روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ماهی قرمزهایم....

یادتونه یه حوض کوچولو داخل اتاقم داشتم

یادتونه دو تا ماهی قرمز کوچولو از پارسال اسفند ماه مهمون اتاق من بودن

یادتونه....

امسالم برای عید دوتا ماهی قرمز تازه خریدم و انداختم توی حوض

میخواستم جمعیتشون زیاد بشه و شادتربشن

روز دوم عید یکی از ماهی قرمز جدیدا از توی حوض پریده بود بیرون و من خیلی دیر فهمیدم....

روز چهارم ماهی قرمز دومی که تازه وارد بود بی هوا مرد

و دیروز صبح که بیدار شدم طبق عادت هرروز ... بعد از مسواک زدن رفتم سراغشون که غذا بدم

یکی از عزیزای دلم مرده بود

سریع به داد اون یکی رسیدم

از اون اب خارجش کردم و بهش غذا دادم و ...

اما شب که رفتم خونه اونیکی هم مرده بود...

حالا من یه حوض خالی از ماهی قرمز دارم

که به شدت دیدنش برام آزار دهنده است

نظرات 7 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 12:19

دو تا جدیدا مریض بودن یحتمل
تسلیت میگم
سخته از دست دادن ماهی


مغز بادوم گفته : دو ماه که صبر کنی من بزرگ میشم و برات یه عالمه ماهی میخرم
بهم گفته گریه نکنم

خانومی سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 12:30 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

آخی چه بدمریض بودن ماهی های امسال از ما هم زودی مردن

خیلی غصه دار شدم
همه ی پارسال اینا با من بودن
احتمالا میرم دوتا ماهی چشم تلسکوپی میخرم

دل آرام سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 13:44

قبلش حوضت و تمام وسایل داخلیش رو ضدعفونی کن. خود ماهی فروشها بلدن چه طوری ضدعفونی کنی.
با نمک دریا میشه ضدعفونی کرد باز از خودشون بپرس.

همیشه همین کار را میکنم
هم یه قطره دارم
و هم نمک دریا
کلا حوضم را با نمک دریا و جوش شیرین میشستم همیشه

اذر سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 14:31 http://azar1394.blogfa.com

لابد ماهی که خریده بودی مریض بوده بقیه هم مریض شدن

شاید

گلشن سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 14:41

به نظر من شاید ماهی های بعدی از غصه مردن
ماهی های پارسال من که مهری با آب جوش کشتشون یادته? اون موقع فکر کنم نمیشناختم تورو تیلوتیلو ... من از مردن ماعی ها خیلی ناراحت میشدم واسه همین جندسال بود نخریده بودم تا پارسال.ماهی های پارسال خیلی خوب بودن چندماه زنده بودن خیلی دوسشون داشتم
تا دستمو میبردم بالای تنگشون میومدن بالا که غذا بخورن.انقد سرکارشون میذاشتم! اما این امسالیا خیلی ترسو ان دلم براشون خیلی می سوزه همش استرس دارن تا سایه دستم میوفته روی تنگ به حول و ولا میفتن و من میترسم گپش ماهی ها تنشون رو زخمی کنن

منم دقیقا همین فکر را میکنم
برام گفتی آب جوش و ماهی را ...

دلژین چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 08:00 http://delzhin313.blogsky.com

آخعی... یکی از اون ماهی جدید ها مریض بوده اینارم مریض کرده... :(

احتمالا همین بوده دیگه

خاله ریزه چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 11:20 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

ما هم همین بلا سرمون اومد. دو تا جدیدا دو تا قبلیا رو هم به کشتن دادن.

خودتو ناراحت نکن از این اتفاقا زیاد پیش میاد. تنت سلامت عزیزم

چرا ناراحتی داره
ولی دنیا همینه
نباید دلبست
پدرتون چطورن؟
بهتر شدن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد