روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

در ادامه مریضانه

سلام

صبح بخیر

همچنان مریضانه هستم

همچنان دستمال به دست و دماغ قرمز

تازه گلو درد شدید.....

نظرات 2 + ارسال نظر
تبسم یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 23:54 http://tabasomshadi.blogsky.com

گلو درد شدید تنها چاره اش اینه که بینی ات رو با ابنمک شستشو بدی.
اب نمک رو باید از سوراخ بینی ات بدی داخل جوری که از بینی اب نمک وارد دهنت بشه.
گلو درد به 30 ثانیه نکشیده خوب میشه. اما هر چند ساعت بینی ات رو با ابنمک شستشو بده.
:)***

نانا هم همین را گفت
اما نمیتونم این کارو بکنم
خیلی حال بهم زنه
اصلا نمیتونم

ح مثل ... دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 09:29

نرفتی دکتر؟؟؟ خیییییییلی مراقب خودت باش . سعی میکنم زود به زود بت سر بزنم سعی میکنم. راستی گفتی عشق ممنوع؟؟؟

نه دکتر نرفتم
فکر کردم نیاز نیست
ولی اصلا حالم خوب نیست
ممنون که بهم سر میزنی
منم هر روز بهت سر میزنم
اما انگار شلوغی اونم خیلی زیااااااااااااد
بعله ممنوع!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد