روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

رفتین پیشواز ؟

سلام

صبحتون عسل


دیروز تا برسم خونه ساعت حدود 8 بود

یک راست رفتم پشت بام و به باکسهای سبزی آب دادم

نعنا فلفلی که بابا کاشتن عالی شده

و البته ترخون و کرفس و تره و جعفری و گشنیز

بعد هم اومدم و به تمام گلهای توی راه پله و سرسرا آب دادم

یادم اومد تو لابی و پارکینگ هم چند تا گلدان بزرگ آلوئه ورا داریم که 10 روزی هست بهشون آب ندادم

این شد که برگشتم پایین و به اونا آب دادم و یادم افتاد به باغچه ی کنار در ورودی

چند تا شاخه از حسن یوسفی که قلمه زده بودم و ریشه داده بود برداشتم و رفتم سراغ باغچه ی کوچولو

همین نیم ساعت کافیه که حال دلم بهاری بشه

مغزبادوم از راه رسید و با هم رفتیم بالا

یه عالمه کلمه داشت که باید جمله سازی میکرد...خیلی از این جمله سازی ها خوشم میاد و از خط قشنگش

مغزبادوم قبل از اینکه بره کلاس اول خیلی راحت میخوند

حتی قبل از اینکه بره پیش دبستانی

حتی کتابهایی که اصلا در گروه سنیش نبود و کلمات قلمبه سلمبه داشت

ولی خط خوبی نداشت و رسم الخطش را دوست نداشتم

اما الان خیلی قشنگ مینویسه

عاشق جمله سازیه

میگرده جملات و کلمات زیبا پیدا میکنه

بعد هم با هم کلی دور تا دور برگه ها را گل و بلبل میکشیم

در این مواقع میشم یه تیلوی کلاس اولی

خلاصه که کلی کیف کردیم

آخر شب هم چند صفحه کتاب خوندم ... شبها قبل ازخواب کتاب فروغ ابدیت را میخونم... جذبم نمیکنه ... ولی سعی دارم بخونمش



پ ن 1: شمشادهای روی میز خشک شدند... گلهای کاغذیشون سرحال


پ ن 2: پسر همسایه رفته یه گوشه از کوچه که دید نداره ایستاده و تلفنی حرف میزنه... فقط نمیدونم چرا تو سکوت کوچه اینقدر بلند حرف میزنه

من میتونم آمار قرارش و کارهای دیروزش را کامل به مامانش بدم

خب یه ذره آروم تر حرف بزن


پ ن 3: دوتا پروانه سفید به قاب امروز اضافه شدند و دارند توی آفتاب حسابی دلبری میکنند

نظرات 8 + ارسال نظر
soly یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 10:40

همیشه مواظب حال دل مهربونت باش که همیشه خدا سرحال و خوب باشه.

الهی حال دل هممون خوب باشه

سعید یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 11:30 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی خوش ذوقم
خوبی؟
اولا تلخون نه و ترخون
ترخون برای باز کردن اشتها و رفع سوء هاضمه خیلی عالیه

کتاب فروغ ابدیت مفاهیم سنگینی داره برای فهمیدنش یکم معلومات زمینه ای هم میخواد
زنده باد مغز بادوم

سلام پسرعموجان
چرا همچین چیزی را اشتباه نوشتم در حالی که دقیقا میدونستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا استرس گرفتم از همچین اشتباه زشتی
کتاب سنگینی هست که به زور دارم میخونم
هورااااااا
زنده باد همه ی کوچولوهای دوست داشتنی

رسیدن یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 11:50

سلام خوبی عزیزم. من که نرفتم پیشواز چون امشب شام دعوتم و نمیخوام اذیت بشم . مامان بابام فقط گرفتن . عجیبه که امروز هم خیلی گرسنه و بی جون بودم و هستم تازه از باشگاه برگشتم .
آفرین به دخترخواهر ناز حتما به خاله ش رفته

سلام به روی ماهت
حتما بررسی کن ببین روزه و کم آبی برای دستت بد نباشه
همینطوری روزه نگیر
اگه روزه ضرر داشته باشه نباید بگیری
بدنت ضعیف شده

طیبه یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 13:41 http://almasezendegi.mihanblog.com/

سلام
عه مغز بادوم کلاس اوله؟ یعنی با نیکان هم سن هستند تقریبا.ماشالا بهش
نیکان هیچ علاقه ای به مشق نوشتن و جمله سازی و ...نداره.فقط عشق فوتبال و برنامه های تی وی که مهیج باشه
منم برعکس تو اصلا گل و گلکاری حوصله ام نمیاد و البته جاشو هم نداریم و یه ذره ذوقی هم که قبلا داشتم بابای نیکام کورش کرد چون می گفت آپارتمان جای گلدون نیست و این چیزا حداقل گلخونه کوچیک می خواد تو خونه ی حیاط دار

سلام به روی ماهت
خب دخترا با پسرا خیلی فرق دارن
البته که توی آپارتمان جای گلدون نیست ... ما پشت بام را برای این کار مهیا کردیم

چیکسای یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 14:17 http://havali38.blogfa.com

چه خوب که باغچه و سبزیکاری دارید خیلی روحیه بخش هست و شاداب کننده
پیشواز نرفتم متاسفانه از خدا خیلی دور شدم خیلی زیاد
درمورد کامنت قبلی : نه هیچوقت جواب نداد اصلا نمیدونه دیده یا خونده اونا رو یا نه دیگه برام چیزی مهم نیست
دوستت دارم تیلو جان مهربون

اره خیلی خوبه و روحیه آدم را عوض میکنه
انشاله تو این ماه رمضان توفیقش پیش میاد و هممون به خدا نزدیک تر میشیم
کاش هیچوقت جواب عاطفه و مهربونی هیچکس سکوت نباشه...
منم خیلی دوستت دارم دوست خوبم

سعید یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 19:57 http://www.zowragh.blogfa.com

حالا عیب نداره ناراحت نکن خودتو
اشتباه پیش میاد
تازه من که خیر سرم ادبیات خوندم یه جاهایی یه گافایی دادم که واااااااییییی

مهم اینه که حالت خوب باشه
رمضونت مبارک دختر عموم
منم دعا کنیاااااااا

اشتباه خوبی نبود
این نشون میده که آروم آروم دارم بی دقت میشم به کلمات
منم التماس دعا دارم
اگه قابل باشم دعاگوی همتون هستم

فرشته دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 05:38

اب دادن به گلها ودیدن رشدشون حال ادمو خیلی خوب میکنه
من به مغز بادومتون حسودیم شد قشنگ معلومه به خالش رفته

منم تازگیها به گل و گیاه علاقمند شدم
نگهداریشون برام قبلا خیلی سخت بود ولی حالا بیشتر براشون وقت میزارم و بیشتر دوستشون دارم

الی دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 10:07 http://elhamsculptor.blogsky.com/

مغز بادوم و فندق رو کلی ماچشون کن بعدم بچلونشون

آخ هرچی ببوسی و بچلونیش هیچی نمیگه و من کلا میخورمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد