روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه ای که شکل یکشنبه است...

سلام

خوبین دوست جونیا

منم خوبم

کارهام سبک شده اما عین لاک پشت کند شدم و نمیتونم این ته مونده ی کار را تمام کنم و راحت بشم

ولی خوشحالم

هوای پاییز را به ریه هام میکشم و خوشحالم

از نانا به شدت دوری میکنم و میبینم که هر دو خوشحال تریم

نذری میخورم و اعتقاد دارم که ....

تو خلسه ام انگار

عاشقی میکنم هرچند از راه دور

دوستش دارم هرچند از راه دور

صداش میشه انرژی کل روزم هرچند کوتاه و ثانیه ای

و این منم

دختری پاییزی ، ایستاده در پاییز ، رو به نسیم و ابر و عاشق صدای آرام گنجشگهایی که هر صبح برای من میخونند....



پ ن 1 : دیشب خواب زیارت مشهد دیدم

پ ن 2 : دلم خرید میخواد اما هرچی پول دارم پس انداز میکنم

پ ن 3 : دارم به نیمه های دهه ی چهارم زندگیم نزدیک میشم و نمیدونم چرا بینهایت شادم .....

نظرات 6 + ارسال نظر
سحرالف دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 08:48

شاد باش...خیلی شاددد

تو هم شاد باش
میترسم از دیوانگی های لحظه ای

سارا دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 08:50 http://perinparadais.blogsky.com/

اره واقعا ادم وقتی کم باشه عزیزتره
دهه چهارم یعنی چند سالته

یعنی سی و خرده ای .....
ولی گاهی اینقدر پر رنگ میشم که دیگه چشمش را میزنم....

ح مثل ... دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 09:20

همیشه شاد باشی الهی ... چرا که نه؟

مرسی عزیزدلم

مبی دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 12:34

این از راه دور بودن ها هم گاهی خیلی خوبه. مشهد خیلی خوبه. اگه بتونی یکی دو روزه هم بری خیلی خوبه.

مریم بانو دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 23:49 http://www.rozhan313.blogsky.com

توللدت پیشاپیش مبااارک
منم عاشق غذای نذریم
انشاالله قسمتت بشه زودی بری مشهد

تبسم سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 22:50 http://tabasomshadi.blogsky.com

:))) ای نازنین بانو
من فکر کردم برات نظر گذاشتم
انگاری نذاشتم :/
هر وقت سرت خلوت شد . بیا پست بزار منم بدو بدو بیام برات نظرات رنگین کمونی بزارم :))).

تو خوده خوده رنگین کمانی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد