روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پیاده روی صبح ... مشکلات شب

من برای اینکه صبح پیاده روی خوبی بکنم

ماشین نیاووووووووووووردم

تا یه مسیری را با داداشم اومدم

بقیه هم پیاده

بهش سپردم شب موقع برگشت بیا دنبالم...

الان دیگه داره کم کم شب هم تموم میشه و به صبح میرسه

و ایشون تازه زنگ زدن اصلا نگران نباش

یه کمی دیرتر میام


من گرسنه شدم

هیچی تو یخچال دفتر نداریم جز یک دونه ملون و یک دونه طالبی که اصلا حس آماده سازی برای خوردنش نیست

چند تا دونه هم خیار که چون عصر خوردم دیگه واقعا دچار سردی میشم

خب خسته هم هستم

صبح کجا الان کجا

حااااااااااااااااااالا من چیکار کنم؟






پ ن 1: خب نگین پاشو تاکسی بگیر و برو که حالش نیست

پ ن 2 : نگین میخواستی ماشین بیاری که بخاطر حفظ محیط زیست و سلامت بشری اینکارو نکردم

پ ن 3 : لطفا اصرار نکنین که بیاین و منو برسونین خونه

پ ن 4 : دلم املت قارچ و نخودفرنگی دار میخواد

نظرات 9 + ارسال نظر
delaram یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 21:15

Elahi
Az daste in mard jamaat:-D
Baba o dadashe manam haminan. Hamsar ham gahi

خب کار دارن
بنده های خدا کلی کار میریزیم سرشون

امیر... یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 22:55 http://bacheh.blog.ir

اوه تیلووووووو
تیلووووو
الانه که از این همه غریبی و گرسنگی تو ٫ من گریه ام بگیره ..
ای داد .. ای بیداد ....
:(19239

الان این عدده چیه؟
گریه هم نکن که اصلا بهت نمیاد

گلشن دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 01:56

پست خارج از نوبت از خودت د ر وکنی ها !


امبدوارم گرسنه نمونده باشی

هاهاها
رفتم خونه و حسابی به خودم رسیدم

لیلی دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 08:28 http://www.leili1988.blogfa.com

حقته تیلو تا باشه از این غلطها نکنی چه معنی داره خودتو برای محیط زیست به فنا بدی هااااااا

خانومی دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 09:12 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام دیشب رفتی خونه؟
نکنه توی دفتر خوابیدی؟

نه بابا
دیگه حالا من الکی شلوغش میکنم شماها چرا باور میکنین
بنده خدا ساعت نه اومد دنبالم رفتیم

نفس1 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 13:01 http://nafas1367.blogsky.com/

خسته نباشی عزززیززم...آقایون بیشترشون بدقولن....املت قارچو نخود؟؟؟امتحانش کنم این دفعه..

نه همه اقایون اینطوری نیستن
داداش هم برای اینکه بدقولی نشه زنگ زد دیگه
عالیه حتما امتحان کن

دخترشیرازی دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 15:03

وای امان از وقتی که سرکار باشی گشنت بشه چیزیم دم دستت نباشه با باشه خودت تنبل باشی

فکر کردم فقط من اینطوریم

دخترشیرازی دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 18:16

نه عامو منم همیطورم

Meredith سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 20:43 http://san-antonio.blogsky.com

منم دلم از اون املت ها میخواد!
به به پیاده روی! عاشق پیاده روی ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد