روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

لبخندهای کشدار

سلام

صبح بخیر

خوبین؟

صبح که میومدم یک پدربزرگ را دیدم که عصازنون دست نوه ی نوپاش را گرفته بود و هر دو به سختی و خیلی آروم آروم راه میرفتن

دیدن این صحنه اول صبح باعث اولین لبخند کشدارم شد


بعدتر اومدم در دفتر را باز کنم ، یه مورچه دیدم که یک تکه بزرگ کیک (برای مورچه بزرگ اما در واقع فسقلی) را برداشته بود و داشت با تلاش بسیار میبردش

حس خیلی خوبی بهم دست داد و دومین لبخند کشدارم را زدم


سلام و احوال پرسی با خانم مسن همسایه که صبح اول صبح برای خودش (تنها زندگی میکنه) نان تازه و آش و یه سبد بزرگ سبزی خریده بود و من سبدش را براش تا دم خونشون که ته همین بن بست بغلی بود بردم و کلی دعام کرد و باعث شد لبخند سوم را بزنم

(سبدش از این سبدهای چرخدار بود... اما برای اون خانم مسن که راه رفتن برای خودش هم دشوار بود، البته من دیدم که عروسها و پسرها و دخترها و دامادهای این خانم حسابی هواشونو دارن)


خواستم خوراکیهایی که مامان برام گذاشتن را بزارم داخل یخچال (من هر روز ناهار میارم و در دفتر ناهار میخورم)

چشمم افتاد به میوه های شسته و مورد علاقه م ... کنارش یه عالمه گوچه گیلاسی و دتاکس واتری که صبح زود با عشق برام درست کرده بودن.... لبخند کشدار چهارم


به محض باز کردن تلگرام یک پیغام زیبا از یک دوست قدیمی.... لبخند


یک واریزی خوب برای صبح اول صبح.... لبخند


یک سفارش کار تازه .... لبخند


تو لیست روزم نوشتم « حتما به عزیزانت تلفن کن و سراغشون را بگیر...» ... لبخند


پ ن 1 : امروز روز قشنگ ماست... لبخندهای کشدارتون را ثبت کنید

پ ن 2 : امروز همه دنیا دارن لبخند میزنن.... حتی عروسکهای کوچولوی روی مانیتور من

پ ن 3 : امروز میتونه یکی از بهترین روزهای زندگیتون باشه

پ ن 4 : من بزرگترین لبخندم را نگه داشتم برای وقتی که ایمو بزنم به آقای دکتر و بگم «سلام عزیزم... صبح قشنگت بخیر...»


نظرات 3 + ارسال نظر
Meredith چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 10:48

چقدر خوبه این دید مثبتت به زندگی. امیدوارم همینجوری بمدنی و روز به روز بهتر و خوشبخت تر بشی

متشکرم عزیزم
زندگی را باید ساخت
خوشبختی را باید به دست آورد

سعید چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 11:40 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جانم
چقد خوب چقد عالی
منم حالم خوب شد

سلام بر پسرعموی خودم
خدا را شکر
ان شالله که همیشه خوب باشین و لبخند بزنین

گمنام چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 12:40

با سلام
انشالله که همیشه لبخند هات کش دار و شیرینتر از نبات باشه


به همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد