روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تیلوتیلو هستم....

دوستان عزیزم

از اینکه توی انتخاب اسم بهم کمک کردین خیلی خیلی ممنونم

نظرات شما نه تنها برام محترمه بلکه بسیار زیاد برام عزیزه

من اسم «تیلوتیلو» را انتخاب کردم به دلایل خیلی شخصی ... گلشن جان دقیقا زد به هدف ...

نمیتونم دلیلش را بگم اما ... وقتی اسم  - آفتاب قزی - را خوندم یه لحظه شوکه شدم

فکر کردم گلشن منو میشناسه یعنی در دنیای بیرون من را میشناسه... از این ترسیدم

دوست ندارم کسی از دنیای بیرون به دنیای اینجا راه پیدا کنه

چون عشق من یه عشق کاملا پنهانه که فقط با شماها میتونم در موردش حرف بزنم

اولین بار بعد از هشت سال جرات کردم از نانا برای کسی بگم،  اینجا بوده ....

خلاصه تشکر میکنم

بازم ممنونم

خیلی اسم های زیبایی بهم دادین

خیلی از اسم هایی که پیشنهاد شد بدون اینکه متوجه باشید ... شخصیت من بود.. صفت من بود... و ...




پ ن 1 : از اینکه اینجا خونه ای دارم بی نهایت خوشحالم

پ ن 2 : از اینکه دوستان زیادی اینجا دارم خوشحالم

پ ن 3 : از اینکه هنوز هم خودم را به شدت سانسور میکنم ناراحتم

پ ن 4 : از اینکه خودم از سایه خودم هم برای نوشتن می ترسم ناراحتم

پ ن 5 : روزهای شما هم خیلی خیلی به سرعت سپری میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



بعدا نوشت: اینم یه رنگ دیگه از کارتها

gcns_photo_2016-02-04_16-48-14.jpg



بعداتر نوشت : اینم یه رنگ دیگه ش

un0s_photo_2016-02-04_17-01-15.jpg


باید در نهایت یه عکس دسته جمعی ازشون بزارم

یه دونه از هر رنگ کنار هم دیگه

نظرات 5 + ارسال نظر
مبی پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 14:05 http://inthisworld.blogsky.com

مبارکه

برای تو که همیشه همون گندم میمونم
البته اگه قابل بدونی

مبی پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 14:12 http://inthisworld.blogsky.com

گندم

گلشن پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 14:17

من ?بشناسمت?
من نمیتونم تیلوتیلو صدات کنم


صدام کن تیلو یا هرچی دوست داری من تو رو با اسم گلشن خیلی دوست دارم

مریم بانو جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 08:27 http://rozhan313.blogsky.com

اسم قشنگیه واقعا... مبارکت باشه...

ممنونم

یک زن شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 12:26 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

اسم قشنگت مبارک. بهت میاد

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد