روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یعنی میشود، یک روز، سی سال بعد، کسی به اینجا سر بزند؟؟؟؟

سلام

روزتون زیبا و دوست داشتنی

باز افتادم روی دور تند

ریتم هیجان انگیز و پر هیجان زمان

اما حالا این تیلوی نفس بریده برای ریتم تند زمان نیاز به نفس های عمیق داره...

گاهی وسطش انرژی کم میارم...

می ایستم ... نفس میکشم... نفس تازه میکنم ... و دوباره


دیروز صبح که دوباره اداره دارایی...

دوست ندارم از کار انجام ندادنها و حرص خوردنها بنویسم

با مادرجان رفته بودیم و ایشون توی ماشین موندن

تقریبا سه ساعتی طول کشید

وقتی برگشتم نزدیک ظهر بود

یک راست رفتم یه بستنی فروشی و دوتا بستنی نسکافه ای خوشمزه خریدیم

جاتون خالی چسبید و اون حال بد را شست و برد

بعد هم که قرار داشتم برای کوره

وسایل را از دفتر برداشتم و بردم تحویل دادم

بعد از مدتها ناهار موندیم دفتر

تا عصر یه نفس کار کردم

بعد با مادرجان رفتیم سمت کوثر برای خرید گوجه و لیموترش و کلم و بادمجان

بعد هم پیش به سوی خانه


وسایلی که بردم کوره از حجم یه کوره بیشتر بود

ولی برای پر کردن کوره دوم هم کم هست

قرار شد تا فردا که میرم سری اول را تحویل بگیرم هرچی میتونم آماده کنم و برسونم به کوره

چند تا سفارش اسم روی سفال داشتم

اونا را تند تند آماده کردم

برای همین هم توی اینستا نوشتم که سفارش اسم و جمله قبول میکنم و اتفاقا خیلی سریع هم تحویل میدم

البته فقط تا امروز ظهر

چون واقعا کارهای مربوط به دفترم زیاد شده و باید یکی دوماهی بساط سفالها را جمع کنم

حالا چند تایی سفارش گرفتم که اونا را تا فردا باید آماده کنم و برسونم به کوره





پ ن 1: مدتها بود این وقت صبح نیومده بودم دفتر

و این وقت صبح پست ننوشته بودم


پ ن 2: انگار صدای پای یار می آید


پ ن 3: هوا چند درجه ای خنک تر شده

و چه دلچسب


پ ن 4: امروز باید یه جاروی حسابی به دفتر بزنم

نظرات 7 + ارسال نظر
الی دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 09:20 http://elimehr.blogsky.com

از کل پستت که عالی بود من بیشتر دلم رفت برا اون جمله صدای پای یار
زود بیا از یار بنویس فقط

سین دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 10:17

سلام تیلو جان
میشه ادرس پیچ کاریت را بذاری
حس میکنم کارهات را دوست دارم منم داشته باشم

سلام به روی ماهت
آدرس پیچم کنار وبلاگ اون بالا هستش
یه بار دیگه هم مخصوص برای خودت مینویسم عزیزدلم
aftab_minakari

لیمو دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 10:42 https://lemonn.blogsky.com/

خسته نباشی هنرمند جان

جازی دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 14:41

با سلام
سخر خیز شدی اگه نفرمایی سحر خیز بودم
همیشه سحرخیزان شاداب تر و پرانرژی تر و با حوصله ترند
با صدای پای یار و نگار صدای پای بهار دلها هم می رسد و هیچ قابل وصف نیست این صدای پا خدا قوت این شهریور را دریاب که بوی مهر را با خود دارد و مهر هم طلیعه مهربانی است
برایت مهر و مهربانی را در شهریور و شهریار بودن و شادی و شعف و شور و شفاعت و شرافت و شکر قندی و شکر خندی آرزو می کنم

سلام دوست خوبم
ممنون که همیشه دوست و همراه هستید

مه سو سه‌شنبه 25 مرداد 1401 ساعت 15:07 http://mahso.blog.ir

همیشه پر انرژی باشی...وقتی که کارها روی دور تند میفتن به نظرم بیشتر فعالیت داریم تا وقتی روی دور کندیم....چون دور خودمون میچرخیم و زمانمون رو از دست میدیم...

مه سو جان خوش آمدی
ریتم تند و کند زندگی در کنار هم خوبه
منم روی دور تند مفیدترم

گلشن سه‌شنبه 25 مرداد 1401 ساعت 22:07

استوری میذاری حرف هم بزن لهجه اصفهانیت قشنگه


اصلا برای قایم کردن لهجه اصفهانیم صدای استوریها را میبندم

لیلی پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 ساعت 10:31 http://Leiligermany.blogsky.com

کار به شهرداری و دارایی و مالیات و ثبت و این جور ادارات بیفته آدم روانی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد