روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه

یادتونه صبح چقدر غرغرو بودم

الان لبریزم .... شادم ... پای کوبانم ... دست افشانم

دیدم خیلی بده که فقط غر غر بیاریم برای دوستامون

پس حال خوبمون را هم میاریم اینجا

یه چهارشنبه عصر خوب

هوای خوب

خواهرم بهم گفت که اوضاعش بهتره ........ شکر خدا

للی را دیدم و کلی حرفای دوستانه زدیم و خوب شدیم

مشتریهای خوبی داشتم و الحمدلله میشه به پولای خوبی فکر کرد

فردام قراره عسل بشه به لطف پروردگار

اسپیکرم داره میخونه ساقیا می می بریز....

پس معلومه که دنیا همش رو یه پاشنه نمیچرخه



پ ن 1 : برای للی یک کیف پولی فوق العاده خوشگل (از نظر خودم با توجه به سلیقه ی اون) خریده بودم

پ ن 2 : برای للی یک کارت پستال محشر تولدانه درست کردم که وقت نشد ازش عکس بگیرم براتون

پ ن 3 : کلی عکس از لحظه های خوب داشتم که لبخند به لبم اورد

پ ن 4 : هوای بهار میتونه هر جنبده ای را به رویش وادار کنه... و من دارم قد میکشم

نظرات 4 + ارسال نظر
delaram چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 19:40

Shokre khoda
Gharare asheghane ro bechasb

دلارام
عین اسمت باعث ارامش دل آدمی

سیما چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 20:17 http://gholak-banoo.persianblog.ir

منم با جمله اخر خیلی موافقم...هوای بهاری ام ارزوست.

maloosak پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 01:16 http://maloosak.69.mu

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
خوشحال میشم به منم سر بزنید.
8561

قبلنا سحر بودی
حالا شدی ملوسک؟؟؟

خانومی پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 10:18 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

خوشحالم واسه اوضاع زندگی خواهرهات ولی همه مشکلات خاص خودشون را دارن باید باهاشون کنار اومد

باید یاد بگیریم که باهاشون کنار بیایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد