روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خلسه

سلام

روزتون زیبا


در خلسه ی خودم آرامم

براش عاشقانه مینویسم و عاشقانه لبخندهاش را پذیرا هستم

بعد از یک دوره ی سختی و کشمکش به این دیدار و تجدید پیمان و اینهمه حرفهای خوب نیاز داشتیم

خیلی خیلی حرف واسه گفتن داشتیم... اونقدر تو حرف همدیگه پریدیم و اینقدر تند تند حرف زدیم و اینقدر انرژی دریافت کردیم که هردو شارژ شدیم....

روحم به این دیدار نیازمند بود و فهمیدم روح مون به هم خیلی نزدیکه...


تمام جمعه را در خلسه آرام گذروندم

نه مهمانی داشتیم و نه جایی رفتیم... از صبح در لاک خودم لبخندزدم و رویا بافتم



پ ن 1: دیروز فیلم رگ خواب را دوبار دیدم

پ ن 2: تازگی با مامان فیلم میبینیم و خیلی خیلی بهمون خوش میگذره

پ ن 3: گلهای روی میز هنوزم تازه و سرحالن

پ ن 4: کلی تعریف دارم براتون... ولی انگار توان نوشتنم نیست

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر شنبه 30 دی 1396 ساعت 13:04

با سلام
شیرازی ها میگن اگه روز شنبه هر حالتی داشتی تا اخر هفته همون حالت را خواهی داشت و چه خوب که پر انرژی و قبراق هستی . و این همه شکلات نخور چون اولا باید مراقب قند باشی و دوم مراقب وزن و چاق شدن باشی و از همه مهمتر این همه دهان دوستان را پر اب نکن .
گر خداوند زحکمت ببندد دری زرحمت گشاید در دیگری
اگه داداش بسلامتی رفت دنبال درس و مشق و عشق و زندگی اما پشت بندش یک قرار عاشقانه پر ملات و با قوام داشتین و نوش جان و گوارای وجودتان .
تا باد چنین بادا.
چه خوب که یر سایه والدین هستی و با انان فیلم می بینی و ناهار و شام صرف می کنی و کلا در کنار هم شاد هستین . قدر این لحطات را بدان که زمان هیچ وقت به عقب بر نمی گردد. بقول شاعر : وقت را غنیمت دان انقدر که بتوانی

سلام
روزتون بخیر
اولا که من زیاد شکلات نمیخورم
زیاد خرما میخورم
دوما خدا را سپاس به همه داده ها...
ما هم عین تمام آدمهای دیگه غم هایی داریم
غم هایی که من ترجیح میدم اینجا ازشون چیزی ننویسم

فرساد شنبه 30 دی 1396 ساعت 13:16

عالیه دوست من، نمی خوام شما را و یا هیچ فرد دیگه ای را به ماندن در یک رابطه بی سرانجام تشویق کنم
اما باور دارم، خیلی چیزها در یک رابطه هست که به اندازه آینده رابطه مهمه
مثل عشقی که دریافت می کنی و عشقی که می ورزی
مثل هیجانی که تجربه می کنی و رشد احساسی و عاطفی را که تجربه میکنی
البته ، هر رابطه ای هزینه هایی داره
عمیقا آینده ای پر از صفا و صمیمت و عشق براتون آروز می کنم و امیدوارم این عشق شما به وصل بیانجامد
واقعا از خوندن مطالب شما لذت می برم
شاد و تندرست باشید و نظر لطف خدا همراهتون

شما دوست خوبی هستی
دوست دقیقی که غیر از خوندن کلمات به عمق کلمات هم پی میبری
از داشتنت خشنودم

مخمور شنبه 30 دی 1396 ساعت 13:42

من چه گویم که یک رگم هوشیار نیست ...

پریسا شنبه 30 دی 1396 ساعت 15:51

خداروشکر
تو باید عاشق بمانی و عاشقی کنی

چه خوب گفتی
حس خوب بهم دادی
ممنون

صحرا شنبه 30 دی 1396 ساعت 19:16

منم رگ خواب رو‌ واسه اولین بار دیدم چند روز پیش. چقدر تلخ بود و چقدر اشک‌ ریختم باهاش. بعد طلاق خلا عاطفی زیاده و آدم به کوچکترین محبتی تشنه. کاش برمی گشت پیش پدرش ...
میگن در هر رابطه درسی است و در هر درسی هزینه ای و تا درس رو یاد نگیری و پاس نکنی فارغ التحصیلت نمی کنند.

میدونی گاهی میخوایم یه خطا را بپوشونیم به خاطرش هزارتاخطای دیگه میکنیم....
کاش یاد بگیریم پدر و مادرهای قابل اعتمادتری باشیم

آقای پدر شنبه 30 دی 1396 ساعت 21:48 http://daddyon.blog.ir

خوشحالم که خوبی و خوشحالم که حرف زدین و خوشحالم که روحتون به هم نزدیکه. لطفا با همین فرمون پیش برین

متشکرم
گاهی آدم رانندگیش هم خوبه ها اما از جاده خارج میشه

بهار شیراز یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 08:52

خدا رو شکر که قرارت خوب پیش رفت....
با عاشقی آدم بزرگگگگگگگگ میشه، اون لبخندشیرین و رویابافی ات رو تصور می کنممممممممم

رسیدن یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 10:23

سلام خوبی خدا را شکر که حال عاشقی خوبه
منم فیلم رگ خواب رو چند شب پیش دیدم . خیلی دلم برای نقش لیلا حاتمی سوخت خیلی مظلومانه بود . برای خانم حاتمی نقش حیف بود . من خیلی لیلا حاتمی رو دوس دارم . دلم نمیخواست زجر کشیدنش رو ببینم .
اما در عوض اکسیدان جبران غم رگ خواب رو کرد خییییلی قشنگ بود حتما نگاش کن . جواد عزتی هم از بازیگران مرد موورد علاقه منه . به نظرم هرچی بازی کنه به دل میشینه البته به دل من خیلی میشینه .

چه جالب
خیلی از دوستام تو بازه همین چند روز این فیلم را دیدن
اتفاقا اکسیدان را گذاشتم تو نوبت دیدن

اناهیتا یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 10:35 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای چقدر خوب و رمانتیک ااا تیلو منم دقیقا دیشب فیلم رگ خواب رو دیدم لجم گرفت از دختره

میدونی رگ خواب یادآوری میکرد که گوسفند نباشیم

ساناز یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 11:26 http://sanaz2020.blogsky.com

سلام.
خوشحال واسه حال خوبتون الارقم همه مشکلات.

سلام
از یه جایی به بعد یاد میگیریم که مشکلات هم جزئی از زندگی هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد