر و تقدمش مهم نیست
از هر جایی که دلت میخاد و هر طور که راحتی بنویس
دوست داشتم برا من بنویسی بطور کامل و جامع بنویسی


برای شما مینویسم
رمز دار... کامل و جامع
اینطوری خوبه؟

امیر سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 09:53

عالی عزیز فقط شماره رمز یادت نره


از من بعید نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد