روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تورو اونقدر از خدا خواستم زمین و زمان و بهم میزنم...

سلام

روز شهریوریتون قشنگ

اخ اخ که دیگه آفتاب خانم مثل همیشه پررنگ و طلایی نیست

در عوض خنکای نسیم صبحگاهی حال دلمون را خوب میکنه


امروزم نرفتم باشگاه

دیدم خیلی کار قول دادم و هلاک و خسته ام

دیروز تا ساعت6 ماندم

بعدش هم مادرجان خرید داشتند و رفتیم خرید گوشت و لبنیات

میخواستیم یه سر به دایی جان هم بزنیم که گفت خونه نیستم و رفتم آرایشگاه و ...

برگشتیم خونه و ساعت نزدیک 8 بود

همون موقع خواهر و مغزبادوم و باباش اومدند اونجا

مامان جان کتلت درست کرده بودند و با لقمه های خوشمزه از مهمونا پذیرایی کردند

مغزبادوم هرکاری یاد میگیره و انجام میده نمونه هاش را میزاره روی پیچ خودش

یه سری فرشینه خوشگل با کاموا درست میکنه که گویا یکی از روی پیچش پسندیده بود و بهش سفارش داده بود

آماده کرده بود و میخواست پستش کنه

عجله داشت و گفت بابام فردا صبح نمیتونه... برای همین من گرفتمش

صبح بردم پست و پستش کردم

مهمونا هم تا نزدیک 10 اونجا بودند و بعدش رفتند

من تا 12 شب داشتم کار میکردم و با دوتا مشتری یه سری طرح را اوکی میکردیم

دیگه 12 بیهوش شدم

صبح بیدار شدم و دیر شده بود برای دوش گرفتن... به خصوص که میخواستم به پست هم برسم

توی پست یه کمی معطل شدم و برای همین باشگاه هم نرفتم و دویدم سمت دفتر

چند تا کار راه انداختم و بعدش سوسکی ها را گذاشتم توی گوشم ...

این داستانی که گوش میدم را دوست داشتم و گفتم به شما هم بگم

از ایران صدا... داستان دفترچه یادداشت قرمز

داستان قشنگ و گیرایی بود

مدتها عادت کرده بودم به صدای علی بندری و فقط پادکستهای اونو گوش میدادم

بعد هم هی پراکنده گوش دادم ولی هیچی جذبم نکرده بود

ولی این داستان را واقعا دوست داشتم و خوشم اومد

بهتون توصیه میکنم گوش بدید... ارزشش را داشت

سه ساعت و ربع زمانش بود

من تکه تکه گوش دادم چون وسطش هی گوشیم زنگ خورد و هزاربار مجبور شدم قطع و وصل کنم

ولی داستان قشنگی بود...





پ ن 1: آقای دکتر ماشین نداره

اینقدر که به من فشار میاد به خودش فشار نمیاد

وقتی بهش زنگ میزنم و میگه توی تاکسی و اسنپم ، من استرس میگیرم



پ ن 2: لباسای پاییزی که برای مامان سفارش دادم الان به دستم رسید

بازم از آرتی سفارش دادم و چه تخفیفای خوبی داشت

اما بازش نکردم

بسته بندیش را دوست دارم

میبرم همینطوری میدم به مامان جان خودشون بازش کنن