روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هفته ی تازه مبارک

سلام

هفته ی تازتون مبارک

این هفته یک تعطیلی پنجشنبه ای در انتظارمونه و هورااااااااااااااااااا

امیدوارم هفته ی همه مون کنار هم عالی باشه

امروزم با را پیاده روی مثل هر روز آغاز کردم و اما میخوام متفاوت باشم



پ ن 1 : للی دفعه قبلی که اومده پیشم با مداد و خودکار روی همه چیز خط خطی کرده و من از این کار متنفرم.... روی کناره های دفتر با خودکار گل و خط کشیده ... روی دم باریکی که باهاش کار میکنم با مداد خط خطی کرده و ....

پ ن 2 : این هفته قراره با خواهر جونم برم خرید.. دیروز قرار مدارش را گذاشتیم

پ ن 3 : از نانا دلخورم و دلخوریم تو تمام کلماتم پیداست... اما اون نمیبینه... اینهمه پیدایی را نمیبینه؟

پ ن 4 : چرا اینهمه غیرحرفه ای زندگی میکنم من؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
نفس شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 11:06 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم..از من به شما نصیحت دلخوریتو با نانا به طور کاملا رک در میون بذار ...آقایون یه مقدار در این موارد ضعیفن نمیتونن متوجه شن..اونوقت این دلخوریه هی بیشتر میشه یه هو ........
خوش و متفاوت باشی عزیز دلم

سلام نفس جان
من خودم هم کلا روشم همینه
اما گاهی دیدی آدم دلش یه رفتار ویژه میخواد
یه طور دقت؟؟؟؟
منتظر اون حواس جمعیه هستم

یک زن شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 12:28 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

دلم تنگ شده برای حال و هوایی که تو داری. دلتنگی دلخوری، عشق یواشکی... خیلی دلم برای اونروزام تنگه

عزیزمی
تو بخوای میشه

دل آرام شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 14:03

اینا رو دونه دونه دستی درست می کنی؟
سخت نیست؟
دونه ای چند درمیاد؟

آره
اینا کار دست هست
دونه دونه
برای مدارس کار میکنم اینا الان دونه ای هزارو پانصد...

گلشن شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 14:43

سلام من جان خوبی?
خوش به حالت با خواهرانه هات
غیر حرفه ای ینی چی?

خوبم
ممنون
تو خوبی عزیزم
اره خواهرانه ها عالین... حیف که خواهر نداری
یعنی یه طور اصولی و خوب زندگی نمیکنم... یعنی انگار خودمم نمیدونم چیکار دارم میکنم معلوم شد منظورم؟

گلشن شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 15:24

ای بگی نگی! میگم تو که پست یواشکی مو خوندی لااقل نظری هم اگه داری بگو

میگم پست یواشکی را توی خواب خوندم و یادم نموند
فقط یادم مونده که غرغر کرده بودی؟
چه انتظاری داری گلشن جان.... من تو خوابم یادم بمونه چه خبر بوده؟

دل آرام شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 15:35

متوجه شدم کار دسته.
جالبه برام

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد