روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک روز غیبت

سلام

روزتون شیرین


مدارس اصفهان به خاطر آلودگی هوا تعطیل شد

و من که یه عالمه کارت پستال هندونه ی یلدایی برای مدارس آماده کرده بودم ...

البته من طبق قرار کارتها را تحویل دادم

اما خیلی حرص و جوش خوردم


آلودگی هوا خیلی زیاده

خدا خودش یه نظر لطفی بهمون بکنه

از بارون و برف هم که خبری نیست

هوا هم از سرما افتاده و انگار وارد بهار شده...

خدا بهمون رحم کنه


سرما خوردگیم خیلی بهتره

شایدم اصلا سرما خوردگی نبود و آلودگی منو بیمار کرده بود


این دو سه روز را کلا با للی گذروندم

امروزم قرار خرید داشتیم که للی به خاطر مامانش که باهاش کار داشتن ، کنسل کرد


مغزبادوم دو روز پیش دبستانیش تعطیل بوده و خونه مونده و حسابی برای فردا که با هم بریم بیرون نقشه کشیده


آقای دکتر یک همایش در یزد دعوت بوده و از صبح زود راهی یزد شده

دلم میخواست میتونستم باهاش برم

اما انگار دنیا تنگ تر از این حرفاست


دو روز کامل از دنیا جدا بودم

صرفا کارت پستال درست کردیم و تحویل دادیم

اصلا یک لحظه هم وقت برای استراحت و تنفس نداشتیم

cbu6_photo_2017-12-20_09-47-09.jpg


صبح از راه رسیدم اول دفتر را گردگیری کردم ... بعدش جارو زدم و تازه نشستم پشت سیستم

نظرات 8 + ارسال نظر
اناهیتا چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 10:27 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای حیف کارت پستالا چقدر ناراحت شدما البته فکر کنم هفته بعد بهشون میدنا

اره عزیزم
ناراحت نشو
اول هفته بعد جشن را برگزار میکنند

پریسا چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 11:17

خوبی تیلوجان؟
اینجا هم آلوده س وحشتناک اما تعطیل نکردن ظاهرا مسئولین شهر ما خوابن یا بچه کوچیک ندارن.
چه کارتای خوشگلی
آفرین به این سلیقه

ممنون
کدوم شهری؟
بیشتر شهرهای بزرگ تعطیلن انگار
خیلی آلودگی وحشتناکه

پریسا چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 12:16

گوش قشنگ ت رو بیار تا بگم

هفت دقیقه چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 13:33 http://7min.blogsky.com

توی اون دو روز که از دنیا جدا بودی لاکپشت درونت یاد گرفت دست از لاکپشت بودن برداره
اخی مغز بادوم چه جوگوله


حسابی یاد گرفت

رسیدن پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 13:07

خوزستان بیشترش هوا تابستونی از نوع بدشه. همیشه گرد و خاک و بی آبی های شدید یا آب های فوق العاده آلوده . من شما رو میفهمم .

الودگی خیلی بده
آدم را داغون میکنه

صحرا پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 19:28

گندم جان برام جالبه که با دختری مثل تو اشنا شدم که این قدر با ذوقه و به کارش علاقه داره. قبل خوندن وبلاگت تصوری از دنیایی کاغذ و رنگ و هنر نداشتم. واقعا باید ذوقش باشه واسه همچین کارایی و تو دختر خوش ذوقی هستی

ممنون عزیزدلم
و من واقعا جز اون آدمهایی هستم که در شغل درست قرار گرفتم
یعنی همونجایی که باید

تسنیم پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 14:55

سلام عزیزم. حیف کاش همراه اقای دکتر میومدین و ما میزبان شما میشدیم خانم

عزیزید شما
لطف دارین

لیلی دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 08:05 http://leili1988.blogfa.com/

تیلو من حالا خوندم این پستت رو دکتر جان یزد بودن و ما خبر نداشتیم
خوب میگفتی میرفتم سوپرایزش میکردم

ای جان
اتفاقا دکتر جان هم از سوپرایز شدن توسط خانومای دسته گلی مثل شما به شدت استقبال میکنند

ممنونم از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد