روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای ما میگذرد چون باد....

سلام

من از این تریبون اعلام میکنم : اگه دیگه شب ها بیدار موندم و نشستم به فیلم دیدن و کتاب خوندن .........

دیشب تا دیر وقت شهرزاد دیدم

خواب از سرم پرید

نشستم به کتاب خوندن

صبح که بیدار شدم احساس جغدی را داشتم که توی مغزش ژله ریختن


رفتم بیمه ، فرمودن سقف دریافت مبلغ آزمایش پدر جانتون تمام شده...


نانا زنگ زد ... دوست اجتماعیشون.... حضرت خانوم... دیشب براشون خواب بد دیدن و صبح زود نگرانشون شدن


للی توی رابطه غلط دچار دور باطله... نصایح را از این گوش میشنوه و ....


پ ن 1 : تعداد روزهای مانده را نمینویسم به خاطر گلشن

پ ن 2 : صبح با ذوق اول از همه صفحه ی مربوط به آنا را باز میکنم....

پ ن 3 : کار زیاد دارم

پ ن 4 : احساس کسی را دارم که باید بره ... اما پای رفتنش نیست....


نظرات 7 + ارسال نظر
گلشن دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 11:32

حضرت خانوم
چشاشو درار
ممنونم که مراعات حالمو میکنی
آنا من اون آدرس قبلیشو دارم و نمیدونم منظورت همونه یا نه? اما یه چیزیش گیجم میکنه اینکه همش پستهارو حذف میکنه یا اینکه بعد یه مدت دوباره میذاره و اینکه اون چیزی که باعث شد آنا بره رو نمیدونم چون تازه باهاش آشنا شده بودم و این یه حس گندیه که وقتی میرم اونجا همه انگار یه راز مشترک دارن که من نمیدونم وتازه اولاش آنای نقاش رو با اون آنای دیگه که زود عصبانی میشه قاطی کرده بودم فکر میکردم یکین و از تعجب شاخ درآورده بودم
چه قدر گیجم

واقعا باید چشماشو در بیارم
حقشه
از وجود من اطلاع داره

باید مراعات دوستم را بکنم
من حق ندارم راز مشترک را بگم اما به طور سر بسته ، انا جای دیگه ای خونه درست کرد و بعدش دوستش نداشت....
اون آنا که توی وبلاگ تراویس نظر میزاره را اگه منظورته اصلا با آنای قصه ی ما قابل مقایسه نیست ... این انا بی نظیره ... تکه... محشره....
البته منم نمدونم چرا هی پست میزاره و حذف میکنه ولی خب خونه ی خودشه دلش میخواد حتما ... من خیلی دوستش دارم

گلشن دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 12:03

من که نگفتم رازشو بگووومن انقدر بی شعور نیستم که! من فقط حسمو گفتم بی خیال انگار من تو گفتن حسم یه خورده ناشی ام تقصیر خودمه

حالا چرا عصبانی میشی
من که چیز بدی نگفتم

گلشن پشیمونه دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 12:22

قهر کردی باهام? تولوخدا قهر نکن خب خیلی ناراحت شدم اینطوری فکر کردی

من به این سادگیا با دوستام قهر نمیکنم
یادت نره
سرکارم و گاهی مشغول میشم به شدت

اذر دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 13:28 http://azar1394.blogfa.com

سلام
بیام کمک.دوست اجتماعی.عجبا
خواب دوست اجتماعی چپه

دوست اجتماعیشون خواب بد در موردشون دیدن
پریشون شدن براشون
صبح سحر زنگ زدن بهشون اطلاع دادن

حسین دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 22:09

اینکه حس کنی همه یه راز مشترک رو میدونن و تو نمیدونی خیلی حس بدیه.منم تجربه ش کردم.بیشتر موقعی پیش میاد که آدم میخواد تو یه جمع جدید پذیرفته بشه.خب طبیعی هم هست.

اوهوم

دوست اجتماعی ؟ و شما موافقت کردید که دوست اجتماعی داشته باشن ؟
میدونید , گاهی اوقات اصلا برام مهم نیست مردم میگن عقب مونده یا امل یا هرچی ! دوست اجتماعی توی ایران معنا نداره .
هرموقع اینجا شد مثل آمریکا اون موقع میتونم مفهوم دوست اجتماعی رو درک کنم .
به حتم نوعی خیانت میدونم و اگر سین بانو مرتکب چنین خطایی بشه , از چشم من میفته .
من هم متقابلا رعایت میکنم .

سلام
حق با شماست
اینجا باید فرهنگ و عرف خودش را داشته باشه
اما نانا به خاطر شرایط کاریش با طیف وسیعی از انسانها جدای از جنسیتشون روزانه به شدت در تعامل هست
من هیچ دوست اجتماعی ای ندارم ... یعنی دوست جنس مخالف ندارم
اما ایشون دارن و من درک میکنم ... باهاش مشکلی ندارم ... درسته که شما هرکاری بکنید اینجا ایرانه و حتی اگر شما مرزها را نگه دارید ممکنه طرف مقابل مرز را بشکنه ... اما با توجه به اینکه هیچ چیز پنهانی بین ما وجود نداره (امیدوارم) و اینکه اون خانوم از حضور من اطلاع داره.... خیلی برام مهم نیست... گاهی مثل دیروز صبح که یکی سر سحر یادش میفته و خواب میبینه و خودش را لوس میکنه حرص میخورم اما با توجه به برخورد نانا میبینم که مشکلی نیست....

فاطمه چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 08:47

راز مشترک؟ چی هست که خودم خبر ندارم. زود باشید به من هم بگید!
من خودم هم نمی دونم چرا بعضی پست ها را حذف می کنم! فقط انگار دیگه دوستشون ندارم، به همین سادگی.

سلام
به به
از این طرفا
راز مشترک این بود که چند روزی دلت خواست کوچ کنی اما زودی به آشیانه برگشتی
ولی تو همه ی پست هات دلنشینه
قلمت عالیه
فکر کنم اگه قرار به حذف باشه ما باید حذف کنیم و بریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد