روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارمین روز هفته

سلام

روزتون بخیر



دیروز خواهرم اومد دفتر

با هم رفتیم ناهار بیرون و ساندویچ زدیم بر بدن و یه نفس حرف زدیم

بعدش هم باز اومدیم دفتر و بساط چای و شکلات و حرف و حرف و حرف



ns_photo_2017-07-25_11-10-34.jpg


امروز اینجا روز فلفل دلمه ای هست

پدر چند صندوق از این فلفل درشت را چیدن و برای همسایه های دفتر آوردن

هرکسی میاد و چندایی را بر میداره و میره

منم زنگ زدم به للی و دانیا که بیان فلفل دلمه ای ببرین


بعدا نوشت: یکی از مشتریهای ثابتم اومد یک کاری باهام داشت

سه تا فلفل دلمه ای درشت بهش دادم

اینقدر ذوق کرد

از بس هم درشت و خوشرنگ بود گفت : فکر کردم اینا مصنوعی هستند...








پ ن 1: به شدت بداخلاقم از دست این نمایندگی

پ ن 2 : روزها را میشمارم

پ ن 3 : دیروز خواهرانه های خوبی داشتیم

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 12:23 http://balot1395.com

با سلام
و چه جالب که این همه فلفل دلمه ای داشته اید. و جالبتر اینکه همسایه ها میان و ببرند
و بسیار عالی که خواهرانه ساندویچ را نوش کردید. همیشه از این برنامه داشته باشید
فعلا فکرتو درگیر پلاک نکن

سلام به روی ماهتوم
خب پدر بهشون میده
فعلا؟؟؟؟؟ قرار بوده سه روزه تحویل بشه امروز دقیقا بیست و یک روزه...

حامد سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 13:43 http://hamed-92.mihanblog.com/

میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها بر شما مبارک باشه
روز دختر رو هم خدمتتون تبریک عرض میکنم

امیدوارم قشنگ ترین و ناب ترین لحظه ها برات رقم بخوره.

سلام دوست خوبم
خیلی وقته که کم پیدا شدی
خوب هستی؟
متشکرم از تبریکتون

اناهیتا سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 13:58 http://khaterateman1369.blogsky.com/

تیلو روزت مبارک میگم اگر تهران بودی حتما کارم نداشتم یه روز میومدم دفترت نه بخاطر فلفلااا به خاطر خود ماهت

جونمی
برای فلفلا هم میومدی اشکال نداشت ... تازه کلی خوشحال میشدم
اصفهانم من

قندک میرزا سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 14:46

سلام. روزت مبارک.
به به چه فلفل های زیبایی
یک پیشنهاد
مقداری از فلفل هارا بردار باچاقور قطعه قطعه کن بذارتوی آفتاب خش خشک بشن بعدش بریز توی آسیاب برقی ساییده بشه بریز توی یک شیشه در بسته. این خودش یک چاشنی غذایی معروف دنیایی هستش که بهش میگن پاپریکا.بدرد هر غذایی می خوره و خوشمزه اش می کنه

سلام دوست شیرینم
چشماتون زیبا میبینه
از پیشنهادتون ممنونم
علاوه بر اینکه مامان هر سال پودر پاپریکا درست میکنن
به سس خیلی خوشمزه هم ازش درست میکنن
و یک رب مخصوص
جاتون واقعا خالیه برای خوردنش

.. سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 18:57

چه فلفل قشنگی حتما خوشمزه هم هست. خودتون کاشتید چرا من توی باغچه کاشتم در نیومد

چشمای شماست که زیبا میبینه
من که نمیکارم... بابا و مامان این کارها را دوست دارن و بلد هم هستند
حتما مراقبت ویژه میخواد

الی سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 19:27 http://elhamsculptor.blogsky.com/

منم دلم از این فلفلا خواست

کاش نزدیکم بودی

سعیده سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 22:53 http://netyab.net/

خیلی ممنون

بابت؟

Roz سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 23:59

هوس فلفل دلمه کردم.... دقیقا عطر و بو و تازگی فلفل از توی عکس نمایان بود
من اگه جای شما بودم یه عااااالمه دلمه خوشمزه درست میکردم

اخیش
کاش نزدیک بودی میومدی چندتا میبردی
مامان چند روزه درگیر درست کردن خوشمزه های فلفل نشان هستند

قندک میرزا چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 09:41

حیف که من کف بین نیستم وگرنه از روی خطوط کف دستتون آیندتونو پیش بینی می کردم.

آخ آخ
کاش بودین
دوست شیرین آدم بتونه کف بینی کنه جز خیر و شادی چیزی در نمیاد ازش

رسیدن چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 19:48

والا منم دلم خواست . جون میداد باش یه پیتزا خونگی و تازه درست کنم و بخورم .

به به
چه هنرمند
کاش نزدیک بودی بانو

خاله ریزه شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 15:16 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

سلام سلام
اوه ساندویچ خیلییییییییییی به هوس افتادم که امروز بخورم
فلفل دلمه ای خوشگلیه. آفرین به پدر محترم و با ذوق

خیلی دیر رسیدین دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد