روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سپور محل

سلام

آقا چه معنی داره سپور محل هی چپ بره راست بیاد به ما سلام کنه

خب زشته

من یه دختر مجرد جوان خوشتیپ

این سپوره هم جوونه ... خب یعنی چی....

من پارسال دیدم این سپور تازه اومده محل ما ... خیلی با دقت جلوی دفتر را جارو میزنه و نظافت میکنه

به باغچه ها رسیدگی میکنه ... هوا هم نیمه گرم گفتیم آقای سپور بفرمایید یه بستنی مهمان ما باشید از سوپر بغل دستی

دفعه بعد گفتیم زحمت بکشید خودتون این بستنی را بخرید و نوش جان کنید

آقا بعدش هم به غلط کردن افتادم ها

هرجا من را میبینه

تو محله ی بالا

وسط راه پیاده روی

تو کوچه

با دوستان

آشنایان

فامیل های وابسته

همچین می ایسته به سلام و حال احوال پرسی که نگوووووووووووووو

خب برادر من همچین نکن... زشته بخدا... مردم فضول این دور و بر چی میگن......




پ ن 1 : لطفا نیاید بگید که نمیدونم چه اشکالی داره و این حرفا ... آقا اشکال داره ... خب اینهمه گرم و صمیمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پ ن 2 : من اصلا هم در این موارد فکر بازی ندارم خیلی هم بسته و سنتی هستم

پ ن 3 : اگه نانا بفهمه حسابم را خواهد رسید

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم بانو یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 08:48

واقعا که

گلشن یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 09:02

خوشگلم هست حالا یا نه?ردش کن بیاد اینور من به همونم راضیم

خدا نکشتت
یعنی آی خندیدم
تازه یادم اومد ببینم مثل پرتغال فروش محله آنا هست یا نه
اما ما از این شانسا نداریم
نه که نبود
همین الان داشت دوباره رد میشد اومد کلی سلام و احوال کرد ، یواش یواش.....

گلشن یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 09:26


شاید بستنی میخواد تو این هوا
راستی آنا چرا جمع کرده رفته?چی شده?

شایدم
من که خودم تو سرما بستنی کنار بخاری را خیلی دوست دارم
جمع کرده ؟؟؟؟؟؟؟
چرا اینکارو کرده
چرا به احساسات ما توجه نکرده
حداقل من که اینهمه دوستش داشتم را اصلا در نظر نگرفته
خیلی ناراحت شدم
خیلی

گلشن یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 10:30

عه ! اونطور که اول گفتی هستش تعجب کردم انگار خبر نداشتی

نمیدونستم نیست
صبح فقط به تو و مبی سر زدم و سرم شلوغ شد
نتونسته بودم برم سر وقت آنا
اون را باید با فراغ بال خوند یه جور خاص

اذر یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 11:08 http://azar1394.blogfa.com

سلام سلامتی میاره
نزنی تو ذوقش .ببین چ تمیز جارو میکنه
حلال زاده هم هست که
ههههه


چقدر خندیدم از دستت دختر
این پست چه با نشاط بود و من نفهمیده بودم

فاطیما یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 12:01 http://torandj.blogsky.com

ببخشید من هنوز دارم اسمتونو می خونم #ششوخی


خودمم شش ماه نمیتونستم بخونمش

لاندا یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 12:11

منم کلا از سلام علیک های محله ای بدم میاد. اصن دوس ندارم. بعد صبحای زود دلم نمیاد به سوپور محل سلام ندم، البته سنش زیاده، ولی خیلی نگاه می کنه. از یه جایی به بعد آدم معذب میشه. خلاصه که حق داری حرص بخوری.
وبلاگتم دوست می دارم، با اجازه لینکت می کنم

من از سلام علیک کلا خوشم میاد
از هر نوعی
ولی این دیگه نوبره
منم وبلاگت را دوست دارم
فکر کنم بیشتر از یکساله که میخونمت
ومدتهاست که لینک من هستی

ساناز یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 14:13 http://sanaz1359.persianblog.ir

رفتگر محل ما هم خیلی پررو تشریف دارن. چند بار زنگ خونمون رو زد به یک بهانه ای درخواست چایی داشت، من هم دلم سوخت چایی میبردم.کار بجایی رسید که هر روز میومد دم در چای میخواست. حالا دیگه در رو باز نمیکنم.

قشر خیلی زحمت کشی هستنا
اما چرا بعضیاشون کارهای عجیب غریب میکنن را نمیدونم

یک زن چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 12:33 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

یاد قدیمای خودم افتادم. یادش بخیر


خاطره ش را تعریف کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد