روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شاهد از غیب رسید انکار بی حاصل نکن

سلام

عصر پنجشنبه تون خوش و خرم

50 تا کامنت تایید نشده یعنی مدتی هست که به اینجا سر نزدم

دوستای خاموش و روشن زیادی سراغم را گرفتند و این یعنی دلم گرمه به این خونه که حواس تمام دوستام بهم هست

تایید نکردن کامنتها دلیلش این هست که دوست دارم خط خط و کلمه کلمه نوشته هاتون را مزمزه کنم

گاهی یه سرکی به خونه های مهربونتون میکشم و بی صدا میخونمتون

اما چه کنم که این روزها به زمین و زمان ، وقت بدهکارم

میدوم و میدوم به امید رسیدن

به امید روزهای خوب

به امید حال بهتر

به امید ارمغانهای تازه

میدوم که برسم

میدوم که به موقع برسم و امیدوارم که برسم


این روزهای شلوغم پر شده از حال خوش

کار کردن و پول گرفتن یه طرف قصه است ولی طرف حال خوب کن قصه دعاهای خوبی هست که این آدمهای مسنی که این روزها کارشون به دستای من گره خورده برام میکنند

چقدر این قسمت را دوست دارم

وقتی اون حاج آقای مسن که با پسرش اومده بود گفت از مشهد اومدم و من تمام سعی ام را کردم که کارش سریع حل بشه و اذیت نشه

و موقع رفتن اومد سراغم و گفت نایب الزیاره شما خواهم بود

وقتی که اون خانمی که گفت همسرش به شدت مریض و بدحاله برام دعا کرد که محتاج هیچکس نشم

وقتی که یه پسرجوان گفت الهی همیشه سایه پدرمادرت بالای سرت باشه

و

و

و

این قسمت ماجرا از همش بهتره

برای همین با تمام خستگی سعی میکنم اخلاقم خوب باشه و برای تک تک مراجعین وقت بزارم و به همشون مهربونی کنم

به اون خانمی که پاش درد میکرد چهارپایه ام را دادم که یه جایی توی سایه برای خودش بشینه تا نوبتش بشه

به اون یکی خانم آدرس دادم

برای اون یکی آقا اسنپ گرفتم




این روزها وقت کم دارم

تند تند زبان میخونم و خیلی برام سخته

تند تند کار میکنم و تنم خسته است

ولی حال دلم خوبه




پ ن 1: تولد مادرجان نزدیک هست

گوشی براشون سفارش دادم


پ ن 2: امروز یه کمی خلوت بود اول صبح

اولین کاری که کردم یه جمع و جور کردن حسابی و یه جارو و دستمال کشیدن بود

از صبح هرچی دور و برم را نگاه میکنم کیف میکنم


پ ن 3: پاییز نرم نرمک خودش را بهمون رسوند

اولین پاییز 1400


پ ن 4: مستر هورس 7/7 را بهم یادآوری کرده بود


پ ن5: آقای مزاحم به خاطر کارهای مهرماهیش پیداش شده


پ ن 6: پیاده رویهای پاییزی دلخوشی های این روزهامن

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 17:14 http://www.yekzanyekzendegi.blogfa.com

سلام عزیزم
عاشق سرزندگی و شور و شوقت هستم
ایشالله همیشه پر از حس خوب و سلامتی باشی

سلام عزیزدلم
متشکرم
بهم لطف داری
الهی شادی بینهایت توی زندگیت جاری باشه
و خداوند پدرجانت را بیامرزه
و همه عزیزانت را سلامت نگه داره

نوشین پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 18:11

الهی الهی الهی همیشه حال دلت خوش، تیلو جان تو خیلی قدرتمندی که تنهایی حال خودتو خوب میکنی و خوش اخلاقی با همه، الهی بدی ها و غم ازت بدور

نوشین نازنینم
منم برات بهترین ها را آرزو مندم
برای خودت و گندم خانوم نازنینت

دل آرام پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 18:14

ممنون عزیزم

امیر پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 20:16

سلام
خدا قوت
برای رسیدن به مقصد و مقصود دویدن راه چاره نیست باید راه چاره را پیدا کرد. خیلی ها می دوند و به مقصد نمی رسند و بعضی ها با کمترین تلاش به مقصود می رسند شما هم راه چاره را پیدا کن . مشتری مداری کار بسیار خوبی است و چقدر خوب است دعای خیر پشت سرت باشد. حافظ گفته دعای نیمه شبی دفع صد بلا بکند ولی حالا باید گفت دعای پیرزنی دفع صد بلا بکند.
زندگی همین دویدن ها و تلاش کردن ها و با دیگران مراوده و معاشرت کردن و مماشات داشتن است. و شما هم بهترینش راه ان را پیدا کرده اید.
کاش هر پستی که می گذارید روز بعد جواب کامنت ها را بدهی هم انباشته نمی شود هم کامنت گذار از بازخورد به موقع و احیانا جواب دادن برخوردار می شود.
برایت ارزوی موفقیت می نمایم

سلام دوست خوبم
محبت شما همیشه شامل حال من بوده
ممنونم ازتون
اما واقعا کسی جز خودم نمیدونه وقتی میگم وقت نداره چقدر زمان کم دارم
واقعا به خیلی از کارهام نمیرسم
این کامنتها هم جزو همون دسته هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد