روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شمارش معکوس اردیبهشت زیبا

سلام

روز و روزگارتون رنگی رنگی


هنوز در هفته اول ماه رمضون هستیم و اینکه بگیم کم آوردم خیلی بد هست

منم که کلا آدم کم آوردن نیستم ... ولی خب یواش یواش دارم کش میام

صبح ها به جای ساعت 8 ساعت از 9 گذشته که میرسم دفتر

به جای روزی چندین جز قرآن که میخوندم ... یک و نهایت دو جز بتونم بخونم

ذکرهای روزانه م فعلا نصف شده

و البته یه خوبی که داشته فکر میکنم یک دهم همیشه حرف میزنم و کلا نای حرف زدن ندارم

البته مجبورم مرتب بیام سرکار و گاها مثل دیروز تا افطار هم دفتر بمونم و نیم ساعت بعد از افطار برسم خونه

روزهای آخر سال تحصیلی هست و ما در حال جمع بندی و مرتب سازی های نهایی کارهای مدارس....

و البته بیشترین چیزی که این روزها اذیتم میکنه کمبود خواب هست...

ولی همچنان انرژی دارم و همچنان ماه رمضان را عاشقانه دوست دارم

همچنان سحرها بیدار میشم و عبادت نیمه شب لذت میبرم

همچنان عاشقانه ها را عاشقانه پاس میدارم و نمیزارم از روزمرگیهام حذف بشه





پ ن 1: ممنونم از دوستانی که در پست قبلی از خودشون اطلاع دادند و کلی خیالم را راحت کردند


پ ن 2: ازم پرسید اگه نقاشی بلد بودی چی نقاشی میکردی؟ گفتم صدای تو را ....


پ ن 3: آهای اونایی که خاله نیستید، یکی از بزرگترین لذتهای دنیا را هنوز تجربه نکردید


پ ن 4: دوست دارم از فهیمه تشکر کنم بابت مهربونیاش که هر روز شامل حالم میشه


پ ن 5: ساره جون میدونی گلهای قشنگت را بردم خونه گذاشتم توی سایه که قشنگ خشک بشن... ممنونم از محبتت

نظرات 14 + ارسال نظر
رسیدن یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 11:42

سلام خانمی . ممنون که هنوز از گل ها لذت میبری و کیف میکنی


سلام به روی ماهت
بازم متشکرم

فرشته یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 12:15 http://femo.blogfa.com/

سلام تیلو جان
تو هیچ وقت کم نمیاری موقته

سلام به روی ماهت هنرمندجان
از هنرت لذت میبرما
نگاه کردن بهش حال آدم را خوب میکنه
متشکرم که اینطوری بهم انرژی میدی

قلب من بدون نقاب یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 12:35

امیدوارم کم نیاری و تا تهش بری

اون دوست جانت عشقه محبت هاش همیشه شامل حال من هم شده
می بوسمش

منم امیدوارم و سعی خودم را میکنم
دوست جان مشترک... حس خوب

مهدی یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 13:17

اولی بی حالی و بعدش بی خوابی, بزرگترین معضلاتِ این ماهِ

این دوتا منو هم خیلی اذیت میکنه

آنا یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 13:17

از صمیم قلب ارزو میکنم دلخوشیهات ،عاشقانه هات،رازونیازهات و انرژی مثبتت مستدام باشه

متشکرم عزیزدلم
دیشب سحر به یادت بودم و برات دعا کردم

طیبه یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 13:44 http://almasezendegi.mihanblog.com/

به جای روزی چندین جز قرآن که میخوندم ... یک و نهایت دو جز بتونم بخونم
بابا ای ول دمت گرم.ما وقتی روزی یک جز می خونیم کلی از خدا طلبکار میشیم

همچنان عاشقانه ها را عاشقانه پاس میدارم .عالیه عالی .آفرین

طیبه جان نمیدونم چه سری در کار هست ... میخونم و گاهی یه قسمتهایی هیچی هم نمیفهمم... خیلی معانی و حتی عمق آیه ها را درک نمیکنم ولی همین خوندن بهم لذت بی نهایتی میده ... یه آرامش ژرف... گاهی هرچه بیشتر میخونم مثل تشنه ای که تشنه تر میشه دلم میخواد بیشتر بخونم ...

مهربانو یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 14:02 http://baranbahari52.blogsky.com/

تیلوی خوش قلب و نازنین سلام
امیدوارم همه ی طاعاتت قبول باشه عزیزم .
شماره 3
اینم مال صورت قشنگت

سلام بر دوست جان خودم
متشکرم دختر گل

هدی یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 14:19

سلام تیلوجونم طاعات عباداتت قبول باشه خوبی عزیزم

بنظر منم خاله شدن حس خیلی خاصیه مخصوصن اگه قبل از اینکه خودت بچه ایی داشته باشی خاله شده باشی خیلی شیرینه

سلام به دوست خوبم
متشکرم
طاعات شما هم قبول باشه
خیلی حس عجیبیه
من همیشه گفتم زندگی من به دو بخش قبل از به دنیا اومدن مغزبادوم و بعد از به دنیا اومدنش تقسیم میشه... اونقدر که زندگیم را عوض کرد

یه دوست یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 15:50

لذتی که هیچوقت نصیبم نمیشه!

بالاخره هرکدوم ما نصیبی از لذتها داریم
هرکس یه قسمت
حتما لذتهایی هم هست که شما میبری و نصیب ما نمیشه... اصلا ناراحت نکن خودت را

سعید یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 17:32 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خدا قوت
طاعاتت قبول باشه
ولی من هنوزم معتقدم تو داری خودتو اذیت میکنی
ماه رمضون و روزه داری با بقیه ی روزا فرق داره
نمیگم تنبلی کن میگم انقد بالا و پایین نپر

ببین کی دارم بهت میگم

سلام به پسرعموی خوبم
متشکرم
عبادات شما هم مقبول درگاه حق
حق با شماست
ولی تیلواست دیگر... نمیتواند آرام بنشیند

سعید یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 18:35 http://www.zowragh.blogfa.com

به به سلام دختر عمو جانم
خیلی خوش اومدی
از این طرفا؟
یاد ما کردی؟
خوش آمدی و گل آوردی و صفا کردی

طاعات شمام قبول باشه دختر عمو

سلام به شما پسرعموی جان
کدوم طرفا؟
متشکرم

بهامین یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 19:26

سلام تیلو جانم ،قبول باشه نماز روزه ات
بیرون رفتن مخصوصا صبحا یکم سخته ،اما به قول خودت عاشقانه بودن این ماه درهررشرایطی پررنگِ.

حال وهوای دلت همیشه قشنگ و خدایی

سلام به روی ماهت
طاعات شما هم قبول
کلا این ماه یه کمی شرایط بیرون رفتن و آمد و شد سخت هست ولی به قول خودت عاشقانه های این ماه پررنگه....
متشکرم به همچنین دوست جان

الی یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 23:17

روزه داری این روزا که خیلی سخته
منکه دارم یکی از سخت ترین ماه رمضونهای عمرم ر میگذرونم

پ ن 3: من هیچوقت خاله نمیشم همیشه هم بابت اینکه خواهر ندارم خیلی عذاب میکشم. خواهر خیلی خوبه
گرچه فسقلی های خاله و دختر خاله هام به من میگن خاله ولی خب خاله تقلبی هستم

با اینکه دائما تو ذهنم مقایسه میکنم و به خودم میگم این ماه رمضان خیلی ساده تر از ماه رمضان چند سال پیش هست که توی تیرو مرداد بود، اما به منم داره خیلی سخت میگذره

اخیش... خاله شدن خیلی حس عجیبیه

فرشته جمعه 27 اردیبهشت 1398 ساعت 04:41 http://femo.blogfa.com/

خیلی ممنونم از تعریفت خوشحالم که خوشت اومده نظرت برام مهم بو د

دقیقا دیشب سحر یادت بودم
خیلی زیبا بودو از اون کارهای حال خوب کن ... کارهایی که آدم بعد از انجامش لبخند میزنه
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد