روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عاشقانه ام تیره شده....

سلام

پدر دوستم دیشب فوت کرد

خدا رحمتشون کنه

برای دختر از دست دادن پدر خیلی خیلی سخته

فکر نکنم این زخم هیچ وقت التیام پیدا کنه...

یعنی الان دوستم یه زخم کاری خورده... یک درد عمیق داره... بدون هیچ مرهم و درمانی


دلم میخواست میتونستم تو این ساعتها اونجا باشم

دوستم تو یه شهر دیگه است که حداقل 6 ساعت با من فاصله داره

اما اولا که از طرف خانواده همچین اجازه ای ندارم

دوما چون من این دوستم را تا حالا از نزدیک ندیدم ، شاید اصلا اونجا بودنم درست نباشه

خلاصه که از دیشب چیزی تو قلبم داره سنگینی میکنه




صبح باید برای کاری میرفتم یه جایی

سرراهم یک اسپرت فروشی ماشین دیدم

سراغ اسپری خوشبو کننده گرفتم...

یک براق کننده و خوشبو کننده با بوی قهوه بهم پیشنهاد دادن

یکی خریدم اومدم داخل ماشین و روی داشبورد امتحانش کردم

بوش خوب بود

منم پیاده شدم و یکی هم برای آقای دکتر خریدم


پ ن 1: از خداوند میخوام در هرحالی ما را به حال خودمان رها نکند

پ ن 2 : از خداوند میخوام کمکمون کنه حکمت اتفاقات دور و برمون را متوجه بشیم

پ ن 3 : قلبم تندتر میتپه

پ ن 4 : امروز به احترام دوستم مشکی پوشیده ام

پ ن 5 : لحظه دیدار نزدیک است...

نظرات 12 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 11:20

خدا رحمتش کنه روحش شاد و قرین رحمت الهی!

متشکرم
خداوند همه رفتگان را رحمت کنه

میترا پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 11:27

خدا رحمتشون کنه
عشقولانه خوبی براتون ارزو میکنم عزیزم

متشکرم
خداوند تمامی رفتگان را قرین آرامش کنه

صحرا پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 11:28

خدا رحمت کنه پدر دوستتو گندم جان
خوش باشی گندم عزیز

ممنونم عزیزدلم
خدا همه رفتگان را بیامرزد

رابعه پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 12:16

سلام تیلو جان خدا به دوستتون صبر بده خیلی سخته غم پدر بهش بگین سوره والعصر رو بخونه در صبوری آدم خیلی موثره.

سلام به روی ماهت
میگم
ممنون از دلسوزیتون

The Conqueror Worm پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 13:20 http://lunacy.blogsky.com/

آرزو میکنم خدا به دوستت صبر بده و بتونه این غم بزرگ رو تحمل کنه همین که از راه دور هم هواشو داری خودش یه جور تسکینه مهم اینه دلت باهاش همراه است و تو لحظه لحظه های سختی ها به طور معنوی کنارش بودی.

منم همین آرزو را براش دارم
واقعا دوری و دلداری دادن سخته

شاذه پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 13:59 http://moon30.mihanblog.com

خدا رحمتشون کنه و به بازماندگان صبر بده

ااا صندلی داغ بود دیر رسیدم! ولی سوالامو جواب داده بودی

عشقتون پایدار

ممنونم

7min پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 16:50 http://7min.blogsky.com

من میمیرم واسه لحظه ی دیدار !! خدا یکی هم نصیب ما بکنه مردیم از تنهایی

یکی از زیباترین لحظه هاست....

سعید پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 18:55 http://www.zowragh.blogfa.com

انا لله و انا الیه راجعون
همه از خداییم و همه به سوی او بر میگردیم
سلام دختر عمو جان
صمیمانه تسلیت میگم
خدا به بازماندگانش صبر بده

سعی کن تو هوای گرم از عطرهای گرم استفاده نکنی
چون وقتی آفتاب به این عطر ها میخوره پس رایحه شون اصلا خوب نیس

سلام پسرعموجان
متشکرم
خداوند به شما و عزیزانت عمر طولانی و باعزت بده
درسته که هوا گرمه... اما ما تو آفتاب نیستیم
ولی ممنون از توصیه شما

mahee پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 19:41

ای واااای...خدا رحمتشون کنه و بهشون صبر زیاد بده
پ.ن 5: هوراااا


متشکرم ماهی جان

دلژین جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 09:49 http://delzhin.blog.ir

منم پدر دوستم پریروز صبح فوت شدن :(
خدا بیامرزه همه رفتگان رو


خدا رحمتشون کنه

رسیدن جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 13:53

خدا رحمتشون کنه.

الهی آمین

گمنام شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 07:24

با سلام
کل ذات فائقه الموت
خدا رحمت کند همه رفتگان و اموات را .

اسرار الهی را نه تو دانی و نه من
وین حرف معما نه تو خوانی و نه من

هست اندر پرده گفتگوی من و تو
چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من

با خواست و تقدبر الهی نمی توتن جنگید. اما می توان با آن کنار آمد یعنی جز این راهی برایمان وجود ندارد. دوست شما هم چاره ای جز صبر و تحمل نخواهد داشت. یه مثل هست که میگه خاک فراموشی میاره یعنی هر کسی را که زیر خاک رفت ، فراموش خواهد شد. و یا بقول سعدی : از دل برود هر آنکه از دیده برفت.
زندگی ادامه خواهد داشت امروز پدر دوست شما بوده و فردا ....
شاعری گفته:
فلک تا بود اینش کارش بوده
نه امروزش چنین چنین رفتار نموده ...
یا این تک بیت زیبا :
یادها رفتند و ما هم می رویم از یاد ها
کی پر کاهی بماند در میان باد ها ....

انشالله این حوادث درس عبرتی باشد برای ما
انشالله که قرار عاشقانه خوش گذشته باشد.

سلام به روی ماهتون
بله همینطوره
خدا بیامرزه تمامی رفتگان را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد