روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

صبحهای عسلی

سلام

روزتون لبریز از خوشی


بهار خانم یک آهنگ داغ و تنوری برام فرستاده بودن که روزم را عسل کرد

عالی بود

متشکرم


7 هم یک پست نوشته بود که حسابی منو خندوند و خلاصه شد آغاز یک روز پر کار و شاد


باید کارهام را مرتب کنم

احتمال یک عاشقانه آرام را میدم

به زودی...

عاشقانه ی آرام و پرشور


دیروز عصر با للی رفتیم برای خرید طلا

هیچی به دلم ننشست

هیچی نخریدیم

باید بازم بگردم


دارم تلاش میکنم کارهام را مرتب و با برنامه پیش ببرم

اما ...

یکی از مشتری ها از صبح هزار بار زنگ زده ....

کارش اماده نیست و به این زودی هم آماده نمیشه

نظرات 5 + ارسال نظر
مخمور سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 10:05 http://mastoori.blogfa.com

سلام
من وقتایی اینجا روشن میشم که یا نزدیک قرار عاشقانه است یا تازه میعاد عاشقانه برگزار شده است و انرژی و مستی آن هنوز در فضا منتشر است
یعنی عاشق خودمم که سنسورهایم اینگونه تیزاست و عشق را در همه جا می جوید
همیشه جان مستانه جوابش را می دهم
دل ما هر چه کشید از تو کشید
سخن از هر که هر شنید از تو شنید

سلام عزیزدلم
چه خوبه که سنسورهای دلت اینقدر خوب کار میکنن
انشاله همیشه عاشق و سلامت و شاد باشی

هفت دقیقه سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 10:13 http://7min.blogsky.com

خصوصی
سلام تیلو چطوری ؟ دم عاشقانه های ارامتون گرم . چقدر زود میگذره ها دوباره داره پنجشنبه میشه .
اون قسمتی که راجع به ماهی نوشتم مال وقتیه که وبش باز بود . الان که نیست دیگه .
خواهش میکنم هشتاد و پنج واسه من مثه قضیه ناموسیه می مونه واسه من ، روش غیرتیم . :))
عزیییییزممممم منم شما رو دوس دارم


من لابلای همه ی کارهای روزمره م ... روزی چند بار به وبلاگت سر میزنم و دلخوشم به بودنت

هفت دقیقه سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 10:16 http://7min.blogsky.com

فدایت تایلو جان من
پس مغز بادوم کو ؟! بنویس ازش دلم تنگ شده براش .
اووووه اووووه ! عاقو الان مشتری میاد شیشه های مغازتو میاره پایین . بهش گفته بودی کارش همین روزا اماده میشه ؟ اذیت کرد عکس بده جنازه تحویل بگیر

فدای شما خانوووووووووم
مغز بادوم ما از وقتی میره پیش دبستانی من کمتر میبینمش
مرسی که اینقدر مهربونی و لطف داری و سراغش را میگیری
اره قول داده بودم
اما نه تنها آماده نیست ... بلکه به زودی هم آماده نمیشه

اناهیتا سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 12:41 http://khaterateman1369.blogsky.com/

اخی چه خوب که دنبال طلا بودی . وای قرار عاشقانه ایشالا که همیشه پرشور باشه تیلو جان

بهار شیراز سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 13:57

من عاشق عاشقانه هاتمممممممم...زود رقم اش بزن لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد