روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ته مانده های آبان

سلام

چقدر این آبان پرماجرا بود برای من


صبح پدرجان را بردم آزمایشگاه

حالا دیگه اونقدر بی جون و بی نا شده که صبح گفت نمیتونم رانندگی کنم

غصه ها را میریزم ته ته دلم

اونجایی که هیچکس نبینه

سر به سرش میزارم

شوخی میکنم

جلوی غصه های مامانم شکلک در میارم

جوک میگم

چرت و پرت میگم

و از اینکه ساکت و بی جون نگاهم میکنه و لبخندش اونقدر بیرنگه توی وجودم سراپا اشک میشم

برای بار سوم توی چهل روز گذشته باز آسیت شده ...

یه عالمه زیاد

یه حجم عجیب و غریب

نفس کشیدن براش سخت شده

جون نداره 

رنگ و روی صورتش منو میترسونه

صبح بردمش آزمایشگاه

آزمایش را داد و توی راه برگشت بهش پیشنهاد سنگک تازه دادم

اشتها نداره

خوب غذا نمیخوره

کلا سه تا لقمه شاید...

پیشنهاد نان تازه را رد کرد

جلوی نانوایی ایستادم ، بهش گفتم برای هوس دل من بپر پایین و نون بخر

یه دونه بدون صف...

سنگک را خرید و اومد

نزدیک نانوایی بربری گفت یه بربری هم بخریم

با ذوق جلوی نانوایی ایستادم

یه بربری هم خرید

میدونم به خاطر مامان اینکار را کرد

اومدیم و با اینکه عجله داشتم برای سرکار اومدن روز شنبه بیخیال همه چی شدم

نشستم روبروش سرمیز

نگاهش کردم ... اگه به احساسات مسخره ام توجه کنم باید اشک بریزم به خاطر حال خرابش

اما خندیدم و شوخی کردم و سر به سرش گذاشتم

گفت حالم خوب نیست امروز میرم سونوگرافی

گفتم خودم میبرمت ...

اصرار کرد که میخوام خودم برم ، برو سرکار...

منم اومدم

یواشکی به مامان گفتم اگه حال نداشت یه راست بیا دفتر تا خودم ببرمتون

ساعت ده دیدم پیداشون شد

گفت نمیتونم رانندگی کنم ...

گفتم بیا با ماشین خودم ببرمتون...

گفت با ماشین خودم !

منم که آماده ام که به ساز دلش برقصم ...

رفتیم و سونوگرافی کرد و برگشت...

جواب سونوگرافی انگار دل و روده ام را به هم پیچید

خندیدم و گفتم چیز جدیدی نیست ، نگران نباش عصر میریم دکتر خودت ...

گفت جواب آزمایشم امروز آماده نمیشه

گفتم خودم با آزمایشگاه هماهنگ میکنم

هماهنگ کردم

گفت عصری بیا بگیر...

شاید اونم غصه های رسوخ کرده ی ته حنجره ام را شنید

شایدم اونقدر توی صدام استیصال و حال خراب بود که دیگه چک و چونه نزنه...

حالا اومدم نشستم پشت کامپیوتر

انگار بدنم درد میکنه

طاقت بیماری عزیزانم سخته

خواهرجان کمرش درد میکنه ، یه مشکل کوچولو توی سینه اش تشخیص داده آزمایشگاه

اونو میزارم اون طرف ذهنم

فعلا باید تمرکزم این طرف باشه

ولی بهش زنگ میزنم و میگم نوبت بگیره

نوبت گرفته برای چهارشنبه

وقتی بالا پایین های زندگی زیاد میشه

وقتی تنشها پشت سر هم و بی وقفه میشه

یعنی باید دستهای خداوند را محکمتر بگیرم

یعنی باید حواسم باشه که طوفانه!!!!

الان طوفانه ولی هیچ طوفانی دوام نمیاره.. هرچقدر سخت ... هرچقدر بزرگ...

فقط نباید غرق بشیم...


نظرات 29 + ارسال نظر
مریم شنبه 29 آبان 1400 ساعت 13:06

سلام تیلوخانم مهربان من به حرمت شاد کردن دل من تنها را با روز نوشته های شادتان و به حرمت خوب بودن پدر و مادر گل تان امروز هفتاد حمد به نیت سلامتی پدر گل تان و خواهر عزیزتان و خوش شدن حال خودتان میفرستم تا همیشه شاد و سالم و عاقبت بخیر در کنار هم زندگی کنید ان شاالله هم شما با دل پاک تان برای مادر من دعا کنید.ممنون

سلام به روی ماهت
اشک اومد توی چشمام
منم همین امروز 70 تا حمد به نیت سلامتی مادر شما و گشایش همه کارهایتان خواهم خواند

الی شنبه 29 آبان 1400 ساعت 13:07 https://elimehr.blogsky.com/

طوفان ها میگذره و تو ازش سالم و سلامت بیرون میای با همه عزیزانت
این روزها میگذره و تو دوباره میشی همون پاپیون صورتی وسط موهای فرفری یه دختر بچه شاد و شیطون

امیدوارم الی جان
امیدوارم
دستای خدا را محکم گرفتم

سعید شنبه 29 آبان 1400 ساعت 13:21 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
نگران نباش پدر جان آدم قوی و محکمی هستن
این دوره رو هم به زودی طی میکنن و به بهبودی میرسن
برای سلامتی ایشون از ته دل دعا میکنم
کاش تو این اوضاع کاری از دستم برات بر میومد دختر عمو

سلام پسرعموجان
چه کاری بهتر از همین دعایی که میکنید
این روزها به دعاتون محتاجم

رابعه شنبه 29 آبان 1400 ساعت 13:32

سلام تیلوجان ان شاالله که همه بیمارا بهبود پیدا کنند هر موقع خواستی ناامید بشی یادت بیاد ماجرای چشمهات رو و نگرانی خانوادت . دعا میکنم از صمیم قلب که به زودی پدر جانتون خوب بشه و دوباره پر از انرژی و نور.

سلام به روی ماهت
الهی آمین
الهی آمین
متشکرم عزیزدلم یادآوری خوبی بود

ریحانه شنبه 29 آبان 1400 ساعت 13:38

تیلو جان چقدر خوب شد گفتی. حالا در کنار دعاهایی که برا همسرم میکنم برای پدر و خواهرتون هم دعا میکنم. از کامنتها فهمیدم مادر مریم جان هم کمی کسالت دارند. ایشون هم در دعاهام جا دارن.

خدایا همه مریضها را شفای عاجل بده

ریحانه ی عزیزم
امیدوارم خیلی زود از بهبودی و حال خوب همسرت برام بنویسی
همچنان در دعاهای شبانه ام هستی
الهی که خیلی زود از خوشی های بی پایان بنویسی

سارا شنبه 29 آبان 1400 ساعت 13:53 http://15azar59.blogsky.com

مهربونم تیلوی عزیزم مطمئنم از این طوفان هم همتون به سلامت عبور میکنید پدرتون حتما بهتر میشن خواهرتون هم همینطور بعضی وقتا زندگی سخت میگیره اما به قول خودت اگر دستای همو توی ابن طوفانها رها نکنیم به سلامت میگذریم ازش از ته قلبم برای سلامتی عزیزانت دعا میکنم و حمد شفا میخونم

الهی آمین
کاش اینطوری باشه سارای نازنینم
چقدر مهربونی عزیزم
الهی که همیشه از خودت و عزیزانت و به خصوص گل پسرت بلا دور باشه

در بازوان شنبه 29 آبان 1400 ساعت 13:54

تیلو جونم خیلی زیاد دعا می کنم برای پدرجان. ایشالا به زودی از حال خوبشون می نویسی

همیشه می گفتی مشکلات قوی ترت میکنن. الانم میسپاریم به خدا و میدونیم بعدش قشنگ تر و قوی تر هستی

ممنونم عزیزدلم
چطوری ازتون بابت اینهمه حال خوب تشکر کنم

ساناز شنبه 29 آبان 1400 ساعت 15:22

سلام عزیزم
امروز از چراغ خاموشی روشن شدم بگم، هفتاد حمد شفا هم من میفرستم
به امید شفا همه بیماران مخصوصا پدر شما

سلام ساناز جانم
ای جانم
الهی که بلا از خودت و عزیزات دور باشه
چطوری تشکر کنم از اینهمه محبتت

لیلا شنبه 29 آبان 1400 ساعت 17:28

تیلو جان مطمئنم پدر جان به سلامتی این بیماری رو‌ پشت سر میذارن و ما باز هم اون تیلوی پرانرژی و پرقدرت رو خواهیم دید. دعا میکنم پست های بعدی خبرهای خوبی برامون داشته باشین.

انشاله
ممنونم از دعاهای خوبتون

لیلا شنبه 29 آبان 1400 ساعت 18:05

ان شاالله بزودی اینجا خبر حال خوب پدر و خواهر و بهمون بدید

ممنون عزیزدلم

مینو شنبه 29 آبان 1400 ساعت 19:28 http://Minoog1382.blogfa.com

عزیزم دعامی کنم ازاین طوفانهاراحت عبورکنیدکاش کاری ازمون برمی اومد...

چه کاری بهتر از این دعاهای خوبی که در حقم میکنید

پریناز شنبه 29 آبان 1400 ساعت 19:31

هیچ غمی همپای مریضی اطرافیان دنیا رو روی سر آدم خراب نمیکنه
حالتو میفهمم عزیزم ولی میدونم خودت قوی هستی..


الهی که بلا از خودت و عزیزانت دور باشه

رهآ شنبه 29 آبان 1400 ساعت 20:09 http://Ra-ha.blog.ir

عزیزم از خدا برای پدرجانت سلامتی میخوام

ممنونم ازت رهای عزیزم

شینسه شنبه 29 آبان 1400 ساعت 20:51

سلام الهی پدرتون خیلی زود سلامتیشون رو بدست بیارن و این روزهای سخت به خیر و سلامتی بگذرن و آرامش و شادی به زندگیتون برگرده

سلام دوست جانم
الهی آمین

مریم شنبه 29 آبان 1400 ساعت 21:57

سلام تیلو خانم مهربان من ممنون از دعای خیرتان در باره مادرم که میدانم با دل پاک تان حتما به استجابت میرسد در هنگام اذان دوباره پدر و خواهر عزیزتان و کل خانواده گل تان را از ذهن گذراندم و دعا کردم امیدوارم همیشه شاد و سالم و عاقبت بخیر باشید.ان شاالله

سلام مریم نازنینم
الهی که همه دعاهای خوب برای سلامتی عزیزان به اجابت برسه
منم توی دعاهام به یاد شما و مادرمهربونتون هستم

آتشی برنگ آسمان شنبه 29 آبان 1400 ساعت 22:03

کلی دعا برای پدر یک دختر بی نظیر ‌ و قوی کردم

بینهایت ممنونتم
انشاله که اول انرژی خوب این دعاها در زندگی خودتون جاری بشه

رسیدن شنبه 29 آبان 1400 ساعت 22:07

عزیزم ناراحت شدم خدا صبر و قوت بده . دعاگو هستم الهی پدر جان خوب خوب بشن .
دوس ندارم ناراحت ببینمت اما تو قوی هستی و من حتی لابلای این کلمات ضعف ندیدم باور کن .
الهی سایه شون مستدام باشه عزیزم

ببخشید که ناراحتتون کردم
متشکرم

Reyhane R شنبه 29 آبان 1400 ساعت 22:47 http://injabedoneman.blog.ir/

عزیزم ):
ان شاءالله سلامتی کامل و عافیت نصیبشون بشه.
باباها عشق دخترا هستن.الهی سایه شون همیشه بالای سرمون باشه.

ریحانه نازنینم
التماس دعا دارم ازت

... یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 00:41

با سلام
الان که پستت را خواندم تصمیم گرفتم 70 سوره حمد به نیت شفای پدر بزرگوارتان قرائت کنم . نصف شب است و دلها به خدا نزدیکتر . تصمیم دارم بروم در حیاط و در تاریکی شب به خدا التماس و درخواست شفا نمایم . انشالله که هر چه زودتر شفا و بهبودی عاجل پیدا نمایند. پدر ستون خانه است و ضامن امنیت و صفای منزل.
ظریفی گفته که مادر مانند مداد است که با گذشت روزگار تراشیده می شود و کوتاه شدن آن را می بینی و حس می کنی اما پدر مانند خودکار است که پایین رفتن جوهر آن به چشم نمی اید لذا باید مراقبت بیشتری از پدر به عمل اورد. انشالله که پدر همیشه استوار و با صلابت بالای سر شما و سایر اعضای خانواده باشد.
منم سردرد های شدید، افسردگی و کسالت دارم از طرفی دیابت و فشار خون هم مضاعف شده و پر از چاله و چوله ام کرده اما بخاطر بچه ها وانمود می کنم که مشکل ندارم .
توکل به خدا داشته باش

سلام دوست خوبم
وای بینهایت ازتون متشکرم
انشاله که خداوند همه عزیزانتون و خودتون را شاد و سلامت بداره
خدا نکنه که بیمار و افسرده باشید
شما توانایی این را دارید که از این حال خارج بشید و به بهترین ها برسید

سعید یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 08:48 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
صبحت بخیر
حال پدر جان چطوره؟
انشالا که بهترن

سلام پسرعموجان
انشاله که بهتر میشن

رافائل یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 10:12 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام عزیزم. دعا میکنم خداوند به تو صبر و توان مضاعف بده و هرچه زودتر حال پدر جان خوب بشه، ان شاءالله مشکل خواهر هم چیز مهمی نباشه و زود خوب بشه.
خیلی سخته نزدیکان آدم کسی بیمار بشه، کاملا درکت میکنم. خدا قوت.
فکر میکنم خدا شرایط دیدار آقای دکتر رو فراهم کرد تا بهت انرژی بده.

سلام به روی ماهت عزیزدلم
الهی آمین
خیلی دردناکه دیدن مریضی عزیزان

مامان یک فرشته یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 11:07

با تمام وجود دعا میکنم پدر نازنینت سالم و سلامت بشن و بیماری ازشون دور
واقعا بیماری عزیزان سخته

ای جانم
متشکرم از دعای خوبت

نادیا یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 12:22

سلام عزیز جان
روزت بخیر
بخاطر مشکلاتی که برای خانواده عزیزتون پیش اومده ناراحت شدم عزیزم
ان شالله به زودی زودی خبر سلامتی پدر رو بشنویم
منم اگر قابل باشم برای سلامتی هر چه سریعترشون دعا میکنم

سلام نازنینم
ببخشید که ناراحتتون کردم
متشکرم از دعای خوبتون
مطمئنم که این دعاهای خوبتون خیلی زود به اجابت میرسه و انرژی خوبش به خودتون و زندگیتون برمیگرده

ترانه یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 16:42

تیلو جان تحمل درد عزیزانمون واقعا سخته. برات آروزی صبر و تحمل دار و برای پدر عزیزت از ته دل آرزوی سلامتی . امیدوارم که غمها و غصه ها از دل مهربونت هر روز دور و دورتر بشن.

خیلی سخته ترانه جان
متشکرم عزیزدلم

بهار یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 20:00

انشاءالله که هر چه زودتر پدر و خواهر به سلامتی کامل می‌رسند.
در امان خدا

الهی آمین
خداوند عزیزان شما را شاد و سلامت بداره

یک عدد مامان دوشنبه 1 آذر 1400 ساعت 08:09 http://Www.Kidcanser. Blogsky

تیلو جان امیدوارم زودتر بیای برامون بنویسی که با پدر رفتین باغچه و پدر با انرژی مشغول کار کردن توی باغچه هستن

الهی آمین ....
چقدر دلم میخواد همینا را بنویسم

فنجون دوشنبه 1 آذر 1400 ساعت 11:05 http://embrasser.blogsky.com

دمت گرم که سعی میکنی قوی باشی و روحیه بدی ... الهی جواب آزمایش ها هم خوب باشنن و دلت آروم شه.
اگر مشکل قند ندارند حالا که کم اشتها هستند صبح ها شیره انگور یا شیره خرما یکی دو لقمه بخورن.

مرسی از توصیه خوبت نازنینم
انشاله همیشه شاد و سلامت بمونی
همینقدر ماه و دوست داشتنی...

مرمر دوشنبه 1 آذر 1400 ساعت 23:24

سلام تیلو جان،ببخشید چند روز بود موبایلم مشکل دهشت و خودمونم در رفت و آمد به اصفهان و دکتر و ...،نشد بخونمت،امروز خوندم،عزیزدلم الهی پدرجان خیلی زود حالشون خوب بشه،اگه لایق باشم هر روز دعاشون میکنم،انشاا... بلا از همتون دور باشه

سلام مرمرجان
ای وای
الهی بلا از همتون دور باشه عزیزم
چقدر از اینکه میگی دعا میکنی خوشحال میشم
الهی که خداوند آرامش و سلامت به خودت و عزیزانت عطا کنه

سهیلا سه‌شنبه 2 آذر 1400 ساعت 17:01 http://Nanehadi.blogsky.com

ان شاءالله این روزای سخت میگذره.

انشاله که به خوبی و سلامتی برای همه بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد