روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کاردستی های امروزم...

وقتی خیلی حال خوشی ندارم باید با کاغذها درد دل کنم

دوباره یه عالمه جینگیل و مینگیل درست کردم برای باغچه

فردا برنامه از صبح به باغچه رفتن داریم

بابا حسابی برامون گل کاشته

گلهای میمون

شب بوهای خوش آب و رنگ

شمعدونی های بی نهایت سرحال

اطلسی هایی که ابستن گل دادن هستند

یه سری گل وحشی که اسمشون را نمیدونم و لبریز از گلهای ریز پنج پر کوچولوی رنگ و وارنگ میشن

فصل نرگس ها تمام شده

کوکب ها هم همینطور

داداشم برامون یک درختچه گل خریده (اسمش را نمیدونم)

این درختچه غرق غنچه شده

غنچه های صورتی

غنچه هایی که اگه باز بشن اشک مامان را در میارن

چون داداش آروم آروم باید بار سفر ببنده


یه عالمه آویز و ستاره درست کردم برای لابلای برگهای تازه ی مو

لابلای برگهای درخت انار

ولی امروز انگار چیزی جز خوده خوده آقای دکتر نمیتونه حالم را خوب کنه

بهم زنگ زد

به بهمونه مشتری از دستش در رفتم

همونقدر که صداش آرومم میکنه

امروز دلتنگیش دیوانه ام کرده


راضیم به رضای پروردگار

نظرات 7 + ارسال نظر
دلژین پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 10:33 http://delzhin313.blogsky.com

تو چقدر خوش ذوقی...
چقدر تصور این باغ با این گلها و و اون درختچه خوبه
انشاءالله آقای دکتر بهتر میشن زودِ زود

,وای ممنون از محبتت عزیزم
این باغچه ی کوچولو واقعا با علاقه ای که پدر و مادرم بهش دارن دوست داشتنی شده
برامون سبزی میکارن
ذرت میکارن
یه عالمه خوردنیهای خوب
همیشه نعنا داریم
همیشه تره جعفری گشنیز شنبلیله ریحان پیازچه تربچه کاهو ذرت و ....
البته بعضی هاش را به تناسب فصل
اما عاشق این علاقشون هستم

مگهان پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 10:37

آفرین به تو دختر سر زنده و دوس داشتنی ^-^
دلم خواست میتونستم اونجا باشم وسط گلهای کاااشته توسز یه بابا

بابا ها خیلی خوبن مگهان
همیشه لابلای نوشته هات حس میکنم که تو هم اینو حس میکنی
اصلا من فکر میکنم بابا برای یه دختر حسی غیرقابل ترجمه است....

دل آرام پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 10:37

چشم خوردین ننه
وقتی ازش حرف می زنی 4 قل بخون و الله اکبر بگو.
والا آدم حسود زیاده

راست میگی؟
حق با توست
دل آرام تو چقدر خوبی ... چقدر مامان شدن بهت میاد
یه خوبی مامان طور داری

خانومی پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 11:15 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

خواهش میکنم عزیزم توی شعرها گم شدن
ولی الان چیزی ندارم بنویسم.

هروقت داشتی بنویس
خوشحالم از دوستی باهات

خانومی پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 11:26 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

منم خوشحالم عزیزم
راستی میگم اینجا نمیشه خصوصی کامنت گذاشت؟

چرا داخل پیغامها میشه
البته بالای بنویسی خصوصی هست
مثل همون کامنت مربوط به شهر محل اقامتت که نوشتی خصوصی
اونوقت من تایید نمیکنم و خصوصی میخونم

اتشی برنگ آسمان جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 12:11

با اجازه ت منم چن دقیقه ای با نوشته هات توی باغچه ی خوشگلتون قدم زدم
ان شالله که أین دوری ب ی قرار خاص و دوست داشتنی ختم بشه

چقدر خوبه که دوستای همراه داشته باشه آدم
ممنونم
ممنونم

گلشن جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 18:38

نیستیا!مهربون

میدونی که جمعه ها غیبت دارم عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد