روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دلم براتون تنگ شده

سلام

روزگارتون عسل


امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشین

بیخبری از شماها برام خیلی سخته... هرچند ، هروقت بتونم یواشکی یه سری بهتون میزنم و سعی میکنم بیخبر نمونم ازتون

لابلای هر روز ، تو زوایای مختلف زندگی ، هر دفعه یکیتون به یادم میاین... امیدوارم انرژی خوب و مثبت این یادآوریهای قشنگ بهتون برسه....



امروز صبح خیلی زود از خونه زدم بیرون

جمعه است...خیلی خیلی هم خسته م

دیشب هم خیلی دیر رفتم خونه... اما باید به قول هایی که دادم عمل کنم

اولین کاری که کردم رفتم سمت نانوایی...

آقای دکتر نذر نان کرده بودن... نذر ایشون را ادا کردم و سریع اومدم سمت دفتر

بسم اله گفتم و شروع کردم

هوس دمنوش کردم... دیدم تا آب جوش بیاد بهترین کار نوشتن یه پست برای شماهاست

صبح اول صبح خیلی خیلی یادتونم

اونقدر حرف برای گفتن دارم که نمیدونم از چی باید بنویسم

از پاییز

از خوشی ها

از ناخوشی ها

از انرژی دعاهاتون که به من میرسه

از اینهمه پیام محبت آمیز

از کارهای رنگارنگی که انجام میدم

از بالا و پایین روزگار....

خلاصه که هرجا باشم به یادتونم....

و به زودی به روزانه نویسیهام برمیگردم



پ ن 1: تو این روزهای شلوغ فهمیدم شماها قسمتی از زندگیم هستین که فراموش نمیشه

پ ن 2: زندگی را با چیزای کوچیک خوشگل کنید.... من به مغزبادوم قول دادم امروز زودتر برگردم خونه و موقع برگشت پودر کیک بخرم تا دوتایی بساط یه عصرونه ی خوشگل و پاییزی را راه بندازیم

پ ن 3: قرار عاشقانه ای نداشتم تو این مدت و فعلا هم خبری نیست

نظرات 19 + ارسال نظر
دریا جمعه 13 مهر 1397 ساعت 11:21

سلام
تا حالا ندیدم جمعه ها بنویسی
ان شائ الله همیشه دلت خوش باشه

راست میگی
اصولا جمعه ها نیستم...

رسیدن جمعه 13 مهر 1397 ساعت 22:33

خوبی عزیزم؟ خسته نباشی. انرژی هات میرسه به من همیشه. منم هر روز تو خواهرت سر نمازم یاد میکنم . زود زود بیا .

چقدر من خوشبختم که دوستی مثل تو دارم

نل شنبه 14 مهر 1397 ساعت 12:57

قرار بود امروز دعوا بشیدیگه خداروشکر نوشتی

خوب باشی خوبیم
نذرشون قبول.عصرونه اتون بجا

هورا به موقع رسیدم

روشن چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 09:38 http://roshann.blogsky.com

تیلو جانم:)))
بدون تو اینجا خیلی خلوته :(
کاش زود زود برگردی به خونت :)
ماها منتظرتیم

ممنون از محبتت
میام با کلی حرف

لاندا چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 14:19

خانوم دیگه غیبتتون خیلی طولانی شده. بیا یه سر ببینیمت.. دلمون تنگ شده

راست میگی به خدا
شرمنده

بهامین چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 19:54

الهی همیشه و هرلحظه حال دلت خوش باشه تیلو جان

منتظریم‌دوباره روزانه نویسی کنی واسمون

ممنونم
من همیشه از محبت های شما عزیزانم انرژی میگیرم

خاله ریزه پنج‌شنبه 19 مهر 1397 ساعت 10:45

سلام تیلوی مهربون. امیدوارم مشغله های زندگیت از نوع خوبش باشن و روزگارت بروفق مراد باشه

سلام عزیزم
متشکرم
گرفتاریهای کاری دارم... ببخشید

soly شنبه 21 مهر 1397 ساعت 07:25

عزیزم زود برگرد دلم برات یه ذره شده .

چشششششششششششم

نل شنبه 21 مهر 1397 ساعت 10:22

خوبی تیلویی؟؟

فدای مهربونیات

روشن دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 11:26 http://roshann.blogsky.com

دل تنگت شدیم تیلویی:)))
مراقب خودت باش:)

دل به دل راه داره

راحیل سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 23:52

سلام تیلوجان
چیزی شده؟ دلمون برات تنگ شده، روزی چن بار بهت سر میزنم میبینم هیچ خبری ازت نیست، امیدوارم زود برگردی

سلام عزیزدلم
شرمنده
مرخصی بودم

هدی چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 07:56

سلام تیلویی خوبی عزیزم دیگه مرخصی یک روز دو روز بابا ما چشممون سفید شد از بس پست تکراری خوندیم اخه این شد کارمنتظر می مونیم باز

سلام به روی ماهت... والا حق باشماست

سمانه پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 11:30

سلام از دکتر دلژین خبر دارید؟

بیخبر نیستیم
ولی گویا فعلا قصد نوشتن ندارن

Reyhane R پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 23:04

تیلو خانوم مهر داره تموم میشه ها.نمیخوای برگردی؟
دلمون تنگ شده برات ...

من که شرمنده تونم

واگویه که قبلا وبلاگ داشته جمعه 27 مهر 1397 ساعت 14:44

قبول باشه

گندم یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 11:15

سلام روزگارت به شادی

سلام به روی ماهت

کرگدن یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 16:02 http://Purple-rhino.blog.ir

روزگارت عسل مهربوووون
هوس کیک کردم

تشریف بیارید در خدمت باشیم

راحیل یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 19:52

تیلو جان نمیخوای برگردی؟

رابعه چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 18:28

سلام تیلو جان کجایی امیدوارم که هرجا هستی شاد و خوشحال باشی منتظریم .

سلام به روی ماهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد