روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک شنبه در دل زمستان که عینه بهاره....

سلام

هفته ی جدیدتون لبریز از هیجان و شادی

خوبین

من پایان هفته ی بینظیری داشتم

عالی بود

هرچی از همنوازی نگاه ها و لبخندها بگم کافی نیست

هرچقدر از شیرینی لحظه های بودن بگم کافی نیست

پس هیچی نمیگم


دیروزمون خوب بود

امروزمون هم خوب شروع شد

انشاله که هفته خوبی بشه


پ ن 1 : تلویزیون خریدیم.... هورا شدیم

پ ن 2 : از امشب توی خونه هم وبلاگ نویسی خواهم کرد... لپ تاپم رو دوباره راه انداختم

پ ن 3: شروع کردم به دیدن شهرزاد... علی رغم میل باطنیم

پ ن 4 : از امروز روزها را میشماریم تا رسیدن به بهار .... بخاطر من ... خواهش...     56 روز دیگر....



خبر نوشت:

آقاهه اومد کتاباش را برد و اصلا نگاه نکرد.....

از بس که وجلعنا من بین ایدیهم ... بهش خونده بودم....

هنوزم استرس دارم



کمی در سکوت نوشت:

خب دوست عزیزی مجبور به ترک وبلاگش شد... من خیلی دوستش داشتم

بعد پیدا شد و آدرس جدید داد و من از شوق مردم

امروز دوباره نمیتونم وبلاگش را باز کنم من طاقت دوریت را ندارم .... خودت میدونی

یه فکری بکن

یه چیزی بنویس

پیغامی بزار

خب من چیکار کنم که دوستت دارم

فاطمه جانم روی سخنم با شماست

کجایی؟

نظرات 10 + ارسال نظر
ح مثل ... شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 10:46

سلام عزیزم خوبی . انشالا تو هم هفته خوبی داشته باشی

فدای شما
دختر کم پیدا
کجایی دختر
بیشتر بیا بیشتر برو
بزار هر روز از حضورت لذت ببرم

گلشن شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 11:16

واقعا ۵۶ روز مونده?
فقط بخاطر تو
ای خدااااا

گریه نکن
گلشن جونم امسال میخوام کاری کنم عاشق عید بشی
عاشق سفره هفت سین
عاشق هدیه خریدن
هدیه دادن
لذت پلو سبزی با ماهی
لذت دسرهای شیرین
درست کردن کیک و شیرینی خونگی
سبزه انداختن
گل خریدن
ماهی خریدن
تخم مرغ رنگ زدن
بسته بندی کردن هدیه ها
نوشتن جملات زیبا
گلشن تو هم دوستش داری هاااااااااااااااااااا یه کم با دقت تر فکر کن

گلشن شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 11:34

نهههه از خونه مون توی عید بدم میاد همش جنگ همش دعوا و قهر همش تنهایی اعصاب خورد کن حتی به بهانه دانشگاه هم نمیتونی بزنی بیرون

گلشن جانم گریه نکنی ها
من نمیخوام حتی اخم دوستام را ببینم چه برسه اشکشون
میخوای اصلا دیگه اسم عید و بهار را هم نیارم؟
البته با تدبیر تو عزیزدلم مطمئن هستم از این تنش ها هر سال کاسته میشه
و شاید امسال سالی متفاوت را تجربه کنید
اما اگه دوست نداشته باشی دیگه ازش نمیگیم

گلشن شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 12:03

بالاخره میاد دیگه، راحت باش
عید بشه من میرم تو خواب زمستونی

خخخ
میاد
اما من دیگه زیادی شلوغش میکنما
اگه هیچی نگی تمام روزهای مونده تا عید را جشن میگیرم براشا....
گفته باشم

نفس شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 12:38 http://nafas1367.blogsky.com/

ایشالا همیشه شاد باشی عزیزم..

ممنونم

فاطمه شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 15:03

چه باحال! تا حالا کسی برای من چیزی ننوشته بود.

ولی من مینویسم

تبسم شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 22:20 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام
چه خوب شد ختم به خیر شد قضیه فنریه. :))
چه کم تا سال نو مونده


حسابی خوش بگذرون دختر خوب :***
روزهات پر از عاشقانه :))

اوه اوه مثل اینکه قرار بوده قتلی صورت بگیره

دیر رسیدین

شکیبا یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 09:57 http://sh44.blogsky.com

سلام
انشاالله همیشه شادو سرزنده باشی

delaram یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 11:26

خدا رو شکر آقاهه نکشدتت

اما هنوز دلم هول داره
حس میکند هر لحظه از در وارد میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد