روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بعد از هفده روز دوری....

سلام

عزیزای دلم دیگه برای تبریک سال نو خیلی دیر شده

اما برای داشتن ارزوهای بی نهایت خوب برای همتون همیشه فرصت هست

امیدوارم با اومدن بهار دلهای همتون شکوفه بزنه و بهاری و زیباتر بشه

امیدوارم همیشه و در همه فصول شاداب و سلامت و خوب باشید


همیشه حال خوب و بد نسبی هست

من برآیندم از عید روزهایی که انتظار داشتم نبود... اما من راضیم به رضای پروردگاری که از مادر مهربانتره....



ریز ریز تعریف کردن روزهای عید ... حتما شما را خسته خواهد کرد

اما در کل روزهای بهاری را گذراندم

ته دلم غم عمیقی ایجاد شده که فعلا هیچ التیامی براش وجود نداره

با آقای دکتر روزهای بهاری را میگذرونم... تصمیم داشتند که در ایام عید به دیدنم بیاین که با مخالفت من روبرو شدن.....

در تمام این روزها از اینترنت دور بودم ... نمیدونم چرا

تعطیلاتم خوب بود

خیلی حرف دارم
باید همتون را دقیق بخونم

اما سر فرصت


پ ن 1 : رفتم برای عید شیرینی خریدم که امسال شیرینی نپزم و خسته نشم.... اما روز قبل از عید حسابی پای سیب و کیک هویج پختم که باعث شد همه ی شیرینی هایی که خریده بودم بمونه.....

پ ن 2: سفره هفت سین امسالم را اصلا دوست نداشتم .... روز ششم هم  جمعش کردم

پ ن 3 : خواهرم به جاهای خیلی بدی در زندگی مشترکش رسیده و همین روزهام را زهر کرده... هیچکس جز من خبر نداره

پ ن 4: به عزیزانم هدیه های زیادی دادم و هدیه های زیادی هم گرفتم که باید سرفرصت براتون بگم

پ ن 5: اقای دکتر سال تحویل خواب تشریف داشتند

پ ن 6: تولد مغز بادوم به بهترین شکل برگزار شد.... خانوادگی ولی لبریز از شادی و مهربانی

پ ن 7 : رنگ جدید موهام را خیلی دوست دارم

پ ن 8 : بیماریم به شدت عود کرده ...

پ ن9 : خیلی دلم برای دوستای وبلاگیم تنگ شده

نظرات 4 + ارسال نظر
گلشن پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 23:57

مواظب خودت باش

چشم

دلژین جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 10:27 http://delzhin313.blogsky.com

سلام گندم جان...
عیدت مبارک...
حسابی نگرانت بودم ها...
الهی شکر که خوبی...
امان از این زندگی مشترک :( انشاءالله که خواهر زودتر مشکلشون حل شه...
به به عاشق کیک هویجم ...
منم سال تحویل حال نداشتم بلند شم دیگه به زور پاشدم...
رنگ موهات مبااارک...
ببخشید فوضولیه... برای بیماریت مگه تحت نظر نیستی... من خوندم که درمان پذیزه...

سلام عزیزدلم
ببخش که نگرانت کردم
عزیزمی شما
نه من تحت درمان نیستم

مگهان جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 21:42

الهی مشکل خواهر حل شه، به بهترین نحووو و حال شما هم خوب خوووب بشه :)


+ اوممم یامی کیک هویج دوست می داریم ما! خیلی... پای سیب هم... خیلی هم می پزیم.
+ امید دارم که روزای آتی 95 بهتر و عالیتر بگذره برای هممون :)

ممنون عزیزدلم
منم به امید زنده ام

تبسم شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 22:40 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام خانمی
خواهرت دختر خوشبختی هست که یه خواهر داره که مونس و همدم این روزهاش هست.مواظبش حسابی باش. در این روزها کنارشی. امیدوارم مشکلاتش حل بشه.

رنگ مو ات مبارک ات باشه خانمی:***

زندگی کردن شجاعت می خواد و عشق و صبر

خوشبخت و شاد باشی عزیزم :***

راست گفتی
همه ی حرفات درسته
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد