روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

صندلی داغ

سلام

روزتون بخیر

از دیشب کلی نوشته و ایده برای امروز که سالگرد ورودم به بلاگ اسکای بود داشتم

اما صبح که بیدار شدم هیچ کدومش به نظرم جذاب نیومد

امروز دومین سال زندگی من در کنار بلاگ اسکای هست...

خیلی از غم ها و شادیهام را اینجا با دوستام شریک بودم

در خیلی از غم ها و شادی های دوستام هم شریک بودم

به بودنتون دلگرمم و از اینکه اینهمه دوست خوب دارم به خودم میبالم



امروز به مناسبت سالگرد وبلاگم میخوام هر سوالی که در هر حوزه ای پرسیدید را جواب بدم

(به غیر از سوالهایی که باعث پیدا شدن در دنیا واقعی بشه- مشخصات شخصی ، آدرس ها و ... )




پ ن 1 : اولین کسی که توی وبلاگم کامنت گذاشت خانم دکتر پرژین بود

پ ن 2 : با خیلی از دوستای اینجا دوست واقعی شدم و از حوزه مجازی خارج شدن


نظرات 32 + ارسال نظر
عالی سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:02

سلام
چه روز خوبی اومدم وبلاگتون
میشه بگی چی باعث شده دوتا عاشق (تیلو و دکتر) نتونن باهم باشن؟ و اینجوری توی دوری و دلتنگی روزگار سپری کنن؟

سلام بر دختر گل
ما هر دو پیشینه ازدواج داریم و از تفاوت فرهنگی و تفاوتهای خیلی زیاد در مسائل دینی و مذهبی که وجود داره میترسیم
و اینکه ایشون تهران هستن و من حاضر نیستم از اصفهان برم و ایشون هم اونجا برای خودشون کار و زندگی دارن و حاضر نیستن اصفهان زندگی کنن
و ....
بهرحال خیلی چیزهای حل نشده وجود داره که تصمیم گرفتیم همینطوری عاشق بمونیم
وگرنه همه میدونن که دوری و دلتنگی و فراق خیلی خیلی سخته

The Conqueror Worm سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:07 http://lunacy.blogsky.com/

من فقط کمی راجع به دکتر و شکل گیری رابطه و نوع رابطتتون کنجکاوم البته دوست داشتی بگو در ضمن دو سالگی وبت مبارک

شکل گیری رابطه واقعا از یه جای خیلی ساده شروع شد
در یک شبکه ی مجازی هردو عضو بودیم ولی در همون شروع تلفن رد و بدل شد و خیلی ساده قبول کردیم که آشنا بشیم
اما دوران آشنایی و اعتماد حدود نه ماهی طول کشید

گندم سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:12

روزگارت خوش و ایام به کام


به همچنین دوست خوبم

شیرین سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:18 http://khateraha95.blogfa.com/

پس تولد وبلاگتون مبارک

ممنونم
همه ایام شما هم مبارک

عالی سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:42

الهیییی.
منم به مامانم چند وقت پیش میگفتم این آقاهه خیلی خوبه اما فقط واسه رفاقت نه ازدواج.


البته آقاهه ی ما از این حرفا خوب تره... و مطمئنم اگه قضایای جانبی نباشه باهاش زیر یک سقف خوشبخت خواهم بود

گمنام سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:45

با سلام
در بدو ورود سالگرد ایجاد وبلاگ را تبریک می گویم و الان که دو سال کامل داره باید دیگه از شیر گرفته بشه و وارد جرگه غذا خواران شده باشه.
با توجه به اینکه در جوانی عشق بر عقل تسلط داره و جوانان عشق را ترجیح می دهند ولی کمی که پا به سن گذاشتند افکار و عقاید زمان عشق به نظرشان نه تنها مفید به نظر نمی رسه و حتی ممکنه احمقانه و مضحکانه هم فرض بشود. و از طرفی در سن جوانی برای ازدواج امکان انتخاب بیشتر برا جوان وجود دارد . و از بعد سوم اینکه شما در ابعاد مکان زندگی ، فرهنگی ، دینی و مذهبی و ... با هم هماهنگ نمی باشید و شاید تنها از لحاظ عشق با هم تفاهم دارید فک نمی کنید هر دو دارید به آینده خودتان لطمه وارد می کنید و آینده را دچار خدشه و مشکل می کنید.
دوست دارم از دیدگاه منطق و عقل به سوالاتم جواب بدهید.
برای خوشبختی و سعادت شما دعا می کنم

با سلام

کو سوالاتتون؟



دیدگاه دیگری ندارم - دیدگاهی که در موردش زیاد هم حرف زدیم همینی هست که موجود هست (حالا غلط یا درستش را از نظر دیگران نمیدانم) و البته که ما امروز این تصمیم را نگرفتیم و فکر نکنم ده سال مدت زمان کوتاهی باشه...(البته حدود ده سال نه ده سال کامل)

میترا سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:48

آخ جون من یه عالمه سوال فضولی دارم
از اقای دکتر بیشتر بگین
برنامه ازدواجی ندارین
نمیشه یکیتون کوتاه بیاد دوری تموم شه
خانوادت در جریانن؟
خواهرت با شوهرش چرا درگیرن؟ بچه دارن
انشالله عاقبت همه تون خیر و خوش باشه عزیزم
دوری خیلی سخته ارزوی وصال شیرین دارم برت
دوسالگی وبتون مبارررک

چی بیشتر بگم؟
نه اصلا برنامه ازدواج نداریم
هنوز که کسی کوتاه نیومده
نه خانواده در جریان نیستن... این نوع رابطه ها برای خانواده ها تعریف موجهی نداره
شوهر خواهرم بعد از ازدواج یک سری اخلاقهای بد و گره های روانی از خودش نشون داده که داره زندگی را برای خواهرم غیرقابل تحمل میکنه
بچه هم ندارن
متشکرم

الی سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 11:22 http://elhamsculptor.blogsky.com/

تولد وبلاگیت مبارک امیدوارم هر روز برات روز تولد و تبلور باشه


ممنون عزیزدلم

7min سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 11:55 http://7min.blogsky.com

اسم واقعی مغز بادوم ؟ اطلاعات شخصی نیست که

چرا هست
چون یه اسم خاص هست و ما زیاد بیرون میریم و دوستای اصفهانی زیاد داریم ...

اما چون شما نظرات را تایید نمیکنی میتونم بیام درگوشت بگم

طلوع ماه سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 12:42 http://mmnnpp.blog.ir

عه چ جالب تولد وبلاگ منم دو روز دیگه است.البته ایشون یکساله میشه
شاد و خوشبخت باشی تیلوی عزیزم.
برات بهترین ها رو ارزو میکنم.

به به
چه تفاهمی
چقدر خوب
مرسی

صحرا سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 12:54

دو سالگی وبلاگ ات مبارک گندم جان
سوال خاصی ندارم جز اینکه چشمات رنگی اند؟

سلام عزیزدلم
ممنونم
نوچ
چشمام قهوه ایه تیره ان

حامد سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 12:54

تولد وبلاگت رو تبریک میگم و ایشالا که اینجا همیشه از خوشیها و مهربونی بنویسی
و خبر ازدواجتون رو از همینجا بهمون بدین

ممنونم دوست خوبم
متشکرم از آرزوی قشنگت

7min سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 13:02 http://7min.ir

عااااقاااا بیا در گووووشم بگووووو من اصفهانی نیستم
من عاشق اصفهانم آرزومه با یه اصفهانی ازدواج کنم کوتاه هم بیام و بریم با هم یه گوشه ای ( گوشه ی خوبا!!) از اصفهان زندگی کنیم !!


اصفهان برای زندگی عالیه

میترا سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 13:04

دوباره گفتم از فرصت صندلی داغ استفاده کنم
از اینکه جدا شدی پشیمون نیستی ؟چند سالگی ازدواج کرده بودی؟
شماکه خیلی همو دوس دارین و از بودن کنار هم لذت میبرین چرا وصال نه؟
البته به قول یکی از دوستان شما الان در مرحله پختگی و عاقلی هستین بخصوص با تجربه شما و اقای دکتر

من در بیست سالگی ازدواج کردم
نزدیک به یک سال بعدش جدا شدم
پشیمون نیستم چون واقعا راهی جز این نبود... خیانت راه دیگه ای نداره
ما داریم همینطوری با هم زندگی میکنیم... دوست داریم نزدیک تر باشیم ... دوست داریم زیر یک سقف باشیم ولی نمیتونیم موقعیت های شغلی و خانوادگیمون را از دست بدیم

سعید سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 13:15 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوبی؟
کم خواب نباشی
منم به کم خوابی خیلی حساسم
اصلا اعصابم خورد میشه
بیاین برای صحبت کردناتون یه وقت مشخصی بذارین که به خوابت لطمه نخوره

سلام بر پسرعموی پیرهن صورتی خودم
ممنون
صحبت کردنامون وقت مشخص داره... اما کارکردنای ایشون زیاد شده

اناهیتا سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 13:39 http://khaterateman1369.blogsky.com/

تیلو جونم من سوالی ندارم در حدی که لازم باشه بدونم تو وبلاگت گفتی . مبارکه عشقم

فدای مهربونیات دوست عزیزم

قندک سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 14:11

سلام. الهی که صد ساله بشی

سلام عموزاده شیرین من... با شمای دوست
کنار دوستای خوبی مثل شما
با هم دیگه

فرساد سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 14:13

سلام

تولد وبلاگتون مبارک. من اغلب شما را می خونم و انرژی می گیرم.
برای من سوال مهم اینه: می تونی از آقای دکتر بعد از 10 سال رابطه عاطفی دل بکنی
با توجه به اینکه هیکدام هم نمی تونید داشته های امروز رها کنید تا با هم باشید؟
سوال دوم هم اینه: اگر رها کنید، می تونید ایشون با کسی جایگزیم کنید؟
با توجه به اینکه رابطه شما از هوس زودگذر و عشق خام جوانی گذشته و 10 ساله عمیق شده!
اینها را از روی کنجکاوی نپرسیدم، پرسیدم چون خودم پای در راه هستم ولی رشته های عاطفی منو به اینجا وصل کرده که قدمتش بیش از 8 ساله و دل بریدنش ندارم
اگر 8 سال پیش موقعیت الان داشتم بدون ثانیه ای تامل می رفتم

سلام و روز بخیر
خدا نکنه بخوام از آقای دکتر دل بکنم
اونم نمیخواد دل بکنه
ازدواج یک قرارداد دو طرفه هست در زیر یک سقف ما یه قرارداد دو طرفه داریم که زیر آسمون بسته شده... خدا نکنه بخوایم از هم دل بکنیم

جواب دوم باز هم خدا نکنه

من نمیخوام برم
اگه هر قدرتی داشته باشم به عقب برم یا جلو میخوام همینجایی باشم که هستم

ساناز سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 14:41 http://sanaz2020.blogsky.com

سلام. تولد دوسالگی وبلاگتون مبارک.
چندتا سوال داشتم که ظاهرا بقیه دوستان پرسیدن.
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید.


سلام
ممنون

راحیل سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 14:43

من عاشق عشقتونم، بی نظیره ، هیچوقت به جدایی فکر نکنین هر دوتون خاص و فوق العاده این


متشکرم

Roz سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 16:30 http://ninilosemamanii.blogfa.com/

اوه وبلاگ ات رو باز کردم که کلی سوال بپرسم ازت ولی یهو دیدم همه سوال ها پرسیده شده پنچر شدم من
پس میتونم بگم امیدوارم دوستی و عشقتون سالیان سال پایدار باشه

متشکرم دوست خوبم
ممنون

7min سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 19:11 http://7min.blogsky.com

چهار میلیارد میگیرم به کسی نگم اسم مغز بادوم چیه
چهار میلیارد دیگه میگیرم که بگم اسم مغز بادوم چیه
#اقتصاد_دان

هورا
چه کاسبی ای راه افتاده
بیا شش میلیارد بگیر و اسمش را لو بده که لااقل دو میلیاردش را هم بدی به من
من کارم با دو میلیارد راه میفته

مونا سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 19:35 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام عزیزم
تولد وبلاگت مبارک باشه
ابدی شدن این عشق آروم و زیبا رو برات آرزو میکنم
ایشالا همیشه کنار هم آرامش داشته باشید
و به لطف خدا و درست شدن شرایط به وصال هم برسید


سلام به روی ماهت
یک دنیا سپاس

مینا وفندق توراهش سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 20:35

سلام خانمى خوبى منو یادته ؟خیلى وقته برات ننوشتم اما خوندمت, اگه یادته فندوقم به دنیا اومده الان دوماهشه خدابهمون لطف کرده یه دختربهمون داده
من همیشه برام سوال مونده که چرا ازشهریور زخم خوردى ؟

سلام به روی ماهت
قدم نو رسیده مبارک
انشاله که سالهای سال کنار هم با سلامت و شادی زندگی کنید

من یادم نمیاد که از شهریور زخم خورده باشم
یادمه از اردیبهشت زخم خورده بودم که اونم مربوط میشد به جریان جدایی از همسرم

خاموشه کنجکاو سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 23:07

سلام
تولد وبلاگتون مبارک
منم خاموش میخونمتون و الان که سوال دارم روشن شدم
سوال اول: یه داستانی نوشته بودین... داستان مهرانه ... اون متعلق به خودتون بود؟؟ من اون داستانو میخوندم همش شما رو تصور میکردم ..

سوال دوم: اگه از بعد از ازدواج شوهرخواهرتون اخلاقش عوض شد، چرا الان به اوج خودش رسیده؟ نمیشد زودتر از اینها جلوش گرفته بشه؟؟

سوال سوم: اگه یه بار که اقای دکتر توی اتاقتون بود و مثلا داشتین شعر میخوندین و میخندیدین یهو پدرتون برسه عکس العملش چیه؟ شما چیکار میکنین؟؟

سلام بر خاموش جان کنجکاو
متشکرم
سوال اول : اون داستان بود
سوال دوم: خواهر من به تصور خودش صبوری کرده تا زندگیش حفظ بشه
سوال سوم: اقای دکتر تو اتاقم بود؟ ما اصلا با هم خونه ی ما و اینطور جاها نمیریم... تمام قرارهای عاشقانه ما بیرون و در فضاهای عمومی هست و کتاب خوندن شب و اینا هم همه از پای تلفن....

شبنم چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 00:20

سلام در گوشی روابطتون با آقای دکتر در چه حد هست؟؟ فقط گفتاری یا فراتر
تا حالا بهم محرم شدید؟
اگه دوست داری جواب بدید

سلام
روابطمون بسیار نزدیک و عاشقانه هست
محرم بودن به دل آدمهاست ... اینکه بتونی پابیند به یک نفر باشی یعنی باهاش محرمی

دیوونه چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 07:47

حسین پناهی می گفت حرف حقیقت را یا دیوونه میگه یا بچه :
یکی از خصلت های عاشق از خودگشتگی است و همه چیز را برای طرف مقابل میخان . شما چرا یکیتون ایثار نمی کنه ....

شاید هنوز هیچکدوممون اینقدر فداکار نشدیم
شایدم فکر میکنیم همیشه وقت هست

سعید چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 08:37 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی خوش قلب خودم
خوبی؟
من میخوام بپرسم آقای دکتر رشته شون چیه
للی کیه چه نسبتی باهات داره
اسم ماشینت چیه
چند خریدیش
ذختر عمو جان جواب بدیاااا

سلام بر پسر عموی گل خودم
مرسی خوبم و عالی
البته میدونی که این صندلی داغ ماله دیروز بوده و من امروز میتونم هرجور دلم میخواد جواب بدم
دکترای مشاوره دارن - اما چون یک مدرک دیگه هم دارن در حال حاضر پررنگ ترین کارشون کلینیک پوست و مو و زیباییشون هست

للی نزدیک ترین دوست من هست که سالهاست دوست هستیم

اسم ماشینم هم خودم و مغزبادوم انتخاب کردیم سانبی
120 میلیون پول رایج مملکت را براش دادیم

Roz چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 11:26 http://ninilosemamanii.blogfa.com/

ای کاش برنامه صندلی داغ ادامه داشت خیلی قشنگ بود آقا نمیشه اینو یه هفته تمدید کنید ؟؟!!!


مزه ش به این بود که خیلی کم بود
وگرنه یواش یواش حسابی داغ میشد

اذر چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 11:46

عه .صندلی داغ که دیر رسیدم .
ولی بیشتر سوالاتم پرسیدن دوستان .بقیه شو هم تحمل میکنم .


تا سال بعد صبر کنیم

رسیدن چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 20:56

همه رو خوندم و جوابها گرفتم بدون اینکه سوال بپرسم


ممنون که اینهمه وقت گذاشتی

دریا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 22:51

خیلی وقته وبلاگتون را می خونم اوایل خوشم نیامداما الان حس خوبی دارم انرژی مثبت میدی شما مخصوصا وقتی از بازی با بوها و میوه ها و لباسهای خوشرنگ میگید

لطف دارین شما دریا جان
شماها هستین که من انرژی میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد