روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یادداشت اضطرای

دوباره سلام

یعنی چی هر جا سر میزنم یه عالمه آدم با اسم «من» نظر گذاشتن... دیگه دوست ندارم اسمم من باشه...

به هیچکس هم فکر کردم ... اما اونم دوست ندارم

دوستان یاری کنید

اسم برام پیدا کنید

مبی بهم میگه : گندم...

گندم خوبه اما یه گندم دیگه تو نظرات اطراف وجود داره که خیلیم فعاله

پس گندم منتفی میشه

یکی دیگه از دوستان (عاقا اسم قشنگت یادم نمیاد ) (وبلاگ ر مثل رسیدن...)

بهم میگه هدیه...


من یه اسم خیلی شبیه خودم لازم دارم

کمک کنید

باید اسمم را عوض کنم

چی بزارم؟

چی بهم میاد؟


نظرات 12 + ارسال نظر
مونا_ردپای شبح عاشق_ سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 17:42 http://3pecter.ir

شما اول خلاقیت بودین بعد دست و پا دراوردین خانم خلاق یا خانم تایپیست اووومممممم خود خودم یا خودم یا خود خود من آریا اسمای قشنگی به ذهنش میرسه (عقاید مجستیک آقای دکتر) من نمیدونم از کجا میاره این اسمارو
میتونین یه پسوند به من اضافه کنید مثلا : من جان .

چه فکر خوبی
آفرین
دنبال پسوند باید بگردم
عالی بود

تبسم سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 18:30 http://tabasomshadi.blogsky.com

من نه منم :)
حوض نقاشی :)
اولین من :)
من ناز :)
گل من :)
من شاد :)

خود, خویشتن , خویش, اولین شخص مفرد :)

خویشتن خود :)

حضور من :)

جانان من :)
جان من :)
چشمان من
نگاه من
من گندم
من گندمم
شادان من
زیبای من
خندان من
من رنگی
نفس من

منو خجالت زده خودت کردی تو که دختر

افسانه زندگی سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 18:44

سلام من جان !
از وبلاگ آنای عزیز به شما رسیدم

پیشنهاد من اینه : من و خودم .. من و زندگی

(من وقتی دیدم یه افسانه دیگه هم تو وبلاگ آنا کامنت میذاره من اسممو تغییر دادم به افسانه زندگی)

من و دنیای قشنگم
من و سایه ام
من و دلم

خلاصه اگه میخواین حتما "من" داشته باشه اینا پیشنهاد های من بود

قابلی هم نداشت میشه 50 هزار تومن

هوار
کی بریزم به حساب
چون حسابی پیشنهادای خوبی بودن

اذر سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 18:48 http://azar1394.blogfa.com

بزار
شوق زندگی یا من و نانا یا طلا

عالیه
ممنون

عقاید مجستیک آقای دکتر سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 18:56 http://beeeauty.blogfa.com

متشکرم از تعریف خانم مونا , لطف دارن به من
سلام خوبین ؟
در حیطه پسوند به نظرم من بانو هم میتونه گزینه مناسبی باشه .
یا من خاتون یا همون من جان

وای
من خاتون را خیلی پسندیدم

گلشن سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 23:19

من فکر میکردم خودت اسمتو گذاشتی گندم
بانوی بهار
صورتی جیغ یا هر رنگ دیگه ی جیغ یا هر رنگ دیگه ی ملیح
رقص واژه ها یا رقص رنگ هایا رقص هر چیز دیگه ای مثلا رقص نور
میخواستم بگم رقاص روم نشد
شادی
پایکوبان، پایکوبی در باد
لبخند قهقهه کلا گل وبلبل

وای صورتی جیغ خیلی خوبه
یا به قول نانا صورتی لجنی ....

دل آرام چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 10:36

کارتایی که درست می کنی دوست می دارم:)

ممنوووووووووووووون

مریم بانو چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 13:24 http://rozhan313.blogsky.com

هدیه رو دوس ندارم...
گندم بانو دوس دارم...

حسین چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 15:48 http://geranio.blog.ir

من اسم و فامیل پیشنهاد میکنم:
رایحه ی پاییزی!
با توجه به اینکه وبلاگتون رنگش آبیه و آبی به شخصه من رو یاد زمستون میندازه ننه سرما رو هم پیشنهاد میکنم.

گندم چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 16:07 http://minima.blog.ir


الان من خود گندم هستم البته من از سال 76 تا الان گندم هستم
اصل اصلش م.الف.گندم
خوشحالم برای اولین بار به وب شما اومدم و رد پایی از خودم دیدم کلی خنده گرفت .
شما هر اسمی انتخاب کنی حتی من در اوردی توی نت هست مثلا من تصمیم گرفتم توی این وب جدید رد پایی از وبلاگ قدیمی نباشه اسمم رو عوض کردم گذاشتم مینی ما کلی هم خوش بودم اسمم تکه یکبار تصمیم گرفتم این اسم رو سرچ کنم دیدم ای بابا یک خانوم خواننده هست که همین اسم رو انتخاب کرده خلاصه هرچی فکر کردم دیدم با همون گندم خودم راحتر هستم .
برای اینکه به نوشته بالای وبت هم بیاد اسمت رو بذار :
تریکو
از اشنایی با شما خوشحالم

منم از آشنایی باهات بی نهایت خوشحالم

دندون چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 16:11

آقای دکتر قشنگ گفت منِ خاتون خیلی قشنگه...

موافقم

لاندا چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 19:51

به نظر من اسمتو بذار: تریکو تیلو
خیلی هم خوشگل و باکلاسه

چه فکر جالبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد