روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شیون نکن ای دل ...

سلام

از صبح این آهنگ به لطف دوست عزیزم ... پرژین ... داره میخونه

و همینطوری ریز ریز ... قر هست که خودنمایی میکنه

توی تلگرام هم برای اونایی که دوستشون دارم فرستادم

به همه هم گفتم ریز ریز لابلای کارهای امروز باید قر بدن...

شما هم عجله کن که جا نمونی

نظرات 4 + ارسال نظر
اذر چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 13:25 http://azar1394.blogfa.com

شما باید قر بدی فردا پنجشبه س ما چرا خخخخخخخخ
هایده خونده ؟

این رو آرزو خونده
بزن
قر دار شده
شما هم قر بده شاید اتفاقای خوب اومدن

سحر خانم چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 17:57 http://sahar24.20r.ir/

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
96518

یعنی چی؟
منظورت از این کد چیه؟

گلشن چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 18:08

خب فردا که دیگه نیستی باهاس خدافظی کنیم تا شمبه
۵شمبه خوش بذگره

نخیر
گلشن بانو
ملاقات این هفته بسیار کوتاه و سریع هست
اونم توی دفتر من
و من فردا هستم
در ضمن لپ تاپم را درست کردم و بازم شبها سر میزنم
هورا
هورا به من
هورا به تو

گلشن چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 18:29

هورا هورا هوررررا

آفرین که داری قر میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد