روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

صرفه جویی یا علاقه؟؟

سلام

روزتون بخیر

سال نوی میلادی تون مبارک

داداش و زن داداش که حسابی عکس و فیلم های خوشگل برامون میفرستند

دو هفته ای هست که ما با حال و هوای سال نوی میلادی پیش میریم و هی عکس های خوشگل و دلبر میبینیم

درخت کاج های خوشگل

چراغانی های دلبر

لباس پوشیدن های شیک

و مهمانی های آنچنانی

امیدوارم هرکسی عزیز راه دور داره دلش به شادی اونا خوش باشه و شاهد موفقیت های روز افزونشون باشه



اول تولد مامان دوست جان را تبریک میگیم

دست و جیغ و هورا

برای مامان خوشگلشون گل خریدند و من اولین کسی بودم که اون دسته گل خوشگل را دیدم

انشاله که مامانتون صد و بیست ساله بشن و شما در کنارشون هر روز ، روزهای شاد و سلامتی را سپری کنید



دیشب آقای دکتر بازم دیر اومدن و منم باهاشون سنگین و رنگین رفتار کردم

دیگه حسابی خوابم میومد و زیاد حوصله حرف زدن نداشتم

ایشون هم یه مشکل کاری براشون پیش اومده بود و حوصله حرف و ناز کشیدن نداشتند

این شد که یه حال و احوال چند دقیقه ای و شب بخیر

اما اگه فکر کردین ماجرا همین جا تمام شد سخت در اشتباه هستید

من توی اینستاگرام بودم که دوتا پست خیلی خوشگل برام فرستادند، ناخواسته لبخند رو لبم اومد و یک پست خوشگل از یه جایی براشون کپی کردم

دو دقیقه نشد که یه جواب زیبا و دلبرانه شنیدم

و این شد که بیشتر از یک ساعت چت و عکس بازی و اشتراک فیلم و فایل و داستان داشتیم

دیگه چشمام یاری نمیکرد

شب بخیر گفتم و با حال خوب خوابیدم


امروز وقتی از در خونه اومدم بیرون یه «آخیش امروز چهارشنبه ست » گنده به خودم گفتم

این هفته نمیدونم چرا اینهمه خسته شدم

دلم یه آخر هفته هیجان انگیز و در عین حال آرام و پر از استراحت میخواد


توی سفر قبلی به ترکیه یک جفت دمپایی خیلی راحت و خوشگل مخمل برای خودم خریده بودم

راحتی و زیبایی یه چیز سلیقه ای هست و من با این دمپایی خیلی خیلی راحتم

چند روز پیش یهو تخت دمپایی جدا شد

یک آقای افغان در نزدیکیمون هست که خیلی کفاش ماهری هستش

خلاصه که زحمت تعمیر دمپایی را دادم بهش

از روز اولش هم بهتر شده بود

دستش درد نکنه


اینقدر تکه تکه از کله سحر این پست را نوشتم که نفهمیدم چه چیزایی را گفتم چه چیزایی یادم رفت

وسطش یه سفارش دادم به بازار

یه عالمه تخته شاسی خریدم برای کارم

یه عالمه هم سفارش دادم برای عکس های خانوادگیمون



پ ن 1: مهربونی هاتون پررنگ

مراقب دل آدمهایی که باهاشون برخورد میکنید باشید


پ ن 2: پدرجان صبح کله سحر رفته بودند دندان پزشکی

بعدش اومدن با مادرجان اینجا پیش من ... کلی حرف زدیم با هم و یه عالمه نقشه های تازه کشیدیم


پ ن 3: دلم برای دورهمی هامون با للی و دانا تنگ شده

للی مشغول نتورک شده و این روزها خیلی خیلی کم پیداست

نظرات 13 + ارسال نظر
سارا(چیکسای) چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 10:50 http://15azar59.blogsky.com

میدونستی خیلی چیزای خوبی ازت یاد میگیرم یکی از بهترین دوستانم هستی

جدی؟
تو خودت یکی از بهترین دوستای منی...

پیشاگ چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 10:57 http://bojboji.blogfa.com/

تیلو نمیتونم تو حالت سر و سنیگینی تصورت کنم
اگه در مورد چاکراههای بدن چیزی میدونی و اعتقاد داری بهت توصیه میکن دمپایی نپوش تو خونه


وقتی بداخلاق بشم وحشتناکم
اولا وقتی کسی خونمون باشه و مهمان داشته باشیم (که اصولا ما خیلی زیاد مهمان داریم) خوشم نمیاد بدون دمپایی باشم
بعدش هم توی آشپزخونه دوست ندارم بدون دمپایی راه برم

خیلی آشنایی با چاکراهها ندارم
اما پذیرای تمام دانستنی ها و اطلاعات شما هستم

رسیدن چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 11:55

خوندن پست هات منو یاد این آهنگ از سوگند میندازه که میگه بمب بمب بمبم
همیشه پرشور و انرژی باشی

سعید چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 12:31 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گلم
خوبی
خسته نباشی
راستی اینو نگفتم که در همسایگی ما یه شیرینی فروشی دیگه هم هست
اونجا که میرم خودم یه پیشدست بر میدارم میرم پشت یخچال و هرچی دلم میخواد واسه خودم میذارم مثل سلف سرویس
حال مامان و بابا چطوره؟
انشالا همیشه خوب و خوش و تندرست باشن

سلام پسرعموجان
چه جالب
من اصلا دوست شیرینی فروش ندارم
یادم باشه بگردم دنبال یه همچین دوستی گویا خیلی کیف میده
متشکرم همه خوبن... سلام دارم خدمت شما

سعید چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 13:25 http://www.zowragh.blogfa.com

سلامت باشن الهی
تازه اینو هنوز بهت نگفتم
من همممممهههههه شیرینی فروشیای شهرمونو بلدم و میدونم کجا کدوم شیرینیش بهتره
هر کی میخواد یه آدرس بهم بده شیرینی فروشی نزدیک اونجا رو بهم میگه
مثلا یکی ازم میپرسه زبان از کجا بخرم میگم فلان جا
خامه ای از کجا میگم فلانی
کیک کجا یه جای دیگه
دایره المعارفی شدم واسه خودم


چه خوبه

فرساد چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 13:49

سلام
خوشحالم برای تمام حس های خوب شما و آقای دکتر، و با انتظاری که از شما می رفت ، دقیقا باید همین طور باشه
خدا شما دونفر به هم ببخشه
عشق و احساس تون پایدار

سلام دوست خوبم
ممنونم

جزر و مد چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 15:01

محله ی ما هم یه کفاش ماهر داره و من معتقدم اگه کاسه بشقابم بهش بدی یه جفت کفش ازش در میاره گفتید کفاشی یاد ایشون افتادم.
منم اینستامو بزارم شاید دوستای اینجا اونجام اومدن fa_fatemeh7

اخیش
چقدر خوبن این آدمهای قدیمی کاربلد
من که خیلی خوشم میاد ازشون

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 16:57 http://Daroneman.blog.ir

فکر کنم میخواستی در مورد صرفه جویی بنویسی؟؟
منظورت دمپایی ها بود؟؟
بعضی ها دستشون واقعا هنرمند ولی خوب قدر خودشون رو نمیدونن

رابطه با آقای دکتر ی جاهایی واقعا برای من جالب میشه

اره دیگه صرفه جویی در مورددمپایی ها بود که علیرغم اینکه وقتی پاره میشه میندازیم بره رفتم دادم دوخت و خیلی هم از این کار راضی هستم
موافقم باهات
چه قسمت هایی جالبه... اتفاقا دوست دارم نقطه نظراتتون و نکاتی که به نظرتون مبهم هست در مورد رابطم باهام در میون بزارید

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 19:00 http://Daroneman.blog.ir

مبهم نه .. جالب
اینکه تو خواب هم با هم حرف میزنید
جالبه برام

دیدم نوشتی جالب
برایم جالبه از نگاه دیگران ببینم چه شکلی هستیم
بخصوص آدم نکته سنج و دقیقی مثل خودت

Asma پنج‌شنبه 12 دی 1398 ساعت 08:55 http://Asma99.blogfa.com

سلام صبح تون بخیر
یه سوال داشتم برای تاسیس گلخانه باید چیکار کرد؟؟؟

سلام
همه عمرتون به خیر و شادی
من اطلاعی ندارم

سعید پنج‌شنبه 12 دی 1398 ساعت 21:00 http://www.zowragh.blogfa.com

کریسمس مبارک دختر عموی گل
راستی من چند وقته دنبال کارت پستال های کریسمس قدیمی میگردم
همون دهه شصتیا
شما داری؟

سلام پسرعموجان
من توی کار درست کردن کارت پستالهای دست ساز هستم
نه کارت پستال قدیمی نداریم

فرشته شنبه 14 دی 1398 ساعت 13:04 http://femo.blogfa.com

علاقه یا صرفه جویی
اصلا مگه اون وسایل که قبلا بودن ودوسشون داریم پیدا میشن شکر خدا تعمیر شده دم پایی
دلم دلخوشی میخوادیه چیزی یاد بده بهم

اره شکر خدا که تعمیر شد
دلخوشی های کوچولو را دست کم نگیر
شما هم امروز باران دارید؟ قدم زدن با چتر زیر باران....
درست کردن لقمه های نون و پنیر برای آدمهای توی کوچه
رفتن به امامزاده ... چادر گلی و قرآن و تسبیحت را هم حتما با خودت ببر
درست کردن کیک
یه دسر جدید
بافتنی
کاشتن دانه ها
تغییر دکوراسیون
خریدن یه هدیه کوچولو و سرزدن به یه دوست
یه ناهار دورهمی با ...
نمیدونم چی دوست داری

فرشته شنبه 14 دی 1398 ساعت 15:20 http://femo.blogfa.com

همه اینایی که گفتی عالی ان عزیزم عالی
حتما میرم امامزاده با تسبیح وچادر گل گلی
متاسفانه بارون نیست وهوا به شدت ابری وسرد منتظر برف هستیم به امید خدا
ممنونم که هستی

بازم چیزی به ذهنم برسه برات مینویسم
اگه بیشتر میشناختمت حتما چیزای بیشتری به ذهنم میرسید
انشاله برف و باران هم به جا و به موقع و به اندازه خواهد بارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد