روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ناخواسته

سلام

صبحتون بخیر


یکی از دوستای وبلاگی چالش پاک کردن اینستاگرام گذاشته

خیلی خیلی باهاش موافقم

یک قسمتی از وقت و اوقات فراغتمون را میگیره... هیچ فایده ای نداره... هیچ موثر و مفید نیست

تازه بیشتر اوقات کلی از انرژی و روحیه مون را هم میگیره  (من با خیلی از فیلم ها و کلیپ ها موافق نیستم)

باید به این چالش فکر کنیم....انجام بدیم

من خودم در این فکرم که پاکش نکنم... اما فقط هفته ای یک روز مشخص یک ساعت مشخص اجازه استفاده ازش را داشته باشم



امروز ناخواسته قلبم تندتر میزنه

شایدچون روز قبل از قرار عاشقانه س...


پ ن 1: اینهمه رنگ قشنگ تو دنیا هست... همش مشکی و سرمه ای نپوشین

پ ن 2 : با آقای دکتر با ایمو صحبت میکردم ... منشی پرید تو و آنچنان قربون صدقه ی آقای دکتر رفت که ته دلم بهم خورد

نمیدونم چرا ... اما امروز منشی جایگزین میشه...

پ ن 3: دقت کردین در این فصل چقدر کم آب میخورین... بهش دقت کنید و بیشتر آب بنوشید

پ ن 4: پیاده روی هام ادامه داره و چقدر حال دلم را خوب میکنه این ساعتهای رویایی


نظرات 5 + ارسال نظر
اناهیتا چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 09:46 http://khaterateman1369.blogsky.com/

منم واسه کمتر رفتن به اینستا گرام کتاب ریختم تو گوشیم . وای خوب شد جایگزین شد

منم کتاب دارم
کتاب را میخونم اینستارا هم میرم
بعد شبها خیلی دیر میخوابم و صبح به سختی بیدار میشم

دلم میخواست دنیا شکل دیگه ای بود

Beny20 چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 10:24 http://beny20.blogsky.com

سلام ، صبح تون بخیر ،
این حذف کردن اینستا بهترین انتخاب ممکنه ،
من که از اول این برنامه رو نصب نکردم ،
ولی خب وقتی اینایی رو می بینم که ساعت ها توی اینستا هستن ،
حالم بد میشه که آخه این چیه ؟؟؟ واقعا با ارزششه ؟؟؟
بلا نسبت شما ، همجور آدم ناجور توی این برنامه هس ،
اصن آدمای بدش بیشتر از خوبشه ...

سلام و روزت بخیر
البته که من با این حجم کار نمیتونم ساعتها تو اینستا باشم
ولی همون دقایقی را هم که از دست میدم حیف هستند
من دوستای خیلی خوب و به درد بخوری توی اینستا دارم
و قسمت بد زیاد ندیدم ... اما در نهایت وقت تلف کردنه

صحرا چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 16:35

من که با پاک کردنش چندان موافق نیستم چون مدیریت وقت رو خودمون باید یاد بگیریم و حتی اگه اینستاگرام رو پاک کنیم باز یه چیز دیگه پیدا میکنیم وقتمونو تلف کنیم.

آخه اینستاگرام یه بلایی سر آدم میاره که اصلا متوجه گذر زمان نمیشه

هفت دقیقه چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 17:05 http://7min.blogsky.com

فردا رو بگووووووو بعضیا قرار عاشقانه دارن
ستاد ذوق زده کردن دیگران

آواره چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 21:28 http://avare.blog.ir

سلام. واقعا این چالش رو هستم. یک ماهی میشه که قاطعانه از رو گوشام پاکش کردم و واقعا افکارم نظم گرفت. البته با لپ تاپ دیر به دیر چکشم میکنم اما واقعا دیگه مثل قبل وابسته نیستم بهش... یه سوال!‌آقای دکتر پزشکن که منشی دارن؟

سلام دوست جدید
خوبی
چقدر خوبه که تونستی پاک کنی و از شرش خلاص شدی
با اینکه میخواستم پاک کنم بازم نتونستم
گفتم بزار باشه ... براش برنامه ریزی کنم....
اما دلم نیومد پاکش کنم
بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد