روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نمک زیاد برای سلامتی بده...

سلام

میگن دعوا نمک زندگیه

ولی من کلا آدم نمک خوردن نیستم... مامانم هم همیشه رعایت میکنن و غذاهای کم نمک میپزن

منم عادت کردم

زیاد اهل نمک خوردن و این حرفا نیستم ...

بعد دیشب موقع خواب

انوقتی که زنگ میزنی که فقط بشنوی شب بخیر عزیزم .. خوابهای خوب خوب ببینی ... با من دعوا میکنه

دعوای مسخره

بعدشم گوشی را با یه خداحافطی که صبر نمیکنه من جواب بدم قطع میکنه

بعدترش هم من هی زنگ میزنم و اون رد تماس میکنه...

من کلا به نمک عادت ندارم

چطوری باید این را به اطلاع و سمع و نظر حضرت والا برسونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پ ن 1 : از کامنتهایی که دریافت کردم احساس کردم به تراویس بی احترامی کردم...

پ ن 2 : هرچی فکر کردم دیدم حتی یه حرف (نه حتی کلمه) در راستای بی احترامی به تراویس نزدم...

پ ن 3 : از صبح در حالتی میان مستی و هوشیاری ام ...

پ ن 4 : انگار خسته ام و به تعطیلات نیاز دارم

نظرات 6 + ارسال نظر
گلشن یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 09:27

اوووو حالا یه کامنت دریافت کردی دیگه من جان هر کی ندونه فکرمیکنه ده تا کامنت دادم من اصن منظورم به تو نبود چون توکه حرفی نزدی!اصن چرا اینطوری فکر کردی?
خب یه سریا هم تو وبلاگ خودش گفتن هم تو وبلاگ خودشون منم گاهی یه تیکه ای بهش پروندم اما سنگین نگفتم
به هر حال عذرخواهی میکنم

نه
عذرخواهی لازم نداره
من تو رو رک تر از این حرفا میبینم گلشن
اصلا اینطوری نبود
اصلا من در دنیای واقعی هم سعی میکنم کسی را قضاوت نکنم
دقت کن سعی میکنم
ولی اینجا که دیگه جای خودش را داره

گلشن یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 09:29

۵ شنبه که با نانا قرار داشتی به ریش همه ما میخندید که البته خیلی زودتر آشتی میکنی میدونم مثلا همین امروز

نه دیگه از این خبرا هم نیست
هر پنجشنبه که نمیاد... این دفعه قضیه سوپرایز و از این حرفا بود
تازه ما همون دیشب آشتی کردیم

چوب بستنی یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 10:07 http://azar1394.blogfa.com

نمک که خوبه
گاهی لازمه

شور میشه ها

نفس یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 15:22 http://nafas1367.blogsky.com/

من ولی برعکس تو عاشق نمکم..متاسفانه همیشه هم شورش میکنم

نه چه کاریه
همون بی نمک که آروم و خوبه
نمیخوامممممممممممم

حسین یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 17:12 http://geranio.blog.ir

کره ای ها که نمک خالی میخورن.اگر یادتون باشه جومونگ کوه نمک پیدا کرده بود.
احساس میکنم تا الان باید نسلشون منقرض میشد.

من دوست ندارم
خب شاید اونا سوسک هم بخورن... زور که نیست

یک زن دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 13:51 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

تو هم براش ناز کن کاری نداره که..
تراویس معمولا از کسی ناراحت نمیشه. راستی وبلاگشو مسدود کردن ظاهرا

چشششششششششششششششم
فکر کنم خودش مسدودش کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد