روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

انسانیت

سلام

شنبه تون پر از لطف پروردگار

البته باید بگم همه ی روزهای عمرتون لبریز از محبت پروردگار


من هر روز صبح که میام دفتر ماشینم را روبروی دفتر کنار جدول پارک میکنم

جایی که به راحتی سه تا ماشین از کنار هم میتونن از کنارش عبور کنن

خب البته کنار این جدول تا آخر خیابان همیشه ماشین پارک هست و جای پارک کیمیاست

طبق معمول ماشین را پارک کرده بودم و شب رفتم که سوار بشم و برم...

چشمم افتاد به اینکه یکی زده و آینه ماشین را کامل کنده و رفته....

خب اتفاقه و رخ میده...

ولی آیا وقتی میزنیم و آینه یه نفر را میشکنیم... ولو اینکه خودش متوجه نشه، ما هم نباید صدامون در بیاد؟

خدا کنه اینقدر انسان باشیم که برای یک آینه مدیون هم دیگه نشیم



دارم میرم سمت خونه میبینم ترافیک یه قسمتی شدیدتر از حد عادی هست

چراغ راهنمایی هم چند بار سبز و قرمز میشه و فقط صدای بوق ممتدماشینها را میشنوم

یک کمی که میرم جلوتر میبینم یه آقای میانسال ماشینش خاموش شده و تقریبا وسط چهارراه گیر کرده و جالب اینکه هیچکس پیاده نمیشه کمکش کنه... حتی عابرین پیاده هم از کنارش عبور میکنن و انگار نه انگار...

داریم به کجا میرسیم ما...



پ ن 1: دیروز هم به خلوت کردن و مرتب کردن اتاقم گذشت

پ ن 2: عاشق لیست کردن این کارهای قبل از عید هستم

پ ن 3: عاشق شمردن روزهای معکوس برای رسیدن بهار هستم

پ ن 4: عاشق نوشتن هستم

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 12:19

با سلام
زمستان تا ساعاتی دیگر به نیمه می رسد . چله بزرگ که تمام شد و نه بارانی بود نه برفی . خدا خودش عاقبت ما را بخیر کند که با مسلمانی خود اسلام را بدنام کرده ایم . به نام دین ، سر دین را شکستیم . دو بال مرغ آیین را شکستیم . با این وضع دین و مذهبی که برای خود دست و پا کرده ایم انتظار رحمت الهی را هم داریم ....
احساس می کنم روزها کشدار و بی روح شده اند. شور و اشتیاقی که باید باشد نیست . انگار نه انگار که دمدمه های عید است . بادام ها شکوفه داده اند ولی دلها همچنان در سرمای زمستانی ودر خواب زمستانی به سر می برند. باید گفت سال ، سال هر سال دریغ از پارسال.
کاش رعدی و برقی بیاید و بارانی ببارد و دل های خسته و خمار الود را بشوید و چشم ها و دلهای خفته را بیدار سازد.
خداوند عاقبت همه ما را ختم بخیر فرماید.

سلام و عرض ادب
وسط شهرهای بزرگ از بس آلودگی و وسایل نقلیه زیاد هستن برف و باران کمتر بود... اما انگار در اطراف خیلی هم شدید بوده... سوز و سرمایش را که خوب حس میکنیم
بله ... ما همه با هم داریم اسم دین را خراب میکنیم

دانلود فیلم شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 12:23 http://nexvan.com/

سلام خدمت مدیر وبلاگ meslehichkass
مطالب خوبی دارید
اگر با تبادل لینک موافقید مارو با نام دانلود فیلم لینک کنید و لینک خودتون ارسال کنید مرسی

صحرا شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 17:24

ما قبل عید اسباب کشی داریم. کار جدید هم انشاالله به زودی شروع بشه کلی چالش حدید در راهه. دعا کن واسم گندم جان
برای اونی هم که آینه ماشینت رو شکسته دعا می کنم هر روز که از کنار ماشینت رد میشه عذاب وجدان خرشو بگیره تا بالاخره مجبور شه موغور بیاد

جابجا شدن سخته اما امیدوارم اونقدر تجربه خوب و لذت بخشی باشه که سختی هاش اصلا به چشمت نیاد
من دعا گوت هستم
موغور هم نیاد مهم نیست ... کاش یکم انسانیت یاد بگیره

نازلی یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 09:48 http://www.n-nikan.blogsky.com

تو این مملکت حق و حقوق هیچکس در هیچ نوعی رعایت نمیشه
نه عابرپیاده ، نه سواره ، نه راننده ها بهم ، در هیچ غالبی

دقیقا همینطوری هست
خودمون هم به خودمون رحم نداریم
به هم دیگه رحم نمیکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد