روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چه جوری بگم خدا جون از تو ممنونم؟

سلام

چهارشنبه تون پراز خیر و برکت 


من که صبح زود زنگ زدم آقای دکتر و کلی سپاسگزاری به جا آوردیم و یه عالمه هم خندیدیم و سعی کردیم روزمون را پر از انرژی و حال خوب شروع کنیم

یه عالمه مشکلات هست ... یه عالمه کارهای سخت و وقت گیر... کارهای اداری نفس گیر و طاقت فرسا... ولی همه اینا یعنی به لطف پروردگار ما هنوز زنده ایم و کاری برای انجام داریم و یه عالمه آدم که به خاطرشون دلواپسیم و بیشتر از اون خدایی که هوامون را داره و به لطفش امیدواریم....

ویتامین دی هم خوردم

یکی از اون پودرهای منیزیم حال خوب کن هم خوردم

و الان پر انرژی تر از هر روز نشستم پشت سیستم تا کاری کنم کارستان....


چند برگ کوچولوی هویا را قلمه زدم داخل یه گلدون چهارگوش خیلی کوچولو... بعد یهو هوس کردم وسطش تخم شربتی بکارم تا حسابی سبز بشه

نتیجه را بهتون گزارش خواهم داد

آهان راستی از شکوفه های کامکوات هم براتون عکس آوردم

m4al_img_20190723_221834.jpg


اگه یه کوچولو با دقت نگاه کنید میبیند که لابلای برگها پر از شکوفه های کوچولویی هست که هنوز باز نشدند



پ ن 1: مغزبادوم و خواهر و شوهرش همچنان درگیر رفت و آمدهای بعد از زیارت هستند


پ ن 2: فندوق کوچولومون غرغر میکنه و تو مرحله درآوردن دندون هست...


پ ن 3: خدا را شکر پروسه دندانهای مامان خیلی خوب پیش میره و شاکر پروردگاریم


پ ن 4: پدرجان به شدت در تلاش برای جور کردن خوردنی های خاص و جورواجور برای رسیدن عروس و پسرشون هستند


پ ن 5: یه عالمه نقشه هیجان انگیز برای فردا دارم ... میخوام تنهایی دست خودم را بگیرم و برم بیرون


پ ن 6:  لطفا اعتماد و مهربانی دیگران را هدف نگیرد(آقایی اومد یه سری کار براش انجام دادم نهایتا شد 25800 تومان ، کارتش توی کارتخوان ما کار نمیکرد و هیچی پول همراهش نبود، میتونستم بگم برو سرخیابون از عابر بانک پول بگیر و برگرد، ولی گفتم به احترام موی سفیدش و اینکه هوا خیلی گرمه اذیتش نکنم، گفت : دخترم تا شب پول را برات کارت به کارت میکنم ... و الان دقیقا 5 روز گذشته... ) 


پ ن 7: پولکی با طعم های مختلف خریدم ... یه عالمه... مهمان داریم... مهمانهای عزیز


پ ن 8: به اطرافیانتون اسپری و اسانس و عطر و مام هدیه بدین... بوی خوب خیلی خوبه... تو این گرما ....


پ ن 9: پر از حرف و کلمه ام ... خدا به دادت برسه دوست جان

نظرات 18 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 10:58

چه روز خوبی و شروعِ خوب تری
خداروشکر
مگه تخم شربتی رو می کارن؟!!
پ ن5: کاری بس خوب می کنی. حالا کجا دعوتی به سلامتی ؟
پ ن6: من هم این بلا سرم اومده و اعتمادم را به مردم نیم بند کرده متاسفانه

روز خوب و شروع عالی
به به
حالا من کاشتم ... نتیجه را اطلاع رسانی میکنم
پ ن 5: جایی حوالی همین شهر...
پ ن 6: خیلی کار زشتیه... خیلی

روشنک چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 11:28

سلام خیلی خوبه علاقه به گل و گیاه...

همونقدر که انرژی صرفشون میکنی 1000برابرشو سخاوتمندانه

بهت مثل بومرنگ برمیگردونن.....

یه پیشنهاد :یک بوته نعنا تو باغچه جلو دفترت و یکی جلوه در

خونه بکار و دیگه هر سال خودش نعنا میده و هی زیاد میشه

و هر صبح چند برگ از اونو بشور و تو لیوان دمنوش روش

آبجوش بریز و درشو ببند و10دق بعد چای چوشبو و خوشمزه

بخور دوست مهربون معدس....

امضا روشنک شکمو

سلام به روی ماهت
اره حال دل آدم خوب میشه
اتفاقا بوته نعنا لابلای حسن یوسف های دم در کاشتیم ... فکر کردم توی عکس پیدا بوده
جلوی دفتر را دوست ندارم که مکان عمومیه... قبلا هم کاشتم ولی جون نگرفت
توی گلدون های سرسرای بالا هم چند شاخه داریم
ولی اصلش توی باغچه ست که یه عالمه نعنا داریم ... هم نعنای معمولی هم نعنای فلفلی...
ممنونم روشنگ مهربون

الی چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 11:34 http://elhamsculptor.blogsky.com/

چه گل خوشکلی
گلای شمعونی من و یکی از کاکتوس هامم گل داده

چشمای زیبای شماست که خوشگل میبینه
وای چه هیجان انگیز... شمعدونی های من که اینقدر اوضاعشون بده ...

مینو چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 11:55

با هدیه دادن اسپری و مام و عطر و..... خیلی موافقممم


منم

مهربانو چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 12:19 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام تیلو جانم
برای عکس خوشگلت ممنون . یکی از بهترین چیزا آماده شدن برای استقبال و پذیرایی از مهمون های عزیزه . برات روزهای خیلی خوبی ارزو می کنم .
اون مورد پول ندادن و سوء استفاده از اعتماد خیلی خیلی کار بدیه .. بیست و شش تومن پولی نیست ولی ادم از اعتماد پشیمون میشه

سلام به روی ماهت عزیزدلم
متشکرم
امیدوارم خونه ی شما هم همیشه پر از شادی و نور باشه
دقیقا... دفعه های بعدی ناخودآگاه رفتار آدم عوض میشه

SOLY چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 12:33

(من از داشتنت به خودم میبالم)
آخه تو چقدرمهربونی آخه


تو خودت از مهربون ترین هایی

لاندا چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 13:37

چرا تا حالا برام سوال نشده بود تخم شربتی گیاهش چجوریه؟!
چقدر خوبه که قراره مهمون عزیز بیاد براتون. من کلی ذوق دارم برات

من گیاهش را قبلا دیدم
ولی الان فقط برای اینکه سبز بشه اون گلدون اینا را ریختم پای گلدون

N چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 15:12

راجع له پودر منیزیم توضیح میدی لطفا؟ چه تاثیری داره؟

سلام عزیزدلم
داداش و زن داداش یه جور پودر انرژی بخش برام فرستادن که منیزیم هست
از اون انرژی زاها نیست
با وارد شدن منیزیم به میزان مناسب باعث قلیایی شدن بدن میشن و حال خوب به آدم دست میده
نمیدونم درست توضیح دادم یا نه...

lawyer چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 18:53

سلام
راجب اسانس بدن توضیح میدین؟چیه و از کجاها میشه تهیش کرد؟استفادش چطوریه و قیمتش چقدره؟

واااااااااااااااااااای چه شکوفه های نازنازی

سلام به روی ماهت
ننوشتم اسانس بدن
نوشتم اسانس... همین عطرها و ادکلن هایی که به صورت فله ای هستند و هرمقدار که بخواین میخرین و استفاده میکنید
گاهی خیلی هم موندگاری و بوهای خوبی دارند

صحرا چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 20:27

هر وقت وبلاگتو میخونم همیشه پر از تلاش و انرژی خوب و شکرگزاریه گندم جان. به نظرم که خدا عاشق آفریده هایی مثل تو باشه، کسایی که زندگی رو با تموم وجود زندگی می کنند

بهم لطف داری عزیزدلم
خدا عاشق همه مخلوقاتش هست
من مطمئنم

lawyer چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت 22:02

سلام؟
میشه درباره اسانس توضیح بدین؟چی هست؟از کجا تهیش کنیم؟چطوری استفاده میشه و قیمتش چقدره؟
چقده شکوفه ها نازنازین

سلام عزیزدلم
مغازه هایی هستند که عطر و اسانس میفروشن
میتونی از اونجاها بخری

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 14:28 http://daroneman.blog.ir

سلام تیلو جانمم
منم کلی ذوق دارم برای اومدن داداشت
در اومدن دندون کوچولوی فندوق
همه روزهات به خوشی سپری بشه عزیزم

شکوفه های خوشگل به به
پر از حس خوب و آرامش

سلام دوست نازنینم
متشکرم که با شادی های من شادی میکنی و کلی بهم انرژی خوب و مثبت میدی

لبخند ماه پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 15:22 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

بابت این همه انرژی مرسی..

N پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 17:28

سلام به روی ماهت... مرسی از توضیحت.. حال دلت خوب باشه همیشه

رسیدن پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 22:05

رسیدن پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 22:06

رهآ جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 00:27 http://rahayei.blogsky.com

این روزا نوشته هات میخونم قشنگ معلومه که چقدر منتظری و ذوق اومدن داداش و خانومش داری :)
الهی به سلامتی بیان و کلی لذت ببرید کنار هم.

اره رها جان چشم انتظارشونم و حسابی دلتنگ

امیر جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 11:20

سلام
رسیدن داداش و زنش را تبریک می گویم و انشالله که خواهر ش هر خوبی باشی .
میگن با هر چیز دمخور باشی مثل همون میشوی . تو با گل و گیاه و سبزه رابطه داری و همین هم باعث شادابی و طراواتت میشه . با گل باشی گل میشوی . دقیقا مصداق شعر سعدی که گفته
گلی خوشبوی در حمام روزی
رسید از دست محبوبی به دستم

بدو گفتم که مشکی یا عبیری
که از بوی دلاویز تو مستم

بگفتا من گلی ناچیز بودم
ولیکن مدتی با گل نشستم

کمال همنشین در من اثر کرد
و گرنه من همان خاکم که هستم
حالا تیلوی ما همنشین گل و سبزه شده لاجرم خودش هم گل گلی هست و خلق و خوی اش هم گل است.
انشالله که همیشه گل بمونی

سلام دوست خوبم
متشکرم
بهم لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد