روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

غافل از خود دیگری را هم قضاوت میکنیم....

سلام

دوشنبه تون پر شور

از باشگاه اومدم با یه عالمه انرژی

با حال خوب

کلاژن خوردم با ویتامین سی

یه عالمه ورجه ورجه کردم و بهم خوش گذشت

از باشگاه اومدم بیرون و دیدم از صندوق عقب ماشینم داره آب میچکه

ظرف آبی بزرگی که برای مزار پدر، پر آب کرده بودم توی دست انداز افتاده بود و درش باز شده بود و نگم براتون ...

آب صندوق را خالی کردم ، چون یه روکش چرمی توی صندوق عقب دارم که لبه داره ، نزاشته بود آب خیلی پخش بشه

بعدش پیش به سوی دفتر




پ ن 1 : دیروز برای ناهار از عموجان همبرگر گرفتیم

همبرگرهاشون خیلی خوشمزه ست 

ولی بهم پیشنهاد دادند در اولین فرصت ساندویچ دل و جگرشون را تست کنم


پ ن 2: رنگهای میناکاری را بردم خونه

میخواستم اینهمه وسیله و ریخت و پاش را به سالن خونه منتقل نکنم

ولی دیدم حالا که از برنامه عقبم بزار از ساعتهای روز استفاده بیشتری ببرم

و دیروز خوب هم پیش رفتم


پ ن 3: دیروز اونقدر هوا گرم بود که ماشین را که خاموش کردم تا یک ربع فن های ماشین همچنان در حال کار کردن بودن

من این حالت را تا حالا ندیده بودم

فن های قوی با صدای بلند....


پ ن 4: یه کاری دارم وسط شلوغیای شهر

یه جایی که اصلا جای پارک نیست

کاش یکی بیاد با هم بریم.... حداقل یکی بمونه توی ماشین که جای پارک نخوایم 


پ ن 5: باید برای باشگاه یه مدل کش بخرم

همش یادم میره

همه دارن جز من!!!!!


نظرات 12 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 10:43 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
تو این هوای گرم حواست به دو تا چیز باشه
اول مایع ضد یخ ماشین که کافی باشه
دوم آمپر دمای آب ماشین

سلام پسرعموجان
من چطوری باید حواسم بهش باشه؟؟؟؟؟؟
خودش باید حواسش باشه ... مگه این ماشین ها خطاهاشون را نشون نمیدن؟
مگه نباید اگه کم بشه اخطار بده؟
من اصلا نمیدونم کجاش را باید چطوری نگاه کنم
امپرهم اگه بره بالا ارور میده دیگه ... مگه نمیده؟؟؟؟
ای خدا ...

صحرا دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 10:49

کش پیلاتس
کش لوپ؟!!

والا اسمش را دقیق نمیدونم
ولی فکر میکنم لوپ

ربولی حسن کور دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 11:06 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
لطفا یه نگاه بکنید ببینید رادیاتور ماشین آب داره یا نه؟
اگه کولر ماشینو روشن میکنین من داوطلبم بیام و توی ماشین بشینم ساعتی چند حساب میکنین؟

سلام جناب دکتر
اتفاقا چک کردم و انگار که درست بود و به اندازه
ولی مایلم که ببرم یه مکانیک هم نگاه کنه
اینجا سرکوچه یه مکانیکی هست - رفتم گفتم اینطوری شده ... بیا یه نگاهی بنداز... گفت خودت نگاه نکردی؟ گفتم چرا به نظر من درست بود ولی اگه میشه شما یه نگاه بکن... گفت اگه دیدی دیگه درسته
یعنی حال نداشت یه نگاه بکنه
حالا میبرم یه جای دیگه یه نگاه بندازن
بدون کولر که این گرما نمیخوام ببرمتون اسیری؟ ولی دیگه پول نمیدم... اگه قراره پول بدم بشینین زیر کولر ماشین بهتر نیست اسنپ بگیرم؟

سعید دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 12:12 http://www.zowragh.blogfa.com

ولا من نمیدونم ماشینت چیه؟ ارور میده یا نه؟
اما کلا راننده خودش باید حواسش باشه به سیستم ماشین نمیشه کاملا اتکا کرد
اون مخزنی که توش آب میریزی رو باز کن آب داخلشو یکم مزه کن باید یکم شیرین باشه این یعنی ضد یخ کافیه
آمپر دمای آب هم معمولا نباید از نیمه بالاتر بره آخه ممکنه وقتی ارور بده که کار از کار گذشته باشه
آقاجون من وقتی تازه ماشین خریده بودم بهم گفت قبل از این که ماشینتو روشن کنی 3 تا چیز رو بررسی کن
یکی آب یکی روغن و یکی زیر ماشینتو نگاه کن ببین چیزی نریخته باشه

یا پروردگار متعال و اکثر امامزاده ها...
آب ماشین داخل مخزن ماشین را مزه کنم؟
ولی من وقتی ماشین خریدم اینو بهم نگفتن
گفتند استارت را بزن و برو به سلامت
من قدیم ترها بنزین هم نمیزدم ... دیگه الان به من نگید باید برم آب ماشین را بخورم

حالا از شوخی گذشته
این خیلی بد هست که اکثر ما خانومها ماشین را چک نمیکنیم

لیمو دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 12:25 https://lemonn.blogsky.com/

یعنی این گرما به همه آزار میرسونه حتی ماشین! رحم نداره

این گرما همه را دوست داره و محکم در آغوش خودش میفشاره
میفشاره ها... جوری که له و لورده بشیم

سعید دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 13:17 http://www.zowragh.blogfa.com

آره دیگه من چون با پیکان رانندگی یاد گرفتم این چیزا رو بلدم
تازه شده از تو باک با دهان بنزین کشیدم یه قلپ هم خوردم
یادمه یه جا تو سرمای شدید ماشینم بنزین نمیکشید منم هیچ وسیله ای نداشتم مجبور شدم با دهنم از تو باک بنزین بکشم بریزم تو کاربراتور
ولی آخرش روشنش کردم

عه چه جالب
منم با پیکان رانندگی را یاد گرفتم
اون زمان یادمه همه سعی میکردند با پراید رانندگی یاد بگیرن
منم پدرجان برام یه پراید صفر خریده بودند و بعد شروع کردم به کلاس رفتن
ولی برای اینکه بهتر یاد بگیرم و همیشه سعی میکنم کار سخت را یاد بگیرم که بعد برام کار آسونتر به نظر برسه - انتخاب کردم با پیکان
یا خدااااااااااااااااااااااااااا... کاش کارم به اونجاها نکشه که مجبور به خوردن بنزین بشم
خب البته که من این کارها را بلد هم نیستم و احتمالا همونجا توی سرما می ایستم تا یخ ببندم و جان به جان آفرین تسلیم کنم
چرا ... راستی یه راه حلی بلدم ... زنگ میزنم به آقای دکتر

ترانه دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 17:20

عمو جان ساندویچ فروشی دارن؟ دلم اینقدر برا ی اغذیه فروشیهای ایران تنگ شده که نگو. اصلا هیچ ساندویچی به اون خوشمزگی نیست.

عموجان به تازگی یه ساندویچی راه انداختن
عزیزمی
میدونی اون ساندویچ ها برات مزه ی خاطره دارند... و این بهترین مزه ی دنیاست

سارا دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 18:30 http://15azar59.blogsky.com

واای همش یه طرف اون ناهار همبرگر یه طرف معلومه چقدر همبرگر دوست دارم یا نه
.
تیلو شما ابن کارای ماشین را میگی بلد نیستی من از اونم بدتر ادرس بلد نیستم عموی کوچیکم میگن هر وقت رفتی بیرون پشت یه ماشین را بگیر هر جا رفت تو هم برو بالاخره سر از یه جایی در میاریفقط پشت وانت ها نرو
یعنی من توی ادرس دادن حافظه ای بسان ماهی گلی دارم و بطرز عجیبی همه چیو قاطی میکنم

جات خالی ساراجانم ... همبرگرهای خوشمزه و دستساز با سس مخصوص دارن
خیلی خیلی خوشمزه س

سارای نازنینم ، خدا خیر و برکت بده به این اپلیکیشن ها و سازنده هاشون
هرجا میخوای بری راحت و بی دغدغه میبرنت
حتی میتونی انتخاب کنی که چطوری میخوای بری ... پیاده ... با ماشین ... با موتور... با اتوبوس
همه را برات برنامه ریزی میکنه و دقیق میبرتت جایی که باید

سعید دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 18:50 http://www.zowragh.blogfa.com

راستی من رانندگی رو با جیپ یاد گرفتم
جیپ آهو
اولین ماشینی که خریدم جیپ بود
بعد یه پیکان خریدم بعد یهو زانتیا خریدم بعد پژو بعدم یه پیکان دیگه
این دوتای آخری رو هنوز دارم

والا زمان ما آموزشگاه با جیپ آموزش نمیداد
دلم خواست یه دونه از اون جیپ ها سوار بشم
یادمه زمانی که دبیرستانی بودم پدربزرگ برای عموجان یه جیپ خریده بودن
نمیدونم آهو بود یا چیز دیگه
ولی تو خاطرات دورم به نظرم خیلی جالب اومد و دلم خواست که سوارش بشم
پیکان را برای چی دارید هنوز؟
فکر کنم از رده خارج شده

ملیحه سه‌شنبه 3 مرداد 1402 ساعت 02:09

سلام عزیزم این کش ها مینی لوف هستن
حتما از مربی در مورد رنگش سوال کن چون این کش ها در رنگ‌بندی متفاوت با میزان کشسانی متفاوت دسته بندی میشن،مشکیش از همه مقاوم تره ولی به قدرت بدنی بیشتری نیاز داره من برای خودم آبی وبرای دخترم که قدرت بدنیش از من بیشتره صورتیش رو گرفتم

سلام عزیزم روز بخیر
کاش زودتر کامنتت را دیده بودم
اصلا چیزی در مورد رنگش به من نگفتند
و من سبز خریدم
همینطوری به رنگهاش نگاه کردم و از سبزش بیشتر خوشم اومد
حالا البته اشکالی نداره ... بسته بندیش را باز نکردم
فردا در موردش از مربی سوال میکنم و اگه گفت مناسب نیست میرم عوضش میکنم
خیلی خیلی ممنونم که بهم اطلاعات دادی

فاخته سه‌شنبه 3 مرداد 1402 ساعت 08:46

سلام‌تیلو جان
من تازه شروع کردم میرن کلاس میناکاری.
نکته ای چیزی هست بهم بگید که خوب و تمیز کار کنم؟ از اون نکات کنکوری ها
و اینکه لطفا جاهایی که رنگ و سفال و شابلون سفارش میرید بهم معرفی کنید. من تو یه شهرستان کوچیک هستم و چیزی پیدا نکردم اینجا...

سلام فاخته ی عزیزم
به به ... تبریک میگم
امیدوارم حسابی ازش لذت ببری
آدرس اینستاگرام پیچ میناکاریم کنار صفحه ام هست ... اون بالا
aftab_minakari
اونجا بهم پیام بده تا بهت آدرس ها را بدم
خودم هم اکثرا اینترنتی خرید میکنم
مثلا برای شابلون توی اینستا سرچ کن سماع قلم ...
سفال هم که بهترین جایی که میتونی سفارش بدی همدان ... شهر لالجین هست
رنگ را از همون سماع قلم سفارش بده خوبه... البته رنگ از # رسولیها هم سفارش بدی عالیه
نکات کنکوری: تمرین تمرین تمرین
حوصله حوصله حوصله
توی شهرستان کوچیک امیدوارم برای کوره پیدا کردن مشکل نداشته باشی و راحت کارهات را برسونی به کوره

سعید سه‌شنبه 3 مرداد 1402 ساعت 08:52 http://www.zowragh.blogfa.com

پیکان رو واسه این دارم که باهاش خاطره دارم بعدشم خیلی ماشین کم آزاریه گاهی سوارش میشم
نه تو آموزشگاه که با جیپ آموزش نمیدن
منظورم اینه که قبل از آموزشگاه رفتن من رانندگی رو با جیپ یاد گرفتم

به نظرم خاطره ها را توی قلب و ذهنتون نگه دارید و اون پیکان را ردش کنید بره
مگه بقیه ماشینا آزار دارن؟
اهان از اون لحاظ... فکر کردم توآموزشگاه را میگین تازه کلی خیالپردازی کردم چرا من با جیپ نرفتم یاد بگیرم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد