روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کمی آرام تر

سلام

روزتون پر از هیجان و شادی


قلب من که داره تند تند میزنه

الهی قلب همتون از شادی تند تند بزنه

باز میلرزد دلم ... دستم....




پ ن 1: یه چند تا آهنگ شاد یلدا جور کردم و از الان برای خودم یلدا را جشن گرفتم

هرچند فکر نکنم امسال برنامه خاصی برای شب یلدا داشته باشیم



پ ن 2: همسایه دفترمون ، یک آقای مسن هست... یک آقایی که قدیما خواننده بوده

با شهرام شب پره ... هر شب برنامه داشته... جالب این هست که ارکستر عروسی مامان و بابام هم همین آقا بوده

و من هر بار ایشون را میبینم... جای پای عبور روزگار را حس میکنم

عجیب اینکه اون همکارشون خیلی خوب موندن و همچنان دارن آووووووووواز میخونن...


پ ن 3: ماشینم به شدت نیاز به شستشو داره و من انگار برای هیچی وقت ندارم... چرا اینطوریم من؟؟؟؟


پ ن 4: کارت پستالهای شب یلدام را آماده نکردم و این داره نگرانم میکنه


نظرات 1 + ارسال نظر
اناهیتا یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 09:47 http://khaterateman1369.blogsky.com/

قرار عاشقانه رو عشق هست . وای تیلو چرا واسه هیچی وقت نداریم

والا که من از اینهمه بی وقتی همیشه در آزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد