روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کتاب همسایه ها

کتاب همسایه ها

نوشته احمد محمود

را تمام کردم ..........

وقتی تمام شد خیلی خیلی دلم گرفت...

نظرات 2 + ارسال نظر
دندون دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 13:44

سلام سال نوت مبارک دلم برات تنگ شده بود...

عزیزمی
دل به دل راه داره

خانومی دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 19:09 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام دوست داشتم روزانه نویس هاتو منم دوست دارم اینجوری بنویسم ولی ادبیاتم افتضاحه همیشه جای فعل وفاعل و این چیزا عوض میشه خخخخخ.فعلا یکم خوندم از وبلاگتو قول میدم همشو بخونم هنوز کامل نمیدونم چی به چیه ولی 8 سال خیلیه ها آدم عاشق یکی باشه
اگه کامل بخونم وبلاگتو قولمیدی به منم نوشتن یاد بدی؟

تو عزیزی دوست خوبم
مطمئنم از من بهتر مینویسی با این کامنت پر انرژی که فرستادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد