روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نیمه مهر

سلام

روزتون بخیر

خب خب ... ماه اول پاییز به نیمه خودش رسید

امسال حس میکنم پاییز پررنگ تر از هرساله

انگار زودتر رخ نمایان کرد و انگار پررنگ تر از همیشه خودش را به ما رسونده

تا جایی که یادمه هرسال توی مهرهمچنان دست به دامان کولر بودم ، اما امسال از این خبرها نیست

از صبح نسیم خنک را حس میکنم

امروز روز خیلی شلوغی را شروع کردم

در حدی که از صبح توی ذهنم دائما به یاد پست امروز بودم و اصلا وقت نشد

در عوض ناهارم را که خوردم سریع دست به کار شدم ...

گفتم پست را بنویسم و بعد برم برای شیفت دوم کاری...

آقای دکتر ازم قول گرفتند که حتما چند دقیقه ای بخوابم ... از بس که دیروز خسته و داغون شده بودم وشب که رسیدم خونه باز سردرد اومده بود سراغم

پس بعد از نوشتن پست یه چرت کوچولو هم میزنم

اینطوری شیفت دوم را با انرژی بهتری شروع میکنم



پ ن 1: یه جاروی حسابی زدم به دفتر

باد پاییزی حسابی گرد و غبار آورده داخل و این روی مخم بود

یه گردگیری درست و حسابی هم انجام دادم

اونقدر تند تند این کارها را کردم که همش روی هم 15 دقیقه بیشتر نشد... اما اندازه چند ساعت خسته شدم



پ ن 2: باید یه وقت درست و حسابی برای خوندن وبلاگها بزارم


پ ن خاص:

توانایی هام را خوب میشناسم

همونطوری که ناتوانی هام را

از ظرفیت خودم خبر دارم

از ضعف هام هم ...

میدونم از دنیا و آدمهای دور و برم چی میخوام

آروم آروم یاد گرفتم چه کسانی را در اطرافم نگه دارم و چه کسانی را به زور تحمل نکنم

یاد گرفتم با اطرافیانم چطوری رفتار کنم

میدونم از دنیا چی میخوام

از خودم چی میخوام

و این زندگی را آسون تر میکنه...

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 15 مهر 1399 ساعت 17:45 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
کتاب ملت عشق خیلی خوبه
مطمئنم از خوندنش لذت می بری

سلام پسرعموجان
خریدمش

امیر سه‌شنبه 15 مهر 1399 ساعت 20:18

با سلام
تند تند کارکردن عاملی برای کار بیشتر نیست. من یقین دارم اگر کسی ده ساعت مدام کار کنه بیشتر از کسی که 8 ساعت کار کنه و بین ساعات استراحت کنه کار نمی کنه و تازه کیفیت کارش هم کمتر از 8 ساعتی باشه پس فشار به اعصاب ات و چشم ها و کمر و انگشتانت نیار.
خب خدا را شکر که باز کار و کاسبی افتاده رو دور و مسیر عادی اش را طی می کند
موفق باشید

سلام
من در مورد خودم میدونم که ده ساعت مداوم و خوب کار کردم ... ده ساعتی که بازده ده ساعتی داشت و عالی بود
ولی این حرف شما کاملا درسته ... از یه حدی که بگذره خستگی اجازه نمیده کارها درست پیش بره

taraaaneh چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 06:44 http://taraaaneh.blogsky.com

:گل

پیشاگ چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 09:10

اتفاقا امروز صب منم به جان شیرین گفتم زود هوا رو به خنکی رفت پارسال ما این موقع اومده بودیم این خونه و گاهی کولر روشن میکردیم هنوز
ولی راستش خیلی نشونه ای از پاییز ندیدم به لحاظ رنگی چون پارک سر میدون همچنان سبز و خوشگله
چه میکنه این بازیکننن ( آقای دکتر ) چه حرفش برو داره ای ول

عه پس با من موافقی

بلاگر چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 12:50

قول گرفت بخوابی؟؟؟؟
قول هم نمیگرفت مطمئنم میخوابیدی !
حالا من میخوام ازت قول بگیرم ناهارتونو که خوردین و کاری هم نداشتین نخوابی !
قبول میکنید؟
البته اینجور نمیشه ، دوربین مدار بسته لازمه !(لبخند)

اصولا وقتایی که شلوغم و کار دارم ظهرها نمیخوام ...
دوربین نداریما... از این کارها نداریما... این کارها مخصوص تیلوتیلو هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد