روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شکرگزاری

سلام

روزتون شکلاتی و آبنباتی


امروز صبح رفتم وب هلناز دیدم چالش شکرگزاری   گذاشته ... خواستم منم شرکت کنم

من همه ی دوستای وبلاگیم را به چالش شکرگزاری دعوت میکنم

لازمه دونه دونه نام ببرم؟



خدا را شکر میکنم برای:

داشتن خدایی که وجودش را در نزدیکی حس میکنم

ایمانی که هنوز در قلبم محکم و پا برجاست

اعتقاداتی که بهشون پایبندم

اعتماد به نفس

خط قرمزهایی که از من آدم بهتری میسازه

دوستای مجازی و حقیقی بینظیری که همیشه در لحظات حساس زندگیم کنار بوده و هستند

خانواده ای که دوستشون دارم ودوستم دارند و همه حامی و پشتیبان هم هستیم

وجود مغزبادوم و فندوق به طور ویژه

حس خوب خاله بودن

آقای دکتر... و آرامشی که در کنارش تجربه میکنم

عشق و تجربه ی اون حس بینظیر... چیزی که خیلی از آدمها تا آخر عمر هم درکش نمیکنند

داشتن سلامت

قدرت تفکر

نگاه زیبا

افکار سالم

قوه تخیل

داشتن خونه خوب با امکانات مطلوب

داشتن یک دفتر کار که خیلی خیلی بهش علاقمندم

داشتن یه کمد پر از لباسهایی که دوستشون دارم 

داشتن کفش هایی که باهاشون راحتم و میتونم قدم های بلند بردارم

وجود باغچه ای که به کل خانواده م و خیلی از اطرافیان برکت و سلامت هدیه میده

گل و گیاهانی که تازگی با وجود اونها خیلی خیلی آروم ترم

احساس لطیفی که باعث میشه مهربون باشم

قلبی که بهم اجازه بخشیدن میده

اشتباهاتی که باعث میشن من بزرگ و بزرگ تر بشم

لب هایی که هنوز به ذکر عادت دارند

داشتن ماشین

معجزه های نزدیک و قدرت درکشون

قدرتی که بهم دادی و تونستم باهاش یه جایی بار بزرگی از نفرت و کدورت و تیرگی را زمین بزارم و امروز با افتخار بگم که سبکبال و فارغ از یه عالمه اندیشه بد زندگی میکنم

قدرتی که باعث شد به جای نشستن و غصه خوردن بالهای بزرگی برای خودم بسازم و پرواز کنم

جایگاه اجتماعی که خودم ازش راضی هستم

زبانی که اعجاز کلمات را در حد خودش بلده

گوشهایی که باهاشون بی نهایت چیزهای خوب شنیدم

و گوشواره ها...

پولی که در اوج بی پولی به دستم رسید و منو خیلی خیلی خوشحال کرد


سپاسگزارم به خاطر تمام چیزهایی که از روی مصلحت ازم دریغ شد چه اونایی که حکمتشون را فهمیدم و هزاربار شکر کردم ... چه اونهایی که با نادانی نخواستم که بفهمم و هزاربار شکوه کردم...


خداوندا سپاسگزارم که اگه جاهایی از مسیر، یادم رفت که تو هستی، منو فراموش نکردی و به حالم خودم رها نشدم

خداوندا سپاسگزارم به خاطر اینکه بدون اینکه در نظر بگیری من بنده ی خوبی نیستم ، تو خدای خوبی هستی

سپاسگزارم که چشمهام را به بی نهایتهایی گشوده ای که فقط خودم و خودت ازش خبر داریم




پ ن 1: دوست دارم شکرگزاریهای تک تک تون را بخونم


نظرات 14 + ارسال نظر
مهربانو سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 10:28 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام عزیز دل من .
اتفاقا انگار همین روزها روزجهانی شکلاته ... پس همه ی زندگیت به خوشمزگی ، شیرینی و کیفیت شکلات های سویس باشه
من خیلی خیلی این پستت رو دوست دارم عزیزم و شرکت می کنم با افتخار

سلام عزیزدلم... مهربانوی خوبم
یه چیزی بگم مهربانو ... من شکلاتهای خارجکی خوردم... حالا نمیگم از همه دنیا و خیلی زیاد ... ولی کم و بیش از این ور و از اونور شکلات خارجکی به دست آدم میرسه.... البته که یه سری شکلاتها واقعا مزه بهشت دارند... من یکی دوتا جعبه خالی شکلاتهای خارجکی را نگه داشتم که برسونم به دست داداش جان و بگم از این مزه بهشت بازم برای من بفرست... امااااا... واقعیت این هست که من حس میکنم کشور ما تو صنعت شکلات و بیسکوییت خیلی هم عقب نیست... ما تو ایران شکلات خوشمزه کم نداریم...

از اینکه شرکت میکنی بی نهایت ممنونم و خوشحاااااال
منتظرم بی صبرانه شکرگزاری های زیبات را بخونم

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 10:36 http://daroneman.blog.ir

چه شکر گزاری خوبی
خدا حفظت کنه تیلو

بزرگترین شکر گزاری من
داشتن خداییه که وجودش و حضورش باعث میشه
حتی در سخت ترین شرایط حس خوبی داشته باشم
اینکه همیشه هست و حی و حاضره
اینکه احساس تنهایی نمیکنم با وجودش

آفرین دختر خوب
آفرین به این نگاه زیبا و دقیق


اگه وقتش را داری شرکت کن در این چالش

طیبه سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 10:57 http://almasezendegi.mihanblog.com/

سلام عزیزم
خیلی شکرگزاری قشنگی نوشتی
منم دوس دارم بنویسم
اما شاید وقت نشه فعلا اینجا می نویسم کوتاه
بزرگ ترین دلیل شکرگزاری من به درگاه الهی پدری بود و مادری هست که فرزندشون هستم و بعدش معجزه ی زندگیم نیکان
البته خیلی چیزها هست ولی اینها مهم ترین دلایل شکرگزاری من پیش خدا هستند که برای همیشه مدیون خدا هستم بدون هیچ حرف و نق و نوقی

سلام به روی ماهت
نوشتنش حال آدم را خوب میکنه
سعی کن بنویسی... خرد و خرد و ریز ریز هم شده بنویس...

رسیدن سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 11:06

الان چندمین بار میام بخونمت حس درونی م و تجربه م رو تو نوشته هات میخونم و برام یادآوری میشه . اون بار که تو یه روز از یه پیرمرد نوشته بودیم و امروز که قرار بود پست بذارم برای سپاسگزاری از خدا . و دیدم تو نوشتی از همه چیزایی که بخاطر شون شکر میکنی . و برام این حس تله پاتی خیلی جالب بود . منم شکر میکنم خدایی رو که تو ریز ریز جریان عمل همراهی م کرد و الان که فکرش میکنم میبینم اگه خدا نخواسته بود یه جاهایی کارم گره میخورد . میرم تو پست امروز مینویسم


همینطوریه که دل به دل راه داره دیگه
منتظر پست امروزت هستم
یه پست شکرگزاری بینهایت زیبا

لاندا سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 11:19

چالش جالبیه. البته که ما قلم نویسندگی و هنرمندانه نداریم مثل شما، ولی خب سعی می کنیم دعوت رو بپذیریم و شرکت کنیم

البته که هرکدوم از شماها خیلی خیلی بهتر از من مینویسید
من منتظرم پست زیبای شکرگزاریت را بخونم

چیکسای سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 13:01 http://havali38.blogfa.com

خدا رو شکر که خدا رو دارم که همه جوری هوامو داره به قول مادربزرگ خدابیامرزم : خدایا کُرور کُرور شکرت

خدا رحمتشون کنه
ما هم تو اصطلاح عامیانه میگیم : کرورکرور شکر...

soly سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 13:11

سلام عزیزم.تو وبلاگت خوندم که نوشته بودیدکبدت یکم چرب وچیلی نشون داده. به درصدای پایین زیاد توجه نکن.ان شالاه سلامتی باشه.از کرم ضدلک دپی وایت نوشته بودی.واقعا تاثیرشو حس کردی.نوشته بود زمان مصرفش باید یه ساعت باشه بعدش بشوری صورتتو.درسته.شما چه جوری استفاده میکنی از کرم ضدلک.برام بنویس وقت کردی.مرسی.

سلام به روی ماهت
سلام عزیزدلم
کرم دپی وایت ننوشته که یک ساعت بعد بشور
دکتر هم به من چیزی نگفت
الان دوباره هم سرچ کردم همچین چیزی نبود
من سه روز بیشتر نیست استفاده میکنم
ولی انگار جدی جدی اثرش مشخصه
با اینکه فکر میکنم شاید دارم به خودم تلقین میکنم ...

نل سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 14:45

معجزه شکرکزاری خیلی خوبه.من هم دوباره جدیتر دارم انجامش میدم.
هرروز ده شکرگزاری جدید..
حس خوبیه واقعا

راستی تیلو.شمشاد هم داخل اب نگه داری میکنی؟

تو بینظیری
دوره های شکر گزاری و معجره هاشون... به به .. آفرین دخترگل

من تا حالا شمشاد هم داخل آب نگه داری کردم ... مدت زیادی خوب و سالم میماند... اگه تو فصل بهار باشه که گاهی ریشه هم میده

هلناز سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 22:39 http://helenaaz.blog.ir/


سلااااام به روی ماهت
چقدر قشنگ

سلام عزیزدلم
ایده از خودت بود و ازت ممنونم

بهامین چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 02:51 http://notbookman.blogsky.com

چه متن پر از حس خوبی
شکر نعمت نعمتت افزون کند....
ازاون‌متن های حال خوب کن
یعنی منم شرکت کنم؟؟

بله که باید شرکت کنی
شما که همیشه سپاسگزاری های زیبا مینویسی
اینبار با شرکت در چالش بنویس

الی چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 09:23 http://elhamsculptor.blogsky.com/

خداروشکر دوستای خوبی مثل شماها دارم

صحرا چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 11:17

خدا رو شکر به خاطر این که هستیم و بودنمون مایه ی آرامش خاطر عزیزانمونه. خیلی وقتها غافل میشیم از این.

آفرین صحرا جان
چه نکته ظریفی بود

نسترن چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 15:51 http://above-sky.blogfa.com

من شرکت کردم تو چالش

چقدر خوب
متشکرم

بهامین چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 20:14 http://notbookman.blogsky.com

چشم شرکت میکنم

خیلی خیلی خوبه... متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد