روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرین دوشنبه فروردین

سلام

روزتون پر از عطر بهار

خوب هستید؟


یکی از دوستای وبلاگیم به شدت روزهای غمگینی را میگذرونه عزیزی را از دست داده و سخت داغداره... داغ جوان خیلی سخته...

خدابهشون صبر بده

اگه براتون ممکن بود برای عزیز از دست رفته شون فاتحه یا صلواتی بفرستید و برای خودشون از خداوند صبر طلب کنید



یکی از دوستای وبلاگیم باهام در ارتباط بود و با حرف زدن با هم آروم میشدیم

از بعد از عید کلا ازش بیخبرم

امیدوارم در صحت و سلامت باشه و مشکلی نداشته باشه


یکی از دوستای وبلاگیم امتحانات سختی در پیش داره و التماس دعا داره

برای موفقیت هاش دعا کنیم


یکی از دوستای وبلاگیم این روزها مثل خودم کمی مشکلات جسمی داره

برای سلامتی خودمون و دیگران دعا کنیم


یکی دیگه از دوستای وبلاگیم ....

خیلی وقتا سر نمازهام تک تک تون را یاد میکنم

خیلی وقتا سر اذان یادتون میفتم

دعاهای بی وقت یواشکیم خیلی وقتا بدرقه ی راهتونه

بی نهایت دوستتون دارم



پ ن 1: فروردین رو به اتمامه...


پ ن2 :  اون صورتی های دوست داشتنی مربوط به حرکت تیلویی تون را میپوشین؟ یاد هم دیگه می کنید؟ وقتایی که تو کوچه و خیابون یه خانوم با شال صورتی یا یه آقا با بلوز یا تی شرت صورتی میبینید... یاد همدیگه می افتین؟


پ ن 3 : آهنگای خوشگل دانلود کردم ... کلی ذوق کردم... و الان کلی شادم

نظرات 10 + ارسال نظر
نل دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 12:19

ایشالا دوستای وبلاگیت به ارامش برسن. خوشبخت بشن. امتحاناشونو خوب بدن.
ما هم خوشبخت شیم همه خوشبخت شن


انشاله

سعید دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 12:30 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوبی
خیلی خوشحالم که یه نسبت خویشاوندی هم با هم پیدا کردی
من که پیرهن صورتی رو میخونم

سلام پسرعموجان
شما خوبی
این نسبتها حرف ندارن
بخون که خوب میخونی

Nahid دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 14:38 http://rooznegareman.blogsky.com

ممنون از اینهمه خوبیت خاااانم. اوامرتون موبه مو انجام شد. فقط توروخدا التماس دعا. تیلو جان منم یه گرفتاری مهم دارم که فقط با دعا و نظر رحمت حضرت حق درست میشه. تورو به اجداد طاهرینت بااون دل دریایی و پاکت، به منم دعاکن. خیلی ممنونتم عزیزم.

مرسی که دوستام و خودم را دعا میکنی
چشم
هم خودم هم دوستام دعاگوی شما خواهیم بود
بی نظیری دختر میدونستی؟

رسیدن دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 14:53

شکر که شادی . شادیت مستدام


ممنون
به همچنین برای شما

طلوع ماه دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 16:09 http://mmnnpp.blog.ir

خیلی عجیبه ها.ولی ادم واقعا از غم دوستای وبلاگیش غمگین میشه.من خیلی وقتا تو طول روز ناخود اگاه یاد بعضیا می افتم...
روزتون بخیر و شادی.

منم یادتون میفتم
از غمهاتون غصه میخورم
با شادی هات میخندم
خدا را شکر میکنم برای داشتنتون

بانو میم دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 16:43 http://banoo-mim.blog.ir

سلام...
من رو هم دعا کن

تو که عزیزی
حتما
اگه قابل باشم دعا میکنم
شما هم ما را دعا کن

soly دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 17:45 http://www.soly.blogsky.com

همیشه ی همیشه خوش باشی.


متشکرم
چرا وبلاگت این شکلی شده؟

Nahid دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 21:52 http://rooznegareman.blogsky.com

ممنون. بی نظیرم خودتی


خیلی از رفتار و کارهات خوشم میاد
یه طورایی ازت الگو برداری میکنم

امیر سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 07:55 http://balot1395.blogfa.com

سلام
صبح بخیر
دل بی غم در این عالم نباشد
اگر باشد بنی آدم نباشد ....

شاعر دیگری گفته :
زهوشیاران عالم هر که را دیدم غمی دارد
دلا دیوانه شو ، دیوانگی هم عالمی دارد

کاش می شد قلب ها آباد بود !
کینه و غمها به دست باد بود !

کاش می شد دل فراموشی نداشت !
نم نم باران هم آغوشی نداشت !

کاش می شد کاش های زندگی !
گم شوند پشت نقاب بندگی

کاش می شد آسمان غمگین نبود !
رد پای قهر و کین هر گز نبود رنگین نبود !

اگه به اطراف نگاه کنیم می بینیم هر کسی به نوعی مشکل دارد و تقزیبا با غم و مشکل هم یا کنار آمده یا خواهد آمد و این یک اصل ادامه حیات و قانون طبیعت است ....
اما آنچه که در این میان باقی می ماند ابراز هم دردی و غمخواری توسط دوستان و آشنایان است که مرهم التیام زخم ها شده و موجب می شود که این زخم ها عفونی نشوند و زودتر بهبود یابند...

و شما دوست خوبم آنقدر مهربان و غمخوار هستید که درد و رنج همه را مانند درد و غم خویش می پندارید و سعی در بهبهودی آنان دارید و این خصلت خوب شما موجب دوست دشتنی شدن شما شده است ....

سلام
روزتون بخیر
واقعا این دنیا با غم و شادی همزمان همراهه و کاریش نمیشه کرد
در مورد من هم شما همیشه لطف داشتین

اناهیتا چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 10:34 http://khaterateman1369.blogsky.com/

من دیروز با شال صورتی بیرون بودم تیلو جان . فرا هم میپوشم

هورا به خودت عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد