روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک دوشنبه منحصر به فرد

سلام

یک کرم تازه میتونه تمام حسهای زنانه ی من را بیدار کنه

یک کرم با بوی انبه و هلو

یک بوی تازه

یک ترکیب بی نظیر برای من

شاید امروز دقیق تر توی آینه به خودم نگاه کردم

چقدر خوبه که من خودم را دوست دارم

به خودم که نگاه میکنم لبخند میزنم

به جفت بودن ابروهام دقت کردم

به اینکه چقدر مرتب هستن

به چشمهام نگاه کردم و اینکه تازگی به دیگران دقت میکنم و میبینم چقدر مژه های پر و بلند و مشکی دارم

به چشمهام دقیق شدم

هنوز این چشمها برق میزنن

اطراف چشمم هنوز چروک ندارم

روی گونه هام هنوز رنگ جوانی هست

دستهام نرم و لطیف هستند

پوستم خوبه

خودم از خودم راضیم

کسی هست که دوستم داره

کسی که ازم تعریف میکنه

هرچند من مطمئن باشم تعریفش از سر دوست داشتنه نه از حقیقت

من خوشبختم

چون شبها نمیخوابم تا کسی در گوشم لالایی بخونه

و خوشبختم

چون کسی هست که هرجا باشه خودش را به گوشه خلوت میرسونه تا برای من لالایی بخونه

من خوشبختم و امروز این خوشبختی را زیر پوستم حس میکنم

هنوز دلیل برای لبخند زدن دارم و این یعنی خوشبختم



پ ن 1 : پست تبسم من رو به نوشتن این پست تشویق کرد

پ ن 2 : بیماری سر جاشه ولی حتما من رو به بهبودم

پ ن 3 : هنوز طعم شیرین را به تمام طعم های جهان ترجیح میدم

پ ن 4 : کرم تازه از یه معامله کثیف به دست آمده

پ ن 5 : گاهی با تمام عاشقی ، دلگیر میشم

پ ن 6 : زندگی همیشه بالا و پایین داره ... لحظه ای به یک حال نمیمونه و این یعنی همیشه میشه منتظر سوپرایز بود



بعدا نوشت:

یادتونه کتاب یه آقایی را به فنا دادم ... همون که فنرش را بد زدم و کلی دلهره گرفتم... دیشب کلی کتاب دیگه آورد برای فنرزدن و گفت خیلی خوب فنر زده بودین... من تمام اون کتابها را مطالعه کردم و الان نوبت اینهاست....

از معجزه ی آیه « و جعلنا من بین ایدیهم ... « غافل نشید

نظرات 6 + ارسال نظر
عقاید مجستیک آقای دکتر سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 09:34 http://beeeauty.blogfa.com

و چقدر خوبه این همه امید و شادابی امیدوارم همیشه انقدر خوشحال باشین

نمیشه که یکی همیشه خوشحال باشه
این احساسها لحظه ای و گذرا هستند
ولی چقدر خوبه که آدم وقتی برآیند میگیره احساس خوشبختی کنه

توت سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 10:07

چه حرف های خوبی داشت نوشته ات (:

معامله ی کثیف

واقعا خوب بود؟
اره ....خیلی کثیف

اذر سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 12:56 http://azar1394.blogfa.com

خوب دیگه پاشم برم تو ایینه نگاه کنم ببینم خودمو
ا قربون خودم
اون اقاهه نفهمیده چ بلایی سر کتابش امده

نفس سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 15:04 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم...
تشویقم کردی از این به بعد دیگه همرو جواب میدم...نمرم بیسته مگه نه؟
عزز دلم...ایشالا همیشه خوشبختر و خوشحالتر از دیروزت باشی...وقتی خودتو دوست داری دیگران هم شمارو دوست دارن..
من عاشق خودمم..
1-من لذت بردم...
2-نمیدونم بیماریت چیه ولی انشالله خوب خوب میشی..
3-من طعم تند و دوست دارم..طعم فلفل..و جالبه که حساسیت هم دارم...تنم میخاره هر وقت میخورم..
4
5-این رسم عاشقیه..
6- ایشالا بالاهاش نصیب ما بشه..

ماهی
راستی راستی نفسی
نمره ت همیشه بیسته
منم خیلی تندی را دوست دارم
فلفل قرمز........ به به

تبسم سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 19:20 http://tabasomshadi.blogsky.com

بیا دو تا بوس بهم بده بابت پست خوشگلی که نوشتی :***

من همیشه کوچیکترین اندازه قوطی کرم رو بر می دارم تا زود تموم شه و یک.کرم جدید بگیرم و از استفادش لذت ببرم :))

احتمالا کم ارایش می کنی بنابراین پوستت خوب مونده. ارایش پوست خراب می کنه.
من عاشق استفاده از کرمم اما رو پوستم زیاد پنکیک و کرم پودر نمی زنم.

:)) دختر جان تو هم خوشگلی و هم مهربون

اتفاقا امروز چای ترش خوردم و به یاد تو بودم :))

چه حس خوبی که یکی از راه دور به فکر آدم باشه

حسین سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 23:29 http://geranio.blog.ir

ما شاید یک دلیل برای غمگین بودن پیدا کنیم.ولی میتونیم هزار تا دلیل برای شاد بودن پیدا کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد