روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرین سه شنبه فروردین

سلام

صبح بخیر

روزها به کامتون

امروز از اون روزهایی هست که رژه ی ارتش و از این حرفاست... نزدیک ما... همه خیابان ها و راههای منتهی به دفتر منو بستن...

هرجور بود رسیدم دفتر

یادتون هست تو سوغاتی هایی که داداش برام آورده بود یه تونیک خوشگل هم بود

یه تونیک مشکی با حاشیه های رنگی رنگی که رنگ قالبش زرد هست

یه کمی گشاد بود برام دادم خواهر زحمت تنگ کردنش را کشید

یه شال خوشگل زرد هم داشتم که باهاش ست کردم ... امروز رنگ خوده خوده بهارم....



پ ن 1 : صبح ها که میام دفتر اول لیوان گل گلی را پر از آب و دانه های تخم شربتی میکنم... نباید نوشیدن آب یادم بره


پ ن 2 : دیروز یادم رفته بود گوشیم را با خودم بیارم دفتر... شب که رفتم 20 تا تماس بی پاسخ داشتم....


پ ن 3 :  کارم رسیده به شمردن دقیقه ها


پ ن 4 : یادتون نره همدیگه را دعا کنیم


نظرات 8 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 10:19

خوش به حالت که می توانی اینقدر رنگی رنگی بپوشی و بروی سر کارت.همیشه بهاری باشی

این یکی از دلایلی بود که کارهای دولتی و کار برای دیگران را اصلا انتخاب نکردم
من دوست دارم صبح در کمدم را باز کنم و هرچی که دوست داشتم بپوشم و بیام بیرون
خیلی به آدم حس خوب میده

بهار شیراز سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 13:24

رنگ من شده

هیچکس رنگ شما نمیشه
شما بینظیری

Roz سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 13:30 http://ninilosemamanii.blogfa.com/

سلام خیلی خوبهههه که برای سرکار رفتن میتونی هر روز یه تیپ جدیدی بزنی !
این جوری آدم خیلی بانشاط تره تو محل کارش!

سلام به روی ماهت
دقیقا لباسهای رنگی رنگی حال آدم را خوب میکنه

mahee سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 14:03

مبارکت باشه تونیک..به شادی بپوشی
والا منم دارم برات لحظه شماری میکنم دیگه تو جای خود داری

فدای مهربونیات
قند تو دلم آب شد گفتی تو هم داری باهام لحظه شماری میکنی

جمشید سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 14:31 http://nightwalker.bolgsky.com

پاییز از بهار خیلی رنگین تره یا بهارتر حتی از نگاهی :)
زرد اصن رنگ پاییزه خانوم
به هر حال خوشحال و خوشرنگ باشید همیشه

من متولد پاییزم و عاشق پاییز
همیشه هم رنگهای پاییزی را بی نهایت دوست دارم
اما بهار هزاررنگه... همه رنگها توی بهار هستند و حضور دارن
به هرحال متشکرم

ساناز سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 14:47 http://sanaz1359.persianblog.ir

انشالله قرارتون خوش بگذره.

ممنونم عزیزدلم

صحرا سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 18:12

پس بالاخره داری بهاری میشی یه قرار عاشقانه هم که تنگش باشه دیگه چی بشه!


امان از دخترای شیطون

امیر چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 07:45 http://balot1395.blogfa.com

سلام
این ملاقات با همه ملاق های های دیگه فرق داره همونطور که شعبون با با ماه های دیگه فرق داره حالا می پرسید چرا؟ 1- چون این اولین ملاقات و در اولین ماه بهار می باشد 2- با این ملاقات بهار را در آغوش می کشید و بهار را با همه وجود لمس می کنید ....3- در آستانه تولد دکتر هست و می توان از همین الان تولدش را تبریک گفت و کادوی تولدش را پیشاپیش تقدیم کرد... 4- لباس هایت بهاری است و بهار را در آغوش داری و بهاری فکر می کنی 5- .دعای خیر دوستان بدرقه راهت هست 6- ....
دیگه از خدا چه میخای دختر خوب و مهربون .....
البته تو برازنده ای و لایق بهترین ها هستی ....
و از خدا میخام بهترین را برایت رقم بزند .....


سلام
فقط میتونم بگم متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد