روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

من بی تقصیرم...

سلام

روزتون بخیر

چله ی تابستون را هم پشت سر گذاشتیم و داریم از روزهای آفتابی و داغ به سمت روزهای خنک تر ولی آفتابی میریم

همه چیز مرتبه

نامرتب اومدن من به خاطر ازدحام کارهاست ...

یادتون میاد لیستی را که از تیر به مرداد منتقل شد... دارم تلاش میکنم به شهریور منتقل نشه


دستگاه فنرزنی که برای دفتر لازم داشتم را دیروز خریدیم

خیلی خیلی گرون تر از چیزی که به ذهنم میرسید... اما چاره ای نبود... باید برای پیشرفت قدم هایی برداشت



با دوستم کار واجب داشتم

باید یه فایل ازش میگرفتم

گفت کلاس دارم... کلاس خصوصی هست و نمیتونم غیبت کنم

اما میتونی بیای اونجا و فلش را ازم بگیری

قبل از رسیدن مسیج زدم و وارد آموزشگاه شدم

دوستم از کلاس اومد بیرون... در حالی که استادش که یک آقای هم سن و سال خودمون بود هم پشت سرش از کلاس خارج شد

تمام دکمه های مانتوش باز بود...

بهش میگم کلاس چی داشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک نگاه هم به دکمه هاش انداختم!!!!

فقط خندید و گفت خیلی بدجنسی....

ولا نفهمیدم تو دوستم کلاس چی داشت... اما آموزشگاه زبان بود اونجا




پ ن 1 : بعضی از مثل های ایرانی بدجور تهدید آمیزن... اما وقتی بهشون میرسی میبینی دقیقا درست هستند

پ ن 2 : انجیرهای باغچه رسیدن... یکی از میوه های محبوب من انجیره

پ ن 3 : من واقعا بی تقصیرم که چند روزه همه چی دست به دست همه داده تا پست ها خاک بر سری بشن

پ ن 4 : نامه نوشتن را خیلی دوست دارم ... اما تازگی توانایی نوشتن نامه را دارم از دست میدم...




نظرات 9 + ارسال نظر
نل چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 12:17

چرا پرسیدی کلاس چی داشته؟اون هم با نگاه معنی دار...

همینطوری میخواستم ببینم چه کلاسی بوده

صحرا چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 13:13

کلاس زبان بدن

امیر چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 14:27 http://balot1395.com

اخه چرا این همه دقت ...
شاید بنده خدا ......
گاهی باید نگاه کرد و ندید
گاهی باید شنید و گوش نداد
انصافاً همه چیز دست به دست هم میده تا خاک برسری پشت سر هم ردیف بشه و از قدیم گفته اند تا سه نشه بازی نشه
منبعد فضولی ، دقت، سوال، نگاه ، و .... ممنوع
بزار بندگان خدا کمی تا قسمتی خوش باشند:

قبلا می گفتند همه راهها به رم ختم میشه اما الان شده همه راه ها به خاک برسری ختم شده است.
پریشب تو پارکی که کمی خلوت بود یه ماشین پارک شده بود که شیشه هاش دودی غلیظ بود و یه دختر و پسر نشسته بودند و آنچه را که نباید میدیدم دیدم و ....
دوستی هم یه کلیپ فرستاده بود که توسط هلی شات فیلمبرداری شده بود در یه جاده خلوت یه خودرو پارک شده بود که هی تکان می خورد وقتی از نمای نزدیکتر فیلم گرفته شد داخل آن ...... بودند که وقتی متوجه هلی شات شدند از رو صندلی عقب پیاده شدند و رفتند جلو نشستند و ماشین حرکت کرد.

من دقت نکردم
اونا بی دقتی کردن

قندک میرزا چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 14:43 http://http://tooka5.blogfa.com/archive.aspx

خدایا؟ این همکلاسی های مارا عاقبت بخیر بگردان.الهی آمین
ببین تیلو جان؟ دور از جون هرچقدر مطالبت خاک برسری باشه دیگه از مثنوی مولانا خاک برسری تر نیست. باورکن!!!!این چیزا توی خون نویسندگان طناز ایرانی موج میزنه.فقط حافظمون خیلی خجالتی بود ه بنده خدا! وگرنه بقیه فقط یکم از ایرج میرزا ملایم تر بودن خخخخ

الهی آمین
خب الان قانع شدم ... راست میگی

آروشا چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 17:47 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
بله متاسفانه وقت نمیکنم زیاد بیام وبلاگ و وبلاگ نویسی ، شرمنده
از طرفی خیلی هم نمیتونم وبلاگ خوانی کنم چون چشمام اذیت میشن
ولی همواره بیادتون هستم و بهترینهارو براتون آرزومیکنم

سلام به روی ماهت
هروقت بیای از حضورت کلی انرژی میگیریم و خوشحال میشیم
هرجا هستی موفق و شاد و پیروز باشی

سعید چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 19:58 http://www.zowragh.blogfa.com

دوره ی آخرالزمون شده وللا


شما حرص نخور

شاذه چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 22:39 http://moon30.mihanblog.com

خونه ی ما تو کوچه ی خلوتیه. اغلب محل قراره متاسفانه! جالب اینجاست که مثلا هم دختره ماشین داره هم پسره. گاهی فکر می کنم اگه اینقدر وضعتون خوبه که دوتاتون ماشین دارین خب یه دو وجب جا هم پیدا کنین جلو چشم بچه های من قرار نذارین!!!


از دست تو دختر....

آروشا پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 13:51 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو جان
قربان شما خیلی ممنونم شما لطف دارید ، همیشه وقتی میام وبلاگتون کلی حس و انرژی خوب میگیرم ، همچنین ، خیلی ممنونم تیلو عزیز

سلام به روی ماهت
چقدر خوشحالم که اینو ازتون میشنوم

تبسم شادی پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 20:45 http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام تیلو جان
چقدر خوبه هستی و اینقدر فعالی با خودم گفتم اینبار که به تیلو سر زدی یه پیغام بزار.
بگم امدیم, دیدیم هستین, پیغام گذاشتیم تا خوانده شود

خوشحالم که هنوز نوشته هات پر از گرما است
پر از عشق :****

وجودت پاینده از شادی ها
:****

سلام دختر گل
شما یکی از قدیمی ترین دوست های من هستی
متشکرم که پیغام میزاری و منو لبریز از حس خوب میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد