روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای بهاری

سلام

روزتون بخیر

بهارتون پر از شادی های بی پایان

خوب هستین؟

منم خوبم

صبح که از خونه اومدم بیرون یه بارون ریز زیبا در حال بارش بود

الانم آفتابی و آرام

زندگی در یک خلسه ی آرام میگذره

کتاب میخونم به شدت

کارهام روی هم انباشته میشه

اتاقم در نامرتب ترین حالت خودش به سر میبره

انگار منتظر یک معجزه ام تا به زندگی برگردم...

عوضش کتاب میخونم و توت فرنگی میخورم و بهار را با تمام وجودم حس میکنم

موزیک گوش میدم و چرت میزنم و از بهار لذت میبرم

قرارهای مربوط به سفر را مرتب میکنم (برای خرداد) و لبخند میزنم

و آنچنان به آقای دکتر دلگرمم که حس خوشبختی زیر پوستم خونه میکنه



پ ن 1 : مشکلات همچنان سرجای خودشون هستند... و من سخت جانی میکنم

پ ن 2 : دست از نوشتن کشیدم و دلم برای دفتر و قلمم تنگ شده

پ ن 3 : افتاب روی برگهای نعنا ، سایه روشنهای بهارانه و حسی غیرقابل توصیف

نظرات 6 + ارسال نظر
Nahid چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 14:21 http://rooznegareman.blogsky.com

عجب بارون نازی بود، صبح. دلم نمیخواست برسم سرکار

وای دل منو هم برد

حامد چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 14:46 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام بر تیلو خانوم عزیز خوبی
چقدر بهارتون خوشکله
حسودیم شد

سلام به دوست خوبم
بهار همیشه خوشگله و بی نظیر
از دستش ندی

حامد چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 18:11

عاشق؟؟؟
دیگه از ما گذشته تیلو خانوم
اتفاقا این که نوشتم دیالوگ دوتا عاشق بود اونم بدجور
منم فالگوش وایستاده بودم

رد گم نکن
برای عاشقی هیچوقت دیر نیست
از ما گذشته هم یه پوشش امنیتی هست...
من که حس میکنم اینا دل دل کردنای خودته

شاذه چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 22:55 http://moon30.mihanblog.com

زندگیت همیشه بهاری و پر از عشق باشه رفیق

به همچنین عزیزدل

امیر پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 07:58 http://balot1395.blogfa.com

با سلام
روزهایی هست که زندگی فقط و فقط مختص دل است و دل هم به کار رغبت ندارد.... بعضی اونو تنبلی می خونند و بعضی هم بیعاری اما من میگم این اوقات بهترین روزهای عمر است . ماه ها عقل حاکمیت می کرد بگذار چند صباحی دل فرمانروا باشد . بقول شیرازی ها یازده ماه شعبون یک ماه هم رمضون.... یازده ماه تابعیت عقل را قبول کردیم بگذار یک ماه هم دل رئیس باشد.
شیرازها میگن : آقو این همه جون کندیم به کجو رسیدیم بزار چند روز هم با دلمون کار کنیم .
اگه بنا به کار کردن باشد ، کار همیشه خدا هست ولی اگه به ندای دل گوش ندادیم و اونو فراموش کردیم باور کن بزرگترین ضرر را کرده ایم . کار و درآمد خوب است اما کار و ثروت باید در راستای خدمت به انسان باشد نه انسان برای کار و ثروت.
پس خوش باش و دل را گرامی بدار که حکومتش همین چند روز است .بقول سعدی شیراز:
چون که گل رفت و گلستان شد خراب
بوی گل را از که جوییم ، از گلاب

حالا که گل را در کنار داریم قدرشو بدانیم قبل از اینکه گل از میان ما برود. و باز هم سعدی میگه:

ای که عمر رفت و تو در خوابی
مگر این پنج روزه در یابی

عمر برف است و آفتاب تموز
اندکی مانده و خواجه غره هنوز ....

به هر حال از بهار عمر و از بهار طبیعت و از بهار عشق لذت ببر
مشکلات هم وقتی که سخت نگیری، اونم سخت نمیگیره ...

همیشه اتاق ات مرتب بود و درست و راست چند صباحی هم بزار دانشجویی باشه

خوشحالم که همیشه شادابی و منبع انرژی و وجودت فورانی و اتشفشان عشق ...

سلام دوست خوبم
اینکه شیرازیا کلا زیاد کار نمیکنن که کاملا مشهور هست
تازه کی گفته کار همیشه خدا هست؟

خاله ریزه پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 08:19 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

عشقتون مستدام تیلوی عزیزم
امیدوارم مشکلات جدی نداشته باشی :)

ممنونم
منم برای همه دوستای وبلاگیم دعا میکنم که هیچ وقت مشکلات جدی نداشته باشن...
مشکلات روزمره ... جزئی از زندگی هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد