روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سکوت محض

سلام

روزتون پر از شادیهای آخر هفته ای

خوبین


دقت کردین چقدر وبلاگها سوت و کور شدند

وجود تلگرام و اینستاگرام ، بازار وبلاگ ها را کساد کرده

ولی من با تمام وجودم نوشتن اینجا را دوست دارم

نه که تلگرام و اینستا نداشته باشم... نه ... اما اینجا برام یه حس دیگه س

انگار با قرار دادن کلمات کنار همدیگه آروم میشم



بافتنی را خیلی خوب پیش بردم

دیروز دنبال پوم پوم گشتم برای تزئین لباس مغزبادوم

Related image

بلدم خودم درست کنم... اما پوم پوم های آماده خیلی زیباتر و یک دست هستند

البته هنوز رنگی که میخوام را پیدا نکردم



هرروز پیاده روی را میرم

همچنان هم تلاش میکنم چیزی حدود دوازده هزارقدم بردارم

باشد که رستگار شوم



پ ن 1: گاهی آنچنان ناشکر میشوم که دلم میخواهد تمام عاشقی هایم را با یک زندگی آرام و بی دغدغه عوض کنم

پ ن 2: گاهی آنچنان دلتنگ میشوم که دلم میخواهد دیوانگی کنم


نظرات 4 + ارسال نظر
Beny20 چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 09:21 http://beny20.blogsky.com

سلام صبح تون قشنگ ..
.
.
من وبلاگ رو قسمتی از خودم می دونم ،
واقعا بحثش با همچی جداس ...
.
.
و ناشکر‌ هم نباش ،
چون این زندگی توان هر لحظه بدتز شدن رو داره .

سلام
منم خیلی اینجا را دوست دارم
راست میگی... ممنون از یادآوریت

الی چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 10:40 http://elhamsculptor.com

وبلاگ واقعا چیز دیگست
منکه از تلگرام و اینستا خیلی بدم میاد

ای جان
من بدم نمیاد از اونا
اما وبلاگ برام یه چیز دیگه س

استامینوفن چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 18:40 http://aroundme.blog.ir

واقعا حساب وبلاگ از اپ هایی مثل اینستاگرام و تلگرام جداست...شاید تو نگاه اول اونا جذاب تر باشن اما کسی که طعم بلاگر بودن رو چشیده باشه زود میفهمه ک اینستا نمی تونه جای وبلاگ رو بگیره.

اوهوم
اصلا یه حس و حال دیگه ای داره

دلژین شنبه 11 آذر 1396 ساعت 08:42

اااا اسم اینا پوم پووومه ؟؟؟
نمیدونستم چه نمکن
جون میده برای روی این دمپاییی حوله ای ها

برای همه چی خوشگله
منم عاشقشونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد