روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوستای مجازی من سنگ تمام گذاشتید... متشکرم

سلام

روزتون بخیر

نمیخواستم تا وقتی که اون چهل نفر تکمیل بشن، پست جدید بزارم ، که خدا را شکر تکیمل شد

دورادور دست همه تون را میبوسم

از همتون سپاسگزارم

و آرزو میکنم هرگز بیمار نشید... و عزیزانتون همیشه در سلامت و شادی باشن




نظرات 5 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 14:51 http://hamed-92.mihanblog.com/

الهم اشف کل مریض

متشکرم

گمنام دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 19:18

تلاوت آیات وحی ابتدا قاری و تلاوت کننده را به فیض می رسوند بعد تشعشع انوار آن به بقیه می رسه و چه خوبه که همیشه با این کلام وحی روز را آغاز کنیم و این دستئرالعمل سرمشق زندگی باشه نه فقط وقت گرفتاری و یا در مسافرت و یا برای همراه کردن عروس و بدرقه عزیزان و یا شادی روح اموات و درگذشتگان. این کتاب زندگان است نه .....
و قرآن از این کارای ما گله دارد و صدها گله داره

دقیقا حرفتون درسته
حتی اگه روزی چند آیه هم بخونیم بعد از یک مدتی هم آثارش را روی روح و روان خودمون حس میکنیم هم اینکه توی زندگیمون برکتش را میبینیم هم به سادگی مأنوس میشیم

قندک میرزا سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 07:41

اللهم اشف مرضانا و ادانالقرضانا .اللهم اغفر للمومنین و لمومنات والمسلمین والمسلمات.آمین یارب العالمین.دست شما درد نکنه

خدا خیرتون بده عموزاده ی شیرین من

گمنام سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 11:49

من دوبار ختم یاسین نمودم و آن را هدیه کردم جهت سلامتی بابای دوست وبلاگی تان .اشد که انشالله خداوند در این ایام فرخنده ایشان را سلامت بدارند .

واقعا متشکرم
ان شالله که همیشه در سلامت و شادی باشین
ان شاله که عزیزانتون هرگز رنگ بیماری نبینند

آروشا چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 10:13 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام بانو تیلو عزیز
همچنین ، ان شاء الله پدر دوستتون شفاء عاجل یابند

سلام به روی ماهت
ان شالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد