روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دل مرنجان که ز هر دل به خدا راهی هست

سلام

شنبه تون پر انرژی

حال دلتون عالی

امیدوارم روزهای تابستونیتون زیبا و پر از نشاط باشه



زندگی ادامه داره

پس بهتره با نگاه مثبت و حال خوب تمام سعی و تلاشمون را برای رسیدن به چیزهایی که میخوایم به کار ببریم

یادتون هست یه مدتی در مورد خرده عادت ها صحبت میکردیم

عادت های کوچولو کوچولویی که ما را هر روز یک قدم جلو میبرن و بعد از مثلا یک ماه میبینیم که سی قدم رفتیم جلو

پس هرچقدر کُند، هرچقدر یواش یواش، هرچقدر آرام و کوتاه... اما باید قدم برداریم

از حرکت باز نمانیم

میدونم گاهی زندگی اونقدر توی سربالایی نفس گیری هست که حتی درجا زدن هم خودش سخت میشه

میدونم یه وقتایی فقط باید تلاش کنیم که عقب گرد نکنیم

اما ... با این حال به معجزه ی گام های آرام و کوچک ایمان داشته باشید

برای هر کاری برنامه ریزی کنید و به سمتش قدم بردارید به هرحال یه روزی بهش میرسید



فعلا خواهرجان خونه ما قرنطینه هست

مادرجان را گذاشتم باغچه و خودم اومدم تا یه هفته تازه را شروع کنم

امروز باید سفالهایی که این مدت رنگ و لعاب زدم را ترانس بزنم و یه نوبت از خانم کوره بگیرم

میخوام دور و برم را مرتب و منظم کنم

کارهام را برنامه ریزی کنم و به سمت روزهای پرکار، قدم های بلند بردارم



پ ن 1: متوجه کوتاه شدن روزها میشید؟؟؟


پ ن 2: از روزهای آفتابی هر استفاده دوست دارید ببرید

یهو میرسیم به ته تغاری تابستون و دیگه از این آفتاب گرم خبری نیست


نظرات 6 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 11:32 http://Nanehadi.blogsky.com

سوین میخوند،
می بخور منبر بسوزان،مردم آزاری مکن
این دو روز کوته عمر دل آزاری نکن.
حالا اون دو تا کارو که نمیتونیم انجام بدیم،ولی دل آزاری رو فکر کنم میشه انجام نداد.
با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده عزیزتون.


چقدر خوب

جازی شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 14:14

با سلام
انشالله که هفته خوبی داشته باشید
اول یه شوخی کنم ولی به دل نگیر به قلوه ـ کبد و معده و لوزالمعده هم نگیر
نوشتی یه نوبت از خانم کوره بگیرم خانم کوره اصطلاح جالبی نیست وقتی میگین خانم کوره خانم نابینا میاد تو نظر و تو ذهن و ضمیر
انشالله که از شهریور دیگه سفت و سخت بچسبی به کار وکاسبی دفتر و دستک و مانند دو سه سال پیش رونق بگیره کار و بار و خداوند هم برکت و روزی بیشتر و مهمتر از همه سلامتی عنایت فرماید

سلام دوست خوبم
متشکرم
فکر کنم اگه خانم نابینا بود میشد خانم کور... دیگه اون ه را نداشت

نل شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 19:57

سلام بانوی خوش ذوق
از کوتاهی روزها گفتی و کردی کبابم...
چقدر من دوست دارم کش بیاد این روزها و تموم نشه که به پاییز و زمستون برسیم..
و چه خوب این ریز ریز عادتها..
گاهی دارم جون میدم ولی سعی میکنم ثابت قدم بمونم روی ی سری چیزها و گاهی شکست میخورم و دوباره سعیمو میکنم..مهم ادامه دادنه..

خداروشکر که دارمت

سلام عزیزدلم
شما که ماشالا هزار ماشالا تابستون زمستون نداره همیشه فعالی

رها یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 02:11

کاش میشد ی سفر میومدم اصفهون
فقط فقط فقط ی بریونی میخوردم ی چرخ تو میدون شاه میزدم برمیگشتم خونه!
دلتنگم دلتنگ
هر طور شده امسال خودم و میرسونم اونجا

ای جانم
حتما بیا
تا با هم میدون را بگردیم و توی بازار قدم بزنیم و عطر ادویه و صدای مس و حال خوش را مهمان دلمون کنیم

جازی دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 14:33

با سلام
این ه که شما فرمودین اگر نابینا بود میشد خانم کور پس با وحود ه معنی نابینا رل را نمیده اصطلاحا ه نکره است مثل مرده ، زنه ، دختره که ه اخر پسوندی است برای مخاطبی که اعلام کردیم
بگذریم گفتم که فقط یک شوخی بود

سلام
اینا که گفتین یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رها جمعه 28 مرداد 1401 ساعت 18:07

واقعاااا بیام اصفهان میای باهام؟؟؟
البته شاید با مامانم بیام
اونجوری تو هم با مامانت میتونی بیای
ما حتمنی تا قبل عید میایم
ی بریونی معروف دارین تو سبزه میدون
تا الان پیش نیومده اونجا بریونی بخورم

چرا که نه؟
با کمال میل
میریم میدان امام
بریونی معروف هم احتمالا منظورتون بریون اعظم هست
همون دور و بر میدون بریون میخوریم و بازار را میگردیم
اگه زمانی بیاین که آب باز باشه دور و بر زاینده رود نشستن یه صفای خاصی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد